Big 4?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Kolere, die hummus had ik niet naar binnen moeten werken.
Ik zit te schijten gelijk een overspannen big.
Lucillewerner.jpgquote:Op zondag 14 februari 2021 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit te schijten gelijk een overspannen big.
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:26 schreef Caland het volgende:
Dat clubhouse is best wel een geinig concept als het goed gebruikt wordt
Ter info
Marketingtechnisch ijzersterk heb ik gehoord.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:26 schreef Caland het volgende:
Dat clubhouse is best wel een geinig concept als het goed gebruikt wordt
Ter info
De zeer gewaardeerde voormalig user @JanCees heeft hier vast een gepeperde mening over.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik zit Inter half te kijken en daar hebben ze vandaag de spelersnamen op het shirt in het Chinees
Walgelijk
je moet wat om juve bij te kunnen benen op termijnquote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik zit Inter half te kijken en daar hebben ze vandaag de spelersnamen op het shirt in het Chinees
Walgelijk
@Scrummie jij moet hier wel van genieten.quote:De AVROTROS verwijdert een fragment uit het spelprogramma Wie is de Mol? van zaterdagavond. Meerdere kijkers noemden het op sociale media racistisch dat kandidaten van hun ogen spleten maakten om het Zuid-Koreaanse nummer Gangnam Style uit te beelden. De omroep laat zondag in een reactie op Instagram weten zich te schamen voor het fragment en heeft excuses aangeboden.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon wat minder tegen de zon in kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:scrummie jij moet hier wel van genieten.
Edit: https://www.nu.nl/media/6(...)vanwege-racisme.html
Al is het excuus van de vrouw in kwestie eigenlijk beter. Alsof ze zojuist een genocide heeft gepleegd
MediaMarkt eigen merk GODEN.quote:
Kunnen we nu binnenkort reviews van magnetronhamburgers verwachten?quote:
#foryourhealthquote:Op maandag 15 februari 2021 09:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van het ijs af. En geen flauwekulletjes.
Zeker weten. Zit alleen al het hele weekend vol (tot 21:00).quote:Op maandag 15 februari 2021 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gm.
Dit weekend uitstekend 'sport'weer
Illegale raves?quote:Op maandag 15 februari 2021 09:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker weten. Zit alleen al het hele weekend vol (tot 21:00).
MEN VATTE ZE NIE
@:Caland @:Lenny_Leonard
Lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net een eerste functioneringsgesprek gehad. Mijn teamleider vooralsnog ontzettend positiefIk ben blij.
Hij heeft bewust niet bij Amazon besteld.quote:
BraddieGod. Alleen proleten bestellen bij Amazon.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft bewust niet bij Amazon besteld.
@:lenny_leonard
Toen ik in Tilburg woonde kocht ik die zooi altijd bij Saturn.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BraddieGod. Alleen proleten bestellen bij Amazon.
Ik bestel overigens ook niet bij MediaMarkt, maar dat is meer omdat ik het een tyfuszaak vind en ze me een keer probeerde te beflikkeren.
Welke dag? Kijk hem tijdens lunchpauzequote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik ben ik vertrek van vorige week aan het kijken
Kan het echt iedereen aanraden
Dinsdagquote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke dag? Kijk hem tijdens lunchpauze
Stel die vraag maar alvast in de chat dan:quote:Op maandag 15 februari 2021 08:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we nu binnenkort reviews van magnetronhamburgers verwachten?
Koop fatsoenlijk internetquote:Op maandag 15 februari 2021 11:39 schreef Zipportal het volgende:
Deze pagina werkt nietforum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Ik ben ik vertrek van vorige week aan het kijken
Kan het echt iedereen aanraden
Sinds @Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |