Ja godver, niet gezienquote:
Levensgevaarlijk, tand door de lip. Dat is geen lolletje.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Laatste ijsdag. Hopelijk verzuipen er nog wat mensen.
In ieder geval een auto.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Wordt vanaf maandag nog leuk met al die sneeuwbergen die gaan wegsmeltenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoorde dat het volgend weekend al zo mooi moet worden dat je buiten kan zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt vanaf maandag nog leuk met al die sneeuwbergen die gaan wegsmelten
Lekker man. Bbqtje aanquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het volgend weekend al zo mooi moet worden dat je buiten kan zitten.
Mention werkt niet.quote:
Veel gekrijs @El-Stinhoquote:
Eten, eten, eten.quote:
Ik zou eerst Oeroeg nog eens lezen als ik jou was.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan Berichten van het Blauwe Huis van Hella S. Haasse.
Dit wordt genieten.
FOK! zakt door het ijs.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:37 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen is buiten aan het schaatsen en nog is FOK traag.
WOEDEND. @:Coco
Broodmaaltijd. Niet te gek vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zometeen wat bruine bonensoep op.
Ga je toch lekker een uurtje in de Bijbel lezen, ouwe keuterboer.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
Stroom uitgevallen hier. Tijdens Feyenoord en nu nog niet opgelost.
IK BEN ZIEDEND.
De ergste kou is gelukkig voor je voorbij. Dan is een powerbank voor je telefoon wel handig.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:16 schreef De_Kraam het volgende:
Stroom uitgevallen hier. Tijdens Feyenoord en nu nog niet opgelost.
IK BEN ZIEDEND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |