Huh jij zou toch friet eten, kaassouflé en een mexicano?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Allen, ik toon u hier:
[ afbeelding ]
de pizza van @:onlogisch
Dit doe je expres. Toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Huh jij zou toch friet eten, kaassouflé en een mexicano?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nu aflevering 10 van Mr. Robot seizoen 3 kijken.
Is Elliot al dood?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga nu aflevering 10 van Mr. Robot seizoen 3 kijken.
Ik verwacht een stevige Schmidt bash.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga mij mentaal voorbereiden op VI zo.
Overweeg ik ook voor het eerst in wat zal het zijn, 8 jaar? op te zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga mij mentaal voorbereiden op VI zo.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Weer even een rondje op Dumpert maken. Ter info.
:boos:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen is gelijk maar BLM-ers en schaatsers zijn iets gelijker dan anderen
[ afbeelding ]
Kijk hem huilen danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mimimimiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel ons er eens meer over maat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimi
Uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:oriente @:jojoortje
Toevallig zeg, ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimi
Uurtje gesport trouwens.
@:onlogisch @:caland @:oriente @:jojoortje
Thuisgym of hardlopen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik ook@:onlogisch @:knetterkrankjorum
Thuisgymquote:
Geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels je kunt voor de tweede week oprij naar Under Siege 2 kijken.
Ik kijk uit naar de scène waar hij door de schouder wordt geschoten door een sniper en er vervolgens niet meer aan denkt of voelt.quote:
Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de scène waar hij door de schouder wordt geschoten door een sniper en er vervolgens niet meer aan denkt of voelt.
Had jij dat zelfinzicht maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Een log varken. Daar missen we niks aan.
NWS / Vermist: Ichelle uit Oostburg (29)
@:Nober
Zo wordt er met de FOK influencer omgesprongen. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had jij dat zelfinzicht maar.
Daar is het schouderschot. Bizar gewoon hoe hij er mee omgaat vanaf nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
BOEM Even iemand met zijn eigen pistool afgemaakt!
Wat een GOD, hij lacht er gewoon omquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is het schouderschot. Bizar gewoon hoe hij er mee omgaat vanaf nu
Beetje peperspray in je eigen ogen spuiten als echte manquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo wordt er met de FOK influencer omgesprongen. @:lenny_leonard
Gewoon bij het maken van bommen nog een grappig afscheidstekstje bedenken voor de ontvangerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje peperspray in je eigen ogen spuiten als echte man
Lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Iedereen die tijd heeft zou dit stuk moeten lezen. Hardop gelachen.
Grausgod.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
tijd niet geweest dus geen ideequote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:55 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado zometeen even langs nieuwmarkt om wat chinese ingrindienten te kopen(ik eet bij vrienden vandaag). Hopelijk is het niet te druk
Wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Jammer dat de laatste ridder van Limburg zo door het slijk gehaald wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Goedemorgen
Mooi excuus toch, het is geen verkrachting, het is gewoon goed voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wtf![]()
Stukje Eiwitsplitsende enzymen
heb je al naar de nieuwe joe rogan geluisterd met elon musk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi excuus toch, het is geen verkrachting, het is gewoon goed voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |