0 likes.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal is het alleen @:onlogisch op FOK! maar zo op beeld is het ook best grappig!
BLACKEDquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
Bij de hoogovens hebben ze ook mooie sneeuw.
[ afbeelding ]
Ik vind deze sneeuw precies evenveel waard als witte sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
bah wat een donkere troep weg ermeequote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 15 februari 2021 17:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bah wat een donkere troep weg ermee
Wat is daar precies mis mee?quote:Op maandag 15 februari 2021 17:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.quote:
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel alquote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat de zwarte gemeenschap probeert de blanke man zal het toch vertrappen en opnieuw wit maken.
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @AFCNiels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo ging het natuurlijk in de Bijbel al
smerig watje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet, anders had ik de auto wel gepakt.
Ik ben blij dat er iemand is die de meerdere lagen in deze foto ziet!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk een prachtig symbolische foto van @:Afcniels in al zijn smerigheid en ongelijkheid.
Het was nu een stuk gladder dan toen er nog gewoon sneeuw lag.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
Net naar de supermarkt gelopen
Klein wondertje dat ik niet gevallen ben
Hier lagen alleen nog tot ijs getrapte smeltende plekken.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was bijzonder naar met dat windje, regen en alsnog sneeuw tot aan de enkels. Dat geef ik je mee.
Weer gelachen!quote:Op maandag 15 februari 2021 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriet van afgelopen weekend.
[ twitter ]
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/het-gif-van-corusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |