Collega van mij heeft dat een jaar of 5 terug ook gedaan in Italië. Zouden ook meedoen aan Ik Vertrek, maar na een dag kwamen ze erachter dat het allemaal prima geregeld was met vergunningen en dergelijke dus geen uitzending.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die een bed and breakfast starten.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Buitendam het volgende:
Ik schud even een leuke anekdote in dit topic.
moet hij wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleekquote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds @:Caland boomer is, kijkt hij allemaal proletenprogramma's.
het is je vergeven!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleek
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk dat normaal zelden maar ik werd gewezen op deze aflevering, en niet onterecht zo bleek
In een broedmachine?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broedmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Heb je geen werk ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broodmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Je zusje is een broedmachine.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben een brood aan het maken in de broedmachine. Misschien straks even elitair doen in CUL.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop dat user @:coco tevreden terugkijkt op onze vriendschap want die is nu helaas ten einde.
Ik ben alweer kalm. Geen punt.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd
Waarom zeg je zovaak stekkerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Balen als een stekker, Bryan.
Dan maar elders uit je stekker, Bryan.
Had dit bericht even een seconde later gepost.quote:
Doe niet zo bedweterig.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is avocado, Roland. Avocado.
Dick Advocado.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Thanks maat.quote:
ik zal het meenemen voor de volgende keerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet bij de Big 4.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks maat.
[..]
ik zal het meenemen voor de volgende keer
Bedankt. Dit is goud.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dinsdag
Gigantische Brabantse tokkies die een bed and breakfast gaan starten in een bouwval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |