Heb je geen werk ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broodmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Je zusje is een broedmachine.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broedmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat user @:coco tevreden terugkijkt op onze vriendschap want die is nu helaas ten einde.
Ik ben alweer kalm. Geen punt.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd
Waarom zeg je zovaak stekkerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Balen als een stekker, Bryan.
Dan maar elders uit je stekker, Bryan.
Had dit bericht even een seconde later gepost.quote:
Doe niet zo bedweterig.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is avocado, Roland. Avocado.
Dick Advocado.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Thanks maat.quote:
ik zal het meenemen voor de volgende keerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij de Big 4.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks maat.
[..]
ik zal het meenemen voor de volgende keer
Bedankt. Dit is goud.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dinsdag
Gigantische Brabantse tokkies die een bed and breakfast gaan starten in een bouwval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |