Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.quote:
Krijg de tering en een geslachtsziekte.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Tering, wat zijn er domme mensen op deze wereld zeg.
Dan valt @:scrummie nog reuze mee eigenlijk.
Ik geef een compliment en dan krijg ik ditquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg de tering en een geslachtsziekte.
Haha, die hebben hun lesje geleerdquote:
Inderdaad, normaal is het alleen @onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:44 schreef GGMM het volgende:
Ik kan geen genoeg krijgen van die filmpjes dat mensen door het ijs zakken
Vieze gladde smurrie hier buiten.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
Hier is trouwens nog lang niet alle sneeuw weg
Walgelijk
Vanavond Op1. VBL on tour onderwerp.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
Je hebt wel eens beter werk afgeleverdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens beter werk afgeleverd
Dit is niet best.quote:Op maandag 15 februari 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe gif is uit!!!!
[ afbeelding ]
Dat heb ik net gedaan, het was geen feest.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Vieze gladde smurrie hier buiten.
Daar ga ik zo doorheen lopen naar de winkel.
LEVENSGEVAARLIJK, jurgen zakt finaal door het ijs. Het is nog lang niet veilig! LEVENSGEVAARLIJK. Dit is geen lolletje.quote:
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namenquote:Op maandag 15 februari 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
Even flink met likes gestrooid, ik kwam er achter dat ik erg kan genieten van mensen die door het ijs zakken.
gebeurdquote:Op maandag 15 februari 2021 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gebeurd heel vaak in de sc hier ik noem geen namen
ROTTERDAMMEDquote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |