abonnement Unibet Coolblue
pi_197906712
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197906730
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 08:45 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aangezien jij de vraagt zelf stelt, jij bent natuurlijk wel één van die users die sterk zweert bij de mainstream media. Ik zie jou geregeld van alles posten van dergelijke media, zelfs random journalisten op Twitter, wat je dan direct hier als de onomstreden waarheid verkoopt.
Veruit de meeste nieuwsberichtgeving in de 'mainstream media' is dan ook onomstreden. Vaak gaat het simpelweg om het benoemen van actuele gebeurtenissen en die op verschillende manieren duiden, veelal met hulp van deskundigen. Neem deze artikelen, die op dit moment op de home staan van de New York Times:

What to Watch For as Donald J. Trump’s Impeachment Trial Begins

Gewoon een heldere opsomming van wat we kunnen verwachten van de impeachment trial. Er wordt - met behulp van hyperlinks - verwezen naar de argumenten die door beide partijen naar voren worden gebracht. Tot slot wordt nog uitgelegd - wederom met behulp van hyperlinks - dat de kans klein is dat Trump daadwerkelijk wordt veroordeeld.

First Up at Trump’s Impeachment: Can a Former President Stand Trial?

Opnieuw een relevante invalshoek. Het vraagstuk wordt van twee kanten bekeken: advocaten van Trump maken duidelijk waarom de impeachment van Trump ongrondwettelijk is, terwijl de andere zijde betoogt waarom de oud-president juist wel kan worden vervolgd.

Dit zijn voorbeelden van gedegen, objectieve journalistiek. En kwaliteitskranten zoals de NYT en WaPo publiceren dagelijks tientallen van dat soort stukken.

quote:
Elke politicus liegt wel eens. Als dat an sich een stap te ver is dan kunnen we het ambt van politicus wel in zijn algemeenheid opheffen. En het vermeende onderdrukken van de stemmen in de VS is ook al meermaals besproken, dit is voornamelijk een slecht onderbouwde overtuiging die heerst bij veel Democraten. Die willen het liefst dat er gestemd wordt zonder enige vorm van identificatie, iets dat gewoon belachelijk is. Ik zou dat straks in Nederland eens proberen, gaan stemmen zonder ID-kaart met een foto. Dan kun je niet stemmen hoor, dat kan ik je garanderen. Dus worden er in Nederland ook stemmen onderdrukt?
In dit stuk van de BBC wordt helder uitgelegd waarom voter supression niet zomaar een hersenspinsel is van de Democraten: US election 2020: Why it can be hard to vote in the US

Helaas heb jij een vicieuze cirkel voor jezelf gecreëerd. Want voter supression is volgens jou een verzinsel van de Democraten en als hier vervolgens artikelen worden aangedragen waarin het tegendeel wordt beweerd, begin je te janken dat de media niet zijn te vertrouwen.

Tip: voordat je alle media op voorhand afserveert, neem eerst eens de tijd om artikelen ook daadwerkelijk te lezen (en niet alleen opiniestukken, want die zijn inderdaad niet objectief, dat is het hele idee achter 'opinie').
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197909710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 14:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veruit de meeste nieuwsberichtgeving in de 'mainstream media' is dan ook onomstreden. Vaak gaat het simpelweg om het benoemen van actuele gebeurtenissen en die op verschillende manieren duiden, veelal met hulp van deskundigen. Neem deze artikelen, die op dit moment op de home staan van de New York Times:

What to Watch For as Donald J. Trump’s Impeachment Trial Begins

Gewoon een heldere opsomming van wat we kunnen verwachten van de impeachment trial. Er wordt - met behulp van hyperlinks - verwezen naar de argumenten die door beide partijen naar voren worden gebracht. Tot slot wordt nog uitgelegd - wederom met behulp van hyperlinks - dat de kans klein is dat Trump daadwerkelijk wordt veroordeeld.

First Up at Trump’s Impeachment: Can a Former President Stand Trial?

Opnieuw een relevante invalshoek. Het vraagstuk wordt van twee kanten bekeken: advocaten van Trump maken duidelijk waarom de impeachment van Trump ongrondwettelijk is, terwijl de andere zijde betoogt waarom de oud-president juist wel kan worden vervolgd.

Dit zijn voorbeelden van gedegen, objectieve journalistiek. En kwaliteitskranten zoals de NYT en WaPo publiceren dagelijks tientallen van dat soort stukken.
[..]

In dit stuk van de BBC wordt helder uitgelegd waarom voter supression niet zomaar een hersenspinsel is van de Democraten: US election 2020: Why it can be hard to vote in the US

Helaas heb jij een vicieuze cirkel voor jezelf gecreëerd. Want voter supression is volgens jou een verzinsel van de Democraten en als hier vervolgens artikelen worden aangedragen waarin het tegendeel wordt beweerd, begin je te janken dat de media niet zijn te vertrouwen.

Tip: voordat je alle media op voorhand afserveert, neem eerst eens de tijd om artikelen ook daadwerkelijk te lezen (en niet alleen opiniestukken, want die zijn inderdaad niet objectief, dat is het hele idee achter 'opinie').
Dank hiervoor! Scheelt mij weer een hoop tijd en moeite om het bekende geneuzel te beantwoorden van iemand die zich niet verdiept in het hele verhaal en zich duidelijk bedient van de bekende rechtse narratives mbt journalistiek en voter suppression.

De Impeachment Trial is op het moment een stuk interessanter om te volgen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197910077
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dank hiervoor! Scheelt mij weer een hoop tijd en moeite om het bekende geneuzel te beantwoorden van iemand die zich niet verdiept in het hele verhaal en zich duidelijk bedient van de bekende rechtse narratives mbt journalistiek en voter suppression.

De Impeachment Trial is op het moment een stuk interessanter om te volgen :P
Het stoort mij nou eenmaal enorm dat iemand als Dejann de indruk wekt dat journalisten kwaadwillende, oneerlijke figuren zijn die erop gebrand zijn om 'de andere partij' kapot te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197910126
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 16:48 schreef Kijkertje het volgende:
De Impeachment Trial is op het moment een stuk interessanter om te volgen
Vind je dat erg interessant? De uitkomst staat met enige bandbreedte al vast - ergens tussen de 50 en 55 stemmen voor en 45-50 tegen - en er worden geen nieuwe feiten verwacht toch?

Niet dat ik dat geneuzel hier wel interessant vond verder hoor, eerder vermoeiend.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 09-02-2021 18:38:41 ]
pi_197911490
G
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het stoort mij nou eenmaal enorm dat iemand als Dejann de indruk wekt dat journalisten kwaadwillende, oneerlijke figuren zijn die erop gebrand zijn om 'de andere partij' kapot te maken.
Goed bezig koos. ^O^

Idd gewoon tegengas blijven geven bij elke leugen die deze user weer neerzet, met bewijs naar stukken die weldegelijk in de zogenaamde normale media gepubliceerd zijn, terwijl die user altijd weer beweert van niet. :P
  dinsdag 9 februari 2021 @ 19:02:16 #7
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197912168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:26 schreef Basp1 het volgende:
G
[..]

Goed bezig koos. ^O^

Idd gewoon tegengas blijven geven bij elke leugen die deze user weer neerzet, met bewijs naar stukken die weldegelijk in de zogenaamde normale media gepubliceerd zijn, terwijl die user altijd weer beweert van niet. :P
In bnw reguliere bronnen verwachten en dan ook nog klagen dat de mensen hier cnn en andere bagger niet serieus nemen :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197913792
Dat sommigen hier msm niet serieus nemen, is geen probleem; het zijn vooral de belabberde onderbuik-argumenten die worden gebruikt om dat te rechtvaardigen.
-
pi_197913867
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

In bnw reguliere bronnen verwachten en dan ook nog klagen dat de mensen hier cnn en andere bagger niet serieus nemen :')
Nog altijd stukken beter dan wat domme meme's posten en denken dat je daardoor gelijk hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197915219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het stoort mij nou eenmaal enorm dat iemand als Dejann de indruk wekt dat journalisten kwaadwillende, oneerlijke figuren zijn die erop gebrand zijn om 'de andere partij' kapot te maken.
Ik kan me helemaal voorstellen, ik stoor me er al aan laat staan als je zelf werkzaam bent in de journalistiek. Het is me dan ook een raadsel hoe iemand die zichzelf als 'objectief' typeert er tegelijkertijd zo'n ongefundeerd oordeel op kan nahouden want de argumenten die steeds terugkomen zoals 'ja maar ze hebben een bias' en 'elke politicus liegt wel eens' zijn nou niet bepaald van een hoog niveau. Sterker nog het getuigt van een enorm gebrek aan inzicht in de werkelijkheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 09-02-2021 21:18:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197915350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Vind je dat erg interessant? De uitkomst staat met enige bandbreedte al vast - ergens tussen de 50 en 55 stemmen voor en 45-50 tegen - en er worden geen nieuwe feiten verwacht toch?

Niet dat ik dat geneuzel hier wel interessant vond verder hoor, eerder vermoeiend.
Ja best wel. Ik vind de procedure sws interessant om te volgen ongeacht de uitslag en bovendien is dit qua geschiedenis wel een unicum. Dat moet je gezien hebben! :P

Jammer genoeg al een deel moeten missen -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197918225
Poging tot een impeachment trial dus niet gelukt? Zonde, maar voorspelbaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

In bnw reguliere bronnen verwachten en dan ook nog klagen dat de mensen hier cnn en andere bagger niet serieus nemen :')
Het is inderdaad vrij opmerkelijk. En nog opmerkelijker die frustratie die er dan heerst als je het niet met hun woord eens bent. Ik vraag mij dan ook af wat men nu verwacht, dat users hier ineens komen met: 'Je hebt helemaal gelijk, al die Amerikaanse mainstream media (waar 80% van de journalisten sterk linksgeoriënteerd zijn) brengt de onomstreden waarheid. Excuus dat ik deze inzichten nog niet eerder had'

Helaas, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik snap ook niet dat het voor sommigen ook zó lastig is te accepteren dat simpelweg niet iedereen hun visie deelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 23:55:26 ]
  woensdag 10 februari 2021 @ 00:55:33 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197918682
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Dejannn het volgende:
Poging tot een impeachment trial dus niet gelukt? Zonde, maar voorspelbaar.
Eh? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197918783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh? :?
Het lijkt een of ander rechts georiënteerd narratief, waarbij hij Democraten verantwoordelijk houdt voor de Republikeinse ruggengraatloosheid. Wel random geplaatst zo hier ja.
pi_197918794
Welnee bij mensen die simpelweg een andere visie hebben krijg je ook een andere uitkomst uit de stemming. Net als bij de verkiezingen zeg maar. Logisch toch? :+

Maar goed in de echte wereld gaat de Impeachment Trial gewoon door :P

twitter


Bruce Castor (Trump's advocaat):

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senator Bill Cassidy (R-LA):

twitter


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 10-02-2021 06:19:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 februari 2021 @ 03:00:59 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197919061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

In bnw reguliere bronnen verwachten en dan ook nog klagen dat de mensen hier cnn en andere bagger niet serieus nemen :')
Ah, en jou bronnen dan?
Je kan mooi klagen maar ik heb nog steeds geen antwoord over jou geposte linkjes in dit topic.

Vertel eens hoe zit dat nou met die raid in Frankfurt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 februari 2021 @ 03:05:06 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197919071
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Dejannn het volgende:
Poging tot een impeachment trial dus niet gelukt? Zonde, maar voorspelbaar.
[..]

Het is inderdaad vrij opmerkelijk. En nog opmerkelijker die frustratie die er dan heerst als je het niet met hun woord eens bent. Ik vraag mij dan ook af wat men nu verwacht, dat users hier ineens komen met: 'Je hebt helemaal gelijk, al die Amerikaanse mainstream media (waar 80% van de journalisten sterk linksgeoriënteerd zijn) brengt de onomstreden waarheid. Excuus dat ik deze inzichten nog niet eerder had'

Helaas, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik snap ook niet dat het voor sommigen ook zó lastig is te accepteren dat simpelweg niet iedereen hun visie deelt.
Wat vond jij van de raid in Frankfurt?

Het bewijs van Powell en de rechtzaken die er op volgden.

Het oppakken van Biden en Obama.

Etc etc?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 februari 2021 @ 06:50:58 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197919329

Mooie compilatie van 6 januari, grotendeels gefilmd door Orange man fanboys!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197919438
De discussietactiek van Dejannn is bekend: als je niet twijfelt aan de MSM zoals hij, dan denk je dat de msms "onomstreden waarheid " verkondigt.

Kleuters denken ook wel es zo zwart-wit. Ben jij een kleuter, @Dejannn?
-
pi_197919924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh? :?
Typo, het was al laat, impeachment an sich natuurlijk, niet de trial ;)
pi_197920125
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Typo, het was al laat, impeachment an sich natuurlijk, niet de trial ;)
Trump IS twee keer impeached, je begrijpt de betekenis niet?
pi_197920133
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Typo, het was al laat, impeachment an sich natuurlijk, niet de trial ;)
Trump is al impeached.

Misschien eens wat vaker de 'MSM' raadplegen. Dan had je dat geweten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197920512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:02 schreef Summers het volgende:

[..]

In bnw reguliere bronnen verwachten en dan ook nog klagen dat de mensen hier cnn en andere bagger niet serieus nemen :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:53 schreef Dejannn het volgende:
Poging tot een impeachment trial dus niet gelukt? Zonde, maar voorspelbaar.
[..]

Het is inderdaad vrij opmerkelijk. En nog opmerkelijker die frustratie die er dan heerst als je het niet met hun woord eens bent. Ik vraag mij dan ook af wat men nu verwacht, dat users hier ineens komen met: 'Je hebt helemaal gelijk, al die Amerikaanse mainstream media (waar 80% van de journalisten sterk linksgeoriënteerd zijn) brengt de onomstreden waarheid. Excuus dat ik deze inzichten nog niet eerder had'

Helaas, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik snap ook niet dat het voor sommigen ook zó lastig is te accepteren dat simpelweg niet iedereen hun visie deelt.
Dat is toch het hele fucking punt niet eens?

Hoofdzakelijk wordt deze stelling van @Dejannn simpelweg tegengesproken:

quote:
Het komt er kortom op neer dat bepaalde mensen bij de mainstream media zweren als zwaar gelovigen doen bij een heilig boek.
Dat mensen hier allang al geen schaapjes meer zijn die enkel het 8 uur journaal consumeren, wordt maar niet begrepen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:37:16 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197920527
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 08:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Typo, het was al laat, impeachment an sich natuurlijk, niet de trial ;)
Nee ook dat niet. Het tweede impeachment trial is gewoon nog bezig, en hij is voor een tweede keer impeached.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197920544
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee ook dat niet. Het tweede impeachment trial is gewoon nog bezig, en hij is voor een tweede keer impeached.
Idd, hij is gewoon 2x impeached. Daar verandert niemand meer wat aan.
pi_197920575
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Trump IS twee keer impeached, je begrijpt de betekenis niet?
Nou nou, rustig maar hoor ;). Maar inderdaad, ik denk dan dat ik de betekenis verkeerd had begrepen. Ik dacht dat impeachment meer duidde op een daadwerkelijke afzetting dan wel bewezen schuldig te zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is al impeached.

Misschien eens wat vaker de 'MSM' raadplegen. Dan had je dat geweten.
Gisterenmiddag nog even snel wat NYT en CNN zitten lezen. Ik check ook gewoon MSM-media hoor. Maar blijkbaar heeft dat geen verschil gemaakt. Misschien volg ik dus nog te weinig mainstream media, wat goed zou kunnen, aangezien ik ook niet vast zit in die fuik zoals sommige anderen hier :+. Gelukkig maar, zo bewaard een mens nog wat nuance.
pi_197920597
:')
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:44:53 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197920636
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou nou, rustig maar hoor ;). Maar inderdaad, ik denk dan dat ik de betekenis verkeerd had begrepen. Ik dacht dat impeachment meer duidde op een daadwerkelijke afzetting dan wel bewezen schuldig te zijn.
[..]

Gisterenmiddag nog even snel wat NYT en CNN zitten lezen. Ik check ook gewoon MSM-media hoor. Maar blijkbaar heeft dat geen verschil gemaakt. Misschien volg ik dus nog te weinig mainstream media, wat goed zou kunnen, aangezien ik ook niet vast zit in die fuik zoals sommige anderen hier :+. Gelukkig maar, zo bewaard een mens nog wat nuance.
Waarom dan de "Poging tot een impeachment trial dus niet gelukt?" ? De trial is nog steeds bezig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197920638
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:40 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou nou, rustig maar hoor ;). Maar inderdaad, ik denk dan dat ik de betekenis verkeerd had begrepen. Ik dacht dat impeachment meer duidde op een daadwerkelijke afzetting dan wel bewezen schuldig te zijn.
[..]

Gisterenmiddag nog even snel wat NYT en CNN zitten lezen. Ik check ook gewoon MSM-media hoor. Maar blijkbaar heeft dat geen verschil gemaakt. Misschien volg ik dus nog te weinig mainstream media, wat goed zou kunnen, aangezien ik ook niet vast zit in die fuik zoals sommige anderen hier :+. Gelukkig maar, zo bewaard een mens nog wat nuance.
Reageren op mijn eerdere bijdrage in dit topic gaat hem zeker niet worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197920872
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Reageren op mijn eerdere bijdrage in dit topic gaat hem zeker niet worden?
Klopt. Want wij gaan het hier niet over eens worden. Jij zweert bij de mainstream media, ik niet. Dit betekent niet dat ik die mensen haat, of een sterke afkeer heb jegens dergelijke media. Sterker nog, ik lees dergelijke media geregeld, soms prima stukken. Alleen ik merk simpelweg op dat deze media een duidelijke politieke bias hebben en zeer partijdig zijn. En hun berichtgeving een dusdanige draai geven dat het min of meer altijd dezelfde uitkomst zal hebben: links & progressief is goed, rechts & conservatief is fout. Het bekende 'good guys vs. bad guys' narratief. Dit is de vooraf vastgestelde uitkomst die eens lens vormt voor hoe elke gebeurtenis wordt belicht.

Dat jij het niet kunt hebben dat dit mijn visie is, dat is verder jouw probleem. Ik blijf in ieder geval wel bij deze mening. En ik zou je dat ook niet zo laten frustreren, zoals je eerder in dit topic wél aangaf dat het geval is. Misschien dat wat dat betreft al die thumbs-up die je hebt gekregen van een bepaalde groep users, een pleister op de wonden is ;).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 10:08:05 ]
pi_197920927
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Klopt. Want wij gaan het hier niet over eens worden. Jij zweert bij de mainstream media, ik niet. Dit betekent niet dat ik die mensen haat, of een sterke afkeer heb jegens dergelijke media. Sterker nog, ik lees dergelijke media geregeld, soms prima stukken. Alleen ik merk simpelweg op dat deze media een duidelijke politieke bias hebben en zeer partijdig zijn. En hun berichtgeving een dusdanige draai geven dat het min of meer altijd dezelfde uitkomst zal hebben: links & progressief is goed, rechts & conservatief is fout. Het bekende 'good guys vs. bad guys' narratief. Dit is de vooraf vastgestelde uitkomst die eens lens vormt voor hoe elke gebeurtenis wordt belicht.

Dat jij het niet kunt hebben dat dit mijn visie is, dat is verder jouw probleem. Ik blijf in ieder geval wel bij deze mening. En ik zou je dat ook niet zo laten frustreren, zoals je eerder in dit topic wél aangaf dat het geval is. Misschien dat wat dat betreft al die thumbs-up die je hebt gekregen van een bepaalde groep users, een pleister op de wonden is ;).
Je wilt het maar niet snappen he?

Je bent één van de weinigen die categoriseert op mainstream/alt media. De rest van de wereld consumeert gewoon een mengelmoes. Hoe kan het dat je dat niet snapt?
pi_197921490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Je wilt het maar niet snappen he?

Je bent één van de weinigen die categoriseert op mainstream/alt media. De rest van de wereld consumeert gewoon een mengelmoes. Hoe kan het dat je dat niet snapt?
Mainstream media is biased loopgraaf waar hij niet uit komt maar ondertussen wel totaal liegende media blijven consumeren waarin beweerd wordt dat de mainstream media biased is. De ironie van deze totale onlogica die zulke mensen keer op keer tonen. :D
pi_197921898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mainstream media is biased loopgraaf waar hij niet uit komt maar ondertussen wel totaal liegende media blijven consumeren waarin beweerd wordt dat de mainstream media biased is. De ironie van deze totale onlogica die zulke mensen keer op keer tonen. :D
Een opmerkelijk punt heb je hier weer eens Basp1. En welke "totaal liegende media" heb je het nu over? :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 11:27:24 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197922034
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:06 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Klopt. Want wij gaan het hier niet over eens worden. Jij zweert bij de mainstream media, ik niet. Dit betekent niet dat ik die mensen haat, of een sterke afkeer heb jegens dergelijke media. Sterker nog, ik lees dergelijke media geregeld, soms prima stukken. Alleen ik merk simpelweg op dat deze media een duidelijke politieke bias hebben en zeer partijdig zijn. En hun berichtgeving een dusdanige draai geven dat het min of meer altijd dezelfde uitkomst zal hebben: links & progressief is goed, rechts & conservatief is fout. Het bekende 'good guys vs. bad guys' narratief. Dit is de vooraf vastgestelde uitkomst die eens lens vormt voor hoe elke gebeurtenis wordt belicht.

Dat jij het niet kunt hebben dat dit mijn visie is, dat is verder jouw probleem. Ik blijf in ieder geval wel bij deze mening. En ik zou je dat ook niet zo laten frustreren, zoals je eerder in dit topic wél aangaf dat het geval is. Misschien dat wat dat betreft al die thumbs-up die je hebt gekregen van een bepaalde groep users, een pleister op de wonden is ;).
En wat zegt de NON MSM hierover?
Orange man al vrijgesproken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197922691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

En wat zegt de NON MSM hierover?
Orange man al vrijgesproken?
Dat is een kwestie van tijd, no way dat ze hem kunnen pakken op opruiing.
Jammer dat er weer maanden verspeeld moet worden aan een staaltje politiek theater.
pi_197922923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

En wat zegt de NON MSM hierover?
Orange man al vrijgesproken?
Dat gaat natuurlijk sowieso gebeuren, maar niet omdat er geen bewijs is voor het ten laste gelegde, zoals Chivaz wil suggereren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_197923042
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk sowieso gebeuren, maar niet omdat er geen bewijs is voor het ten laste gelegde, zoals Chivaz wil suggereren.
Er is wel een erg marginaal denkbaar scenario, maar dat is alsnog extreem onwaarschijnlijk...

Als genoeg Republikeinse Senatoren die het zogenaamd ongrondwettelijk vinden, zich om deze reden van stemming onthouden als protest of - insert gelegenheidsargument -, zou je heel misschien de 2/3e kunnen halen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 12:28:21 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197923096
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van tijd, no way dat ze hem kunnen pakken op opruiing.
Jammer dat er weer maanden verspeeld moet worden aan een staaltje politiek theater.
:D ehhhh daar zijn ze nu mee bezig..

Dat Theater komt door hem zelf, hoofdpersoon immers :Y

Grappig btw dat je begint over een kwestie van tijd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197923353
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D ehhhh daar zijn ze nu mee bezig..

Dat Theater komt door hem zelf, hoofdpersoon immers :Y

Grappig btw dat je begint over een kwestie van tijd.

Ze kunnen er mee bezig zijn wat ze willen. Er heeft geen opruiing plaats gevonden hoe hard de Democraten het je ook willen laten geloven. Het lijkt mij dat er belangrijkere zaken op de agenda staan dan wat politiek theater. Biden heeft ongeveer 2 jaar de tijd om zijn agenda er doorheen te drukken, daarna zal het toch een stuk lastiger worden. Als de Democraten kostbare tijd willen verspillen aan een staaltje politiek theater dan gaan ze hun gang maar. Als ik Amerikaan zou zijn dan stond het vervolgen van Trump met zo’n zwakke zaak toch wel op de laatste plaats.
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:00:23 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197923733
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze kunnen er mee bezig zijn wat ze willen. Er heeft geen opruiing plaats gevonden hoe hard de Democraten het je ook willen laten geloven. Het lijkt mij dat er belangrijkere zaken op de agenda staan dan wat politiek theater. Biden heeft ongeveer 2 jaar de tijd om zijn agenda er doorheen te drukken, daarna zal het toch een stuk lastiger worden. Als de Democraten kostbare tijd willen verspillen aan een staaltje politiek theater dan gaan ze hun gang maar. Als ik Amerikaan zou zijn dan stond het vervolgen van Trump met zo’n zwakke zaak toch wel op de laatste plaats.
Niet :D hoe wil je het dan noemen?
De gebeurtenis van 6 januari?
En heb je aandachtig het filmpje bekeken van mij van vanochtend? 13 min samenvatting van de hele avond.

Of ehhhhh heeft dat niet plaatsgevonden?

Wel grappig de laatste 3 maand heeft Orange man niks anders gedaan dan Fraude gillen en golfen van het land besturen kwam niks terecht, nu zijn andere zaken wel belangrijk ja?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197923739
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze kunnen er mee bezig zijn wat ze willen. Er heeft geen opruiing plaats gevonden hoe hard de Democraten het je ook willen laten geloven.
Er heeft vanaf trump aan de macht was en hij msm media als fakemedia uitriep een constante stroom van opruiing plaatsgevonden doordat hij hiermee zijn achterban van de objectieve waarheid weg hield en nog meer leugens op zijn kanalen bleef vertellen :D
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:11:51 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197923935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Er heeft vanaf trump aan de macht was en hij msm media als fakemedia uitriep een constante stroom van opruiing plaatsgevonden doordat hij hiermee zijn achterban van de objectieve waarheid weg hield en nog meer leugens op zijn kanalen bleef vertellen :D
Ik vond de vergelijking met Neurenburgse rally uit de jaren 30/40 op 6 januari (in dit topic) wel een goeie vergelijking!!
Het onderwerp is anders maar de fanatisme wat er mee gepaard ging was 2 druppels water.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197924093
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet :D hoe wil je het dan noemen?
De gebeurtenis van 6 januari?
En heb je aandachtig het filmpje bekeken van mij van vanochtend? 13 min samenvatting van de hele avond.

Of ehhhhh heeft dat niet plaatsgevonden?
Is vanuit die samenvatting van 13 min iets nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat Trump heeft opgeroepen het capitool te bestormen?
quote:
Wel grappig de laatste 3 maand heeft Orange man niks anders gedaan dan Fraude gillen en golfen van het land besturen kwam niks terecht, nu zijn andere zaken wel belangrijk ja?
Dat is toch de gedachtegang bij de Democraten?
Laat ik het anders even omdraaien. In al die tijd dat Democraten moord en brand schreeuwden over het feit dat er dagelijks doden vielen en dat Trump niets deed aan de problemen in het land, vind jij dan dit politiek theater de hoogste prioriteit heeft? Zo ja, waarom is dit ineens belangrijker dan al die problemen die Democraten wel even zouden oplossen?
pi_197924108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Er heeft vanaf trump aan de macht was en hij msm media als fakemedia uitriep een constante stroom van opruiing plaatsgevonden doordat hij hiermee zijn achterban van de objectieve waarheid weg hield en nog meer leugens op zijn kanalen bleef vertellen :D
En beetje zoals het Rusland geleuter toen?
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:38:21 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197924382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is vanuit die samenvatting van 13 min iets nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat Trump heeft opgeroepen het capitool te bestormen?
[..]

Dat is toch de gedachtegang bij de Democraten?
Laat ik het anders even omdraaien. In al die tijd dat Democraten moord en brand schreeuwden over het feit dat er dagelijks doden vielen en dat Trump niets deed aan de problemen in het land, vind jij dan dit politiek theater de hoogste prioriteit heeft? Zo ja, waarom is dit ineens belangrijker dan al die problemen die Democraten wel even zouden oplossen?
Oh hahaha nu over orange man gaat dan zijn de democraten te druk met andere zaken...

Dus jou conclusie is dus dat de democraten met niks anders bezig zijn dan met Orange man???

Want ik zeg orange man deed 3 maanden NIKS alleen bulderen over fraude vriendjes uit de Nor halen en Golfen.
Enig idee hoeveel wijzigingen er door team Biden door heen gedrukt zijn de afgelopen maand?
Ik kan je verzekeren dat is veel meer dan NIKS!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 februari 2021 @ 13:41:36 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197924443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is vanuit die samenvatting van 13 min iets nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat Trump heeft opgeroepen het capitool te bestormen?

Heeft Hitler in zijn speeches van 1930 ooit opgeroepen om winkels van joden te vernielen tijdens de kristal nacht?
En om De joden over de kling te halen?
Neen hij gaf ze wel op de flikker voor van alles en nog wat!

Maar hij is wel de aanstichter er van doormiddel van zijn rally's!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197924574
"Nice place you got here, would be a shame if anything happened to it."

"Maar die maffioos zei helemaal niet dat hij het etablissement kapot ging maken als hij geen geld voor beveiliging kreeg, hoezo afpersing?"

Nog los van dat Trump natuurlijk wel direct opriep om naar het Capitool te gaan en te vechten (keer 10) voor hun land en zwakke Republikeinen te laten zien dat ze sterker moesten zijn, etc.

Strafrechtelijk vast geen incitement, omdat het valt onder hun vrijheid van meningsuiting vanwege dat hij af en toe ook zei dat hij vreedzaam iets wilde, ook al was het Capitool alleen bereikbaar door geweld toe te passen, waardoor het de benodigde standaard voor het strafrecht waarschijnlijk niet haalt.

Verder natuurlijk wel duidelijk voor iedereen met meer dan 2 hersencellen wat het idee was en dat was ook duidelijk voor de menigte die Trumps woorden gebruikte en zeiden door Trump gestuurd te zijn.
pi_197924703
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En beetje zoals het Rusland geleuter toen?
Dat jij bewezen zaken geleuter noemt zegt alweer genoeg. Of bedoel je de biden laptop waarop kraken informatie staat die de wereld nog steeds onthouden wordt. :D
pi_197924771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heeft Hitler in zijn speeches van 1930 ooit opgeroepen om winkels van joden te vernielen tijdens de kristal nacht?
En om De joden over de kling te halen?
Neen hij gaf ze wel op de flikker voor van alles en nog wat!

Maar hij is wel de aanstichter er van doormiddel van zijn rally's!
Ik ben niet bekend met de speeches van Hitler, maar iets zegt mij dat hij niet heeft opgeroepen tot vreedzaam protest.
pi_197924788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat jij bewezen zaken geleuter noemt zegt alweer genoeg. Of bedoel je de biden laptop waarop kraken informatie staat die de wereld nog steeds onthouden wordt. :D
Ik wacht nog steeds op het bewijs dat Trump actief heeft samengespannen met de Russen.
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:08:23 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197924953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de speeches van Hitler, maar iets zegt mij dat hij niet heeft opgeroepen tot vreedzaam protest.
Nee klopt!
Hij heeft helemaal niks opgeroepen en toch deed zijn aanhang dat!

Maar toch is hij verantwoordelijk voor datgene wat zijn aanhang deed!!
Toch alles wat daaruit volgde, zijn aanhang besloot wat er verder met de Joden moest gebeuren en dat was pas in de jaren 40!!

Maar wat zei trump ook weer in zijn speech???
We gaan naar het???
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:13:39 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197925050
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de speeches van Hitler, maar iets zegt mij dat hij niet heeft opgeroepen tot vreedzaam protest.
Als je eerst een uur een menigte opzweept om bij het capitol te vechten voor je land, om congres te forceren de verkiezingsuitslag om te gooien ben je niet aan het oproepen tot een vreedzaam protest. Nog even aan het einde iets als oh ja doe het wel vreedzaam jongens is niet genoeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:53:12 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197925723
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je eerst een uur een menigte opzweept om bij het capitol te vechten voor je land, om congres te forceren de verkiezingsuitslag om te gooien ben je niet aan het oproepen tot een vreedzaam protest. Nog even aan het einde iets als oh ja doe het wel vreedzaam jongens is niet genoeg.
Niet te vergeten voor de buis gaan zitten en beetje toekijken hoe het er aan toe gaat, en dan de eerste paar uur niks ondernemen.
Terwijl je gewoon life ziet hoe een galg word opgebouwd en mensen schreeuwen om je eigen vice-president op te gaan knopen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197926005
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je eerst een uur een menigte opzweept om bij het capitol te vechten voor je land, om congres te forceren de verkiezingsuitslag om te gooien ben je niet aan het oproepen tot een vreedzaam protest. Nog even aan het einde iets als oh ja doe het wel vreedzaam jongens is niet genoeg.
Dat is jou interpretatie, vechten voor je land betekent niet meteen overgaan tot fysiek geweld.
pi_197926026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee klopt!
Hij heeft helemaal niks opgeroepen en toch deed zijn aanhang dat!

Dan zijn we er toch, je geeft immers zelf toe dat hij niet heeft opgeroepen tot geweld.
pi_197926201
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is jou interpretatie, vechten voor je land betekent niet meteen overgaan tot fysiek geweld.
Oh dan is het goed dan zijn alle blm protesten ook vreedzaam verlopen. :D
pi_197926301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oh dan is het goed dan zijn alle blm protesten ook vreedzaam verlopen. :D
??????
pi_197926340
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de speeches van Hitler, maar iets zegt mij dat hij niet heeft opgeroepen tot vreedzaam protest.
Misschien zou je je daar dan eens in moeten verdiepen. Dan kan je zelf de overeenkomsten zien, en waar dat soort rally's dus toe kunnen leiden.
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:01:31 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197927065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is jou interpretatie, vechten voor je land betekent niet meteen overgaan tot fysiek geweld.
Dat was ook de interpretatie van de menigte.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197927250
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat was ook de interpretatie van de menigte.
Niet van de menigte, van het handjevol mensen die het capitool bestormden. Oftewel de overduidelijke minderheid.
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:19:04 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197927436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet van de menigte, van het handjevol mensen die het capitool bestormden. Oftewel de overduidelijke minderheid.
Dat is de groep die er naar handelde. Spreekt dat het goed dan, wat Trump deed?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197927569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is de groep die er naar handelde. Spreekt dat het goed dan, wat Trump deed?
Het hele punt is dat het los staat van wat Trump heeft gezegd. Oproepen tot vreedzaam protest is en blijft geen opruiing. En dat zal de komende maanden wel weer bewezen worden als dit politiek theater op zijn einde komt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:33:33 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197927725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan zijn we er toch, je geeft immers zelf toe dat hij niet heeft opgeroepen tot geweld.
Dat stukje sloeg op Hitler, Dus jij zegt nu dat Hitler niet verantwoordelijk is voor de dood van tig miljoenen joden zigeuners etc onder zijn bewind, omdat hij nooit gezegd zou hebben dat ze dood moeten?
:?

Dus als je het niet DIRECT zegt ben je gewoon onschuldig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 10 februari 2021 @ 16:35:11 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197927752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet van de menigte, van het handjevol mensen die het capitool bestormden. Oftewel de overduidelijke minderheid.
bij hoeveel mensen spreken we over een menigte?
10 100 1000?
en ehhhhh tel ze even na want een handje vol is 10 tenzij je een paar honderd vingers hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197927889
Ah het downplayen van de geoepsgrote is blijkbaar belangrijker als toegeven dat verschillende toespraken en tweets van trump gewoon aangezet heeft tot dit geweld.

Ook zijn twitteronzin moet men mee laten wegen. Dus de eerdere bestorming door die militia van een overheids gebouw waarvan hij zei stand back and standby, terwijl blm en alle democraten tegelijkertijd door hem als oproerkraaiers benoemd werden. Het is een optel som natuurlijk.
pi_197928301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

bij hoeveel mensen spreken we over een menigte?
10 100 1000?
en ehhhhh tel ze even na want een handje vol is 10 tenzij je een paar honderd vingers hebt.
Ligt aan de situatie en de verhoudingen natuurlijk. Als je het vergelijkt met de mensen die buiten stonden dan kun je natuurlijk niet spreken over een menigte die het capitool bestormde.
pi_197928310
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is vanuit die samenvatting van 13 min iets nieuws uitgekomen waaruit blijkt dat Trump heeft opgeroepen het capitool te bestormen?
[..]

Dat is toch de gedachtegang bij de Democraten?
Laat ik het anders even omdraaien. In al die tijd dat Democraten moord en brand schreeuwden over het feit dat er dagelijks doden vielen en dat Trump niets deed aan de problemen in het land, vind jij dan dit politiek theater de hoogste prioriteit heeft? Zo ja, waarom is dit ineens belangrijker dan al die problemen die Democraten wel even zouden oplossen?
LOL

Jij denkt nog steeds dat hij niet verantwoordelijk is, omdat hij niet heel letterlijk heeft gezegd dat ze het gebouw moesten bestormen. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 13:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En beetje zoals het Rusland geleuter toen?
Ook daar is genoeg aan het licht gekomen, je doet net of hij er compleet zonder blaam vanaf kwam.
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:19:59 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197928562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie en de verhoudingen natuurlijk. Als je het vergelijkt met de mensen die buiten stonden dan kun je natuurlijk niet spreken over een menigte die het capitool bestormde.
Ah ja... dus of nu 5 man of 200 man je in elkaar ramt maakt wel degelijk uit..
niet het feit dat je inelkaar geramd word..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197928631
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef illusions het volgende:

[..]

LOL

Jij denkt nog steeds dat hij niet verantwoordelijk is, omdat hij niet heel letterlijk heeft gezegd dat ze het gebouw moesten bestormen. :')
[..]
Ik weet dat hij niet verantwoordelijk is. Zo ja vind je dat Sanders vervolgd moet worden voor de aanslag op Scalise?
quote:
Ook daar is genoeg aan het licht gekomen, je doet net of hij er compleet zonder blaam vanaf kwam.
Post eens een stukje waaruit blijkt dat Trump heeft samengespannen met de Russen om de verkiezingen van 2016 te winnen?
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:24:55 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197928643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef illusions het volgende:

[..]

LOL

Jij denkt nog steeds dat hij niet verantwoordelijk is, omdat hij niet heel letterlijk heeft gezegd dat ze het gebouw moesten bestormen. :')
[..]

Ook daar is genoeg aan het licht gekomen, je doet net of hij er compleet zonder blaam vanaf kwam.
Wel lekker makkelijk zo, alle dictators zijn in feite onschuldig, puur omdat ze niet zozeer hebben gezegd maak maar dood, pleur maar uit een vliegtuig, bombardeer maar plat goof een gifgas bom op dat dorp.
Of iedereen die tegen is maak maar koud.

mooi man gewoon zeggen....ja maar ik heb dat niet zo gezegd... en je komt er mee weg _O_
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197928644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik weet dat hij niet verantwoordelijk is. Zo ja vind je dat Sanders vervolgd moet worden voor de aanslag op Scalise?
[..]

Post eens een stukje waaruit blijkt dat Trump heeft samengespannen met de Russen om de verkiezingen van 2016 te winnen?
Ik ga er niet eens meer op in, het is niet aan jou besteed. Nadat het je 100 keer is uitgelegd, wil je het toch maar niet snappen. Ik wijs er alleen even op dat het weer enorm naïef is. :')
pi_197928659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ga er niet eens meer op in, het is niet aan jou besteed. Nadat het je 100 keer is uitgelegd, wil je het toch maar niet snappen. Ik wijs er alleen even op dat het weer enorm naïef is. :')
Lekker makkelijk weer, dit is nu het probleem van een dubbele standaard. Uiteindelijk komt de hypocrisie gewoon naar boven.
pi_197928682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lekker makkelijk weer, dit is nu het probleem van een dubbele standaard. Uiteindelijk komt de hypocrisie gewoon naar boven.
Heeft Hitler letterlijk opgroepen tot geweld?
pi_197928724
De echte reden van impeachment buiten het politiek theater natuurlijk is dat Trump zichzelf niet meer verkiesbaar kan stellen.
Ik denk ook niet dat het verstandig zou zijn van Trump om nog een keer een gooi naar het presidentschap te doen maar dat is het punt dan ook niet.
Biden is met alle hulp van Big Tech, straatterreur, het aanpassen van wetten en de media uiteindelijk president geworden. Men gelooft niet dat het nog een tweede keer kan lukken voor Biden mocht hij het tegen Trump opnemen vandaar deze nonsense wat wederom maanden in beslag zal nemen.
pi_197928729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:
De echte reden van impeachment buiten het politiek theater natuurlijk is dat Trump zichzelf niet meer verkiesbaar kan stellen.
Klopt. Een nobel streven. Dat die man maar mag verdwijnen van het wereldtoneel. ^O^

quote:
Men gelooft niet dat het nog een tweede keer kan lukken voor Biden mocht hij het tegen Trump opnemen vandaar deze nonsense wat wederom maanden in beslag zal nemen.
_O-
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:34:33 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197928760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het hele punt is dat het los staat van wat Trump heeft gezegd. Oproepen tot vreedzaam protest is en blijft geen opruiing. En dat zal de komende maanden wel weer bewezen worden als dit politiek theater op zijn einde komt.
Dat oproepen tot een vreedzaam protest is nou net wat hij niet doet...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197928768
Dat maandenlange geroeptoeter van Trump over fraude wat niet één keer is bewezen, is natuurlijk geen nonsens he @Chivaz? :')

En, ben je er al achter of Hitler tot geweld had opgeroepen tijdens de Kristalnacht?
pi_197928822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:
De echte reden van impeachment buiten het politiek theater natuurlijk is dat Trump zichzelf niet meer verkiesbaar kan stellen.
No shit.

Jij leefde in de veronderstelling dat dat de goed verhulde doelstelling was?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197929229
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:

Biden is met alle hulp van Big Tech, straatterreur, het aanpassen van wetten en de media uiteindelijk president geworden.
Dus trump heeft wetten aangepast om Biden te laten winnen, dat is nieuwe info heb je wat meer achtergrondinformatie daar over. :D
pi_197929276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat oproepen tot een vreedzaam protest is nou net wat hij niet doet...
Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
pi_197929383
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
Heeft Hitler tot geweld opgeroepen voorafgaand aan de Kristalnacht?

Eén keer het woordje "peaceful" noemen verandert niet gelijk de hele lading van je speech hoor. :')
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:21:03 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197929387
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
Dus als ik een protest organiseer op het Binnenhof en ze breken de boel af knopen de regering op.

Dan ben ik niet schuldig als organisator, zolang ik maar ergens vermeld heb, dat het vreedzaam moest!

Jongens vanaf morgen gaan we België annexeren..
Maar doe het wel vreedzaam hé!
En als de media dat allemaal gaan filmen kan gewoon zeggen.. jaaaaa maar jij bent msm dus ... Fake news.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197929404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Heeft Hitler letterlijk opgroepen tot geweld?
Geen idee, ik ben niet bekend met de speeches van Hitler.
Wat vind je nu eigenlijk wat er moet gebeuren met Sanders?
pi_197929412
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
https://www.usnews.com/ne(...)fore-us-capitol-riot

20*iets met het woord fight 22 maal iets met stole en 1 maal peaceful. :D
pi_197929425
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet bekend met de speeches van Hitler.
Wat vind je nu eigenlijk wat er moet gebeuren met Sanders?
Geen idee, ik ben niet bekend met Sanders.

Hitler heeft niet tot geweld opgeroepen. Zou je zeggen dat hij niet verantwoordelijk was voor de Kristalnacht?
pi_197929438
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

https://www.usnews.com/ne(...)fore-us-capitol-riot

20*iets met het woord fight 22 maal iets met stole en 1 maal peaceful. :D
Ja maar hij heeft één keer het woordje peaceful opgenoemd dus hem treft geen blaam!!! _O-

Kinderlijk naïef dit.
pi_197929464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
Wekenlang het beeld schetsen dat er een existentiële, haast apocalyptische strijd gaande is, en je dan verschuilen achter semantiek.

Wat een grap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197929465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

https://www.usnews.com/ne(...)fore-us-capitol-riot

20*iets met het woord fight 22 maal iets met stole en 1 maal peaceful. :D
Het woordje fight is nu ineens opruiende taal? Dat word nog wat in politiek Amerika als “fight” of “to fight” als opruiende taal word gezien.
Weet je zeker dat dit de standaard is die je wilt aanhouden voor politici?
pi_197929499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het woordje fight is nu ineens opruiende taal? Dat word nog wat in politiek Amerika als “fight” of “to fight” als opruiende taal word gezien.
Weet je zeker dat dit de standaard is die je wilt aanhouden voor politici?
Het woordje peaceful geeft je ineens carte blanche?

Zie je het nou echt niet?

Precies wat @KoosVogels zegt, verschuilen achter semantiek.

Hij heeft eenmaal "peaceful" gezegd dus dan moet het wel goed zijn he? :')
pi_197929510
If it looks like shit and it smells like shit, it's probably shit.
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 18:43:09 #91
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197929739
Grappig wel dat Chivaz denkt dat dit soort argumenten relevant zijn in een impeachment trial waarin het om intenties en om doelstellingen gaat.

Dit is geen "beyond reasonable doubt" rechtszaak, Trump gaat niet de gevangenis als resultaat, het is een proces om te bepalen of een President zich schuldig heeft gemaakt aan zaken die onverenigbaar zijn met zijn ambt.

De strafrechterlijke zaken komen nog, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197929869
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:30 schreef Chivaz het volgende:

Biden is met alle hulp van Big Tech, straatterreur, het aanpassen van wetten en de media uiteindelijk president geworden. Men gelooft niet dat het nog een tweede keer kan lukken voor Biden mocht hij het tegen Trump opnemen vandaar deze nonsense wat wederom maanden in beslag zal nemen.
Fantast.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:03:42 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197931362
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat heeft hij juist wel gedaan, kijk de speech nog maar eens een keer.
Omdat hij een keer vredig zegt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197931594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Omdat hij een keer vredig zegt?
Hij zegt ook wel 17* een woord met love erin. :P

Q 17e letter van het alfabet conspiracy mode aan dat moet wel een geheime boodschap geweest zijn. Duik in het konijnen hol bnwers. :D
pi_197934919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het woordje fight is nu ineens opruiende taal? Dat word nog wat in politiek Amerika als “fight” of “to fight” als opruiende taal word gezien.
Weet je zeker dat dit de standaard is die je wilt aanhouden voor politici?
Nee het is niet ineens opruiende taal. Maar als je dat woordje mandenlang tig keer gebruikt in talloze speeches en in een bepaalde context moet je het niet gek vinden dat zijn aanhang daar een boodschap in gaat zien. Dat deden ze dus ook, Trump wist dat dondersgoed en dat was ook precies de bedoeling. Dat wordt bovendien bevestigd door het feit dat hij totaal niet schrok van het geweld maar er lekker van stond te genieten voor zijn tv, niet begreep waarom anderen er niet net zo opgewonden van raakten als hij en laks was (3,5 uur) in het reageren om het geweld te stoppen. In eerste instantie weigerde hij dat ook gewoon te doen en het veroordelen van het geweld deed hij pas de volgende dag.



Hoe Trump zijn activistische aanhang cultiveerde in de loop van de tijd ...


... het hele verhaal van de opruiing van Trump, wat eraan vooraf ging, hoe hij reageerde op de aanval op het Capitool ...


... en wat hij niet deed:

twitter


Dat hij (om zichzelf in te dekken) het woordje 'vreedzaam' (één keertje op de 11.000 woorden) gebruikt doet daar helemaal niks aan af. Het gebruik van het woordje 'FIGHT' was vele malen groter.

Als je dat niet ziet, dan wil je het gewoon niet zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-02-2021 04:43:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:32:45 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197939648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet bekend met de speeches van Hitler.
Wat vind je nu eigenlijk wat er moet gebeuren met Sanders?
Doe es gek ga eens wat filmpjes kijken.

Sanders heeft hier weinig mee te maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197940053
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Doe es gek ga eens wat filmpjes kijken.

Sanders heeft hier weinig mee te maken.
@Chivaz gaat het onderwerp gewoon dood zwijgen, omdat hij geen enkel argument meer heeft, en komt over een paar dagen gewoon weer hetzelfde verkondigen. Zo gaat dat steeds hier.
pi_197940355
twitter


Smoking gun....
I´m back.
pi_197941013
Stel je toch eens voor dat Obama in 2012 had verloren van Romney, om vervolgens wekenlang te verkondigen dat de verkiezingen 'rigged' waren en dat hij was bestolen.

Stel je toch eens voor dat Obama vervolgens een rally had gehouden in D.C., waar hij die leugens was blijven herhalen en zijn woedende (zwarte) aanhangers het Capitool waren binnengedrongen.

Had onze grote vriend Chivaz dan gehamerd semantiek? Ik waag dat te betwijfelen.

En moet je je voorstellen hoe de Republikeinen hadden gereageerd. Veel van hen suggereerden sowieso al dat Obama een communistische dictatuur wilde maken van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:44 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197941856
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het woordje fight is nu ineens opruiende taal? Dat word nog wat in politiek Amerika als “fight” of “to fight” als opruiende taal word gezien.
Weet je zeker dat dit de standaard is die je wilt aanhouden voor politici?
Doe nou niet zo dom, roep anders nog even dat Antifa hier achter zat of een van je andere schadelijke leugens.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 11 februari 2021 @ 11:56:02 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197942089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Stel je toch eens voor dat Obama in 2012 had verloren van Romney, om vervolgens wekenlang te verkondigen dat de verkiezingen 'rigged' waren en dat hij was bestolen.

Stel je toch eens voor dat Obama vervolgens een rally had gehouden in D.C., waar hij die leugens was blijven herhalen en zijn woedende (zwarte) aanhangers het Capitool waren binnengedrongen.

Had onze grote vriend Chivaz dan gehamerd semantiek? Ik waag dat te betwijfelen.

En moet je je voorstellen hoe de Republikeinen hadden gereageerd. Veel van hen suggereerden sowieso al dat Obama een communistische dictatuur wilde maken van de VS.
Ligt er aan hoe vaak hij het woord vreedzaam had gebruikt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 februari 2021 @ 11:57:01 #102
426493 crew  PippenScottie
pi_197942108
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe vaak hij het woord vreedzaam had gebruikt.
Één keer is genoeg, toch?
  donderdag 11 februari 2021 @ 11:58:22 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197942135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het woordje fight is nu ineens opruiende taal? Dat word nog wat in politiek Amerika als “fight” of “to fight” als opruiende taal word gezien.
Weet je zeker dat dit de standaard is die je wilt aanhouden voor politici?
Tip ga naar groepje hang jongeren (bontkraagjes)
En roep eens vechten een paar keer.

Als je niet weet wat het woord betekend..
Dan zal het kwartje snel vallen.

Ik wacht het krant berichtje wel ff af
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197942146
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Één keer is genoeg, toch?
Dat is zat! Als je dat woordje namelijk één keer zegt, treft jou geen enkele blaam.
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:01:58 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197942198
De bestormers zouden het Capitool dus vredig moeten bestormen? Hoe doe je zoiets?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197942513
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:01 schreef Vis1980 het volgende:
De bestormers zouden het Capitool dus vredig moeten bestormen? Hoe doe je zoiets?
Tot de hekken stormen en daarna als een stel naieve linkse hippies een langdurige sit-in houden. :P
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:38:06 #107
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197942810
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Één keer is genoeg, toch?
Dat hangt ervan af.
Als ie "Don't be" ervoor zou hebben gezegd telt het niet :P

Kan 't me alleen niet herinneren. Wel bij zijn latere 'oproep' waar ie bijna toe gedwongen moest worden.
"I know your pain, I know you're hurt. We had an election that was stolen from us. It was a landslide election and everyone knows it. Especially the other side. But you have to go home now. We have to have peace. Go Home. We love you. You're verry special."

Op dat moment was echter wel al duidelijk dat de coup was mislukt. (iets met "CYA" :P )

[ Bericht 31% gewijzigd door R0N1N op 11-02-2021 12:55:09 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:10:23 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197947272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:38 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af.
Als ie "Don't be" ervoor zou hebben gezegd telt het niet :P

Kan 't me alleen niet herinneren. Wel bij zijn latere 'oproep' waar ie bijna toe gedwongen moest worden.
"I know your pain, I know you're hurt. We had an election that was stolen from us. It was a landslide election and everyone knows it. Especially the other side. But you have to go home now. We have to have peace. Go Home. We love you. You're verry special."

Op dat moment was echter wel al duidelijk dat de coup was mislukt. (iets met "CYA" :P )
hij werd gebeld door de veel senatoren om WAT te doen.
Hij vertikte dit, en zat gewoon voor de buis, veel van het personeel van het witte huis hebben hierna om die reden ook gelijk het werk neer gelegd en ontslag ingediend omdat hij vertikte om iets te doen.
Uit eindelijk heeft Pence de nationale Guard ingeschakeld, daarna gaf biden een interview voor de buis.
En pas daarna orange man!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197951793
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Stel je toch eens voor dat Obama in 2012 had verloren van Romney, om vervolgens wekenlang te verkondigen dat de verkiezingen 'rigged' waren en dat hij was bestolen.

Stel je toch eens voor dat Obama vervolgens een rally had gehouden in D.C., waar hij die leugens was blijven herhalen en zijn woedende (zwarte) aanhangers het Capitool waren binnengedrongen.

Had onze grote vriend Chivaz dan gehamerd semantiek? Ik waag dat te betwijfelen.

En moet je je voorstellen hoe de Republikeinen hadden gereageerd. Veel van hen suggereerden sowieso al dat Obama een communistische dictatuur wilde maken van de VS.
Ik hoef mij eigen niets voor te stellen. Ondanks het feit dat Clinton gelijk haar verlies erkende heeft ze toch geroepen dat de verkiezingen van haar waren gestolen. Een sentiment dat door velen werd gedeeld en zelfs onderzocht werd met als gevolg bijna 3 jaar lang “Trump, Russia, possible collusion” als gevolg.
pi_197953232
Vooral "je eigen" niet bekommeren om de inhoudelijke, niet speculatieve posts @Chivaz. :')
pi_197958750
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik hoef mij eigen niets voor te stellen. Ondanks het feit dat Clinton gelijk haar verlies erkende heeft ze toch geroepen dat de verkiezingen van haar waren gestolen. Een sentiment dat door velen werd gedeeld en zelfs onderzocht werd met als gevolg bijna 3 jaar lang “Trump, Russia, possible collusion” als gevolg.
Pfff wat een waardeloze vergelijking weer. Ten eerste was Clinton helemaal geen president toen ze dat zei, ten tweede heeft ze haar aanhang nooit wijsgemaakt dat er miljoenen stemmen ongeldig waren en ten derde heeft ze haar aanhang nooit opgeroepen daar iets tegen te gaan doen wat ook maar enigszins een gevolg zou kunnen hebben dat vergelijkbaar is met wat er 6 januari gebeurde. Integendeel, zij gaf (zoals het hoort en in het landsbelang) haar nederlaag gewoon toe waardoor de machtsoverdracht vreedzaam en met alle medewerking van de Democraten heeft plaatsgevonden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2021 05:38:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 februari 2021 @ 07:27:52 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197959118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik hoef mij eigen niets voor te stellen. Ondanks het feit dat Clinton gelijk haar verlies erkende heeft ze toch geroepen dat de verkiezingen van haar waren gestolen. Een sentiment dat door velen werd gedeeld en zelfs onderzocht werd met als gevolg bijna 3 jaar lang “Trump, Russia, possible collusion” als gevolg.
Leuk dat je Clinton er bij haalt.
- Hoe vaak heeft Clinton lopen blèren dat er fraude werd gepleegd?
- Hoeveel protesten heeft ze georganiseerd?
- Hoe lang liep ze er over door te jammeren?
- Hoeveel rechtszaken heeft haar legal gestart
- Hoeveel doden zijn er gevallen omdat ze niet eens was met de uitslag?

Dat terwijl het verschil echt wel minder was, ze won qua aantal stemmen maar niet met kiesmannen.

Plus haar voorspelling hoe Orange Man ging reageren...was SPOT ON!!!

Vergelijking die totaal nergens op slaat!

Het ergste is orange man ging nog eens jammeren bij senatoren ... ver na de tijd! om extra stemmen.
stuurde een angry mob achter zijn 2e man aan om als laatste kans de verkiezingen zijn kant op te krijgen.

Je reageert zelf Exact zoals Orange man doet, lastige vragen omzeilen andere zaken er bij halen die totaal niet relevant zijn, en door gaan over anderen ipv van toegeven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197968442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 07:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leuk dat je Clinton er bij haalt.
- Hoe vaak heeft Clinton lopen blèren dat er fraude werd gepleegd?
- Hoeveel protesten heeft ze georganiseerd?
- Hoe lang liep ze er over door te jammeren?
- Hoeveel rechtszaken heeft haar legal gestart
- Hoeveel doden zijn er gevallen omdat ze niet eens was met de uitslag?

Clinton heeft tot in 2019 gejammerd over de verloren verkiezingen in 2016. Sterker nog ze gaf Biden als advies mee dat hij nooit zijn verlies zou moeten erkennen.
Overigens spelen de Democraten in de senaat wel vol in op emotie. Niet een keer zijn de woorden van Trump in de juiste context geplaatst en heeft men het vooral over de ellende van die dag.
Het begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de Democraten zoals voorspeld niet echt een zaak hebben. Je kan je afvragen wat dit theater nu werkelijk voor nut heeft.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 10:25:41 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197978896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Clinton heeft tot in 2019 gejammerd over de verloren verkiezingen in 2016. Sterker nog ze gaf Biden als advies mee dat hij nooit zijn verlies zou moeten erkennen.
Overigens spelen de Democraten in de senaat wel vol in op emotie. Niet een keer zijn de woorden van Trump in de juiste context geplaatst en heeft men het vooral over de ellende van die dag.
Het begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de Democraten zoals voorspeld niet echt een zaak hebben. Je kan je afvragen wat dit theater nu werkelijk voor nut heeft.
De juiste context? Trump heeft een menigte opgehitst naar het Capitool te gaan, en toen die menigte daar de boel ging slopen daar veel te lang niets tegen willen doen. Dat is de context van wat er gebeurt is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 14 februari 2021 @ 04:50:14 #115
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197994649
Geen verassende uitkomst, maar dit kon de GOP nog wel eens heel duur komen te staan. Ze krijgen het niet voor elkaar boven zichzelf uit te stijgen.

"Bovendien zou het uitsluiten van Trump bij de volgende verkiezingen het land alleen maar verder verdelen, zegt senator Rob Portman (Ohio)"

Kijk, die snappen het dus echt niet.
Door 'm NIET uit te sluiten blijft hij de partij in een wurggreep houden, met zijn (voor de GOP) onmisbare achterban. (hoeveel afstand een McConnel ook beweert te nemen)
Door 'm WEL uit te sluiten vervalt dat en kan men niet anders dan op een ander stemmen en kan de GOP z'n wonden likken, schoonschip maken en verder.

Als TrumpieDumpie nu zijn eigen partij begint is het klaar met de GOP. Dan zijn ze voorgoed uitgespeeld. Dan kunnen ze vrijwel geen meerderheid meer krijgen, hoeveel gerrymandering en voter-suppresion ze er ook op loslaten. (kan er niet rouwig om zijn, sterker: Go Trump! :P )
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197995563
Waarom zou het de GOP duur komen te staan? Incitement valt gewoon niet te bewijzen en het horen van getuigen had echt niets nieuws gebracht. De Democraten weten dit en ze zijn verstandig geweest dit te laten voor wat het is.
Langer hier mee doorgaan zou slechte PR opleveren voor de democraten.
  zondag 14 februari 2021 @ 09:42:48 #117
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197995748
https://www.ninefornews.n(...)rkiezingsrechtszaak/

Blijf maar allemaal wegkijken en roepen dat Trump verloren heeft en dat er geen bewijs is.

Over een paar jaar is Trump terug en schamen jullie je kapot.
@EttovanBelgie :W
  zondag 14 februari 2021 @ 09:51:25 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197995825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Stel je toch eens voor dat Obama in 2012 had verloren van Romney, om vervolgens wekenlang te verkondigen dat de verkiezingen 'rigged' waren en dat hij was bestolen.

Stel je toch eens voor dat Obama vervolgens een rally had gehouden in D.C., waar hij die leugens was blijven herhalen en zijn woedende (zwarte) aanhangers het Capitool waren binnengedrongen.

Had onze grote vriend Chivaz dan gehamerd semantiek? Ik waag dat te betwijfelen.

En moet je je voorstellen hoe de Republikeinen hadden gereageerd. Veel van hen suggereerden sowieso al dat Obama een communistische dictatuur wilde maken van de VS.
Amerikanen zijn anders dan wij en vinden iets al heel snel communistisch.

Leg ons zorgsysteem maar eens uit aan een Amerikaan en hoe dat betaald wordt. Ik heb dat eens geprobeerd. :')
Idem voor ons immigratiebeleid.
Idem hoe wij naar onze eigen cultuur en geschiedenis kijken.

Bij hun staat vrijheid heel hoog. Wij hebben dat minder. Een verplichte zorgverzekering die wij hier hebben krijg je daar niet voor elkaar als politiek. Er komt daardoor te veel macht bij de verkeerde mensen. Dat gebeurt hier dan ook.

Obamacare is zeer niet-Amerikaans en is daardoor ook een regelrechte flop geworden. Biden wil hetzelfde proberen en gaat opnieuw verliezen hiermee.
pi_197995826
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:
De Democraten weten dit en ze zijn verstandig geweest dit te laten voor wat het is.
Langer hier mee doorgaan zou slechte PR opleveren voor de democraten.
Idd dit is de beste pr voor de democraten. Elke keer als een republikeinen het weer eens over eerlijkheid, law en order, patriottisme hebben kunnen de democraten 43 van de senatoren om de oren slaan met hun wegkijken en bewezen hypocrisie. Dat zal de GOP niet veel nieuwe kiezers meer gaan opleveren de komende jaren. :D
  zondag 14 februari 2021 @ 09:53:38 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197995841
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:42 schreef Ixnay het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)rkiezingsrechtszaak/

Blijf maar allemaal wegkijken en roepen dat Trump verloren heeft en dat er geen bewijs is.

Over een paar jaar is Trump terug en schamen jullie je kapot.
@:EttovanBelgie :W
En waar is dat bewijs dan :? .
Huilen dan.
pi_197995898
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:
Waarom zou het de GOP duur komen te staan? Incitement valt gewoon niet te bewijzen en het horen van getuigen had echt niets nieuws gebracht. De Democraten weten dit en ze zijn verstandig geweest dit te laten voor wat het is.
Langer hier mee doorgaan zou slechte PR opleveren voor de democraten.
Volgens McConnell was dat wel bewezen en die representeert de Republikeinse fractie in de Senaat.
pi_197995911
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd dit is de beste pr voor de democraten. Elke keer als een republikeinen het weer eens over eerlijkheid, law en order, patriottisme hebben kunnen de democraten 43 van de senatoren om de oren slaan met hun wegkijken en bewezen hypocrisie. Dat zal de GOP niet veel nieuwe kiezers meer gaan opleveren de komende jaren. :D
De totale hypocrisie is bij de Democraten is al pijnlijk bloot gelegd met het filmpje wat gedraaid werd. Ik denk ook niet dat Amerikanen zijn vergeten dat er voor 2 miljard aan schade was tijdens de summer of love en 20+ doden. Sterker nog een van de sympathisanten van de summer of love is nu gewoon de VP. Laat de Democraten maar hun woord houden en zorgen dat COVID een ding van het verleden is en ik kijk uit naar het plan van Biden om kanker te genezen.
pi_197995915
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Volgens McConnell was dat wel bewezen en die representeert de Republikeinse fractie in de Senaat.
Dan had hij anders moeten stemmen.
pi_197995925
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En waar is dat bewijs dan :? .
Trump roept dat nu al maanden, dat is bij de die hard trump aanhangers bewijs. BNW logica :') _O-
pi_197995927
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan had hij anders moeten stemmen.
Zijn fractie vond het ongrondwettig, maar wel bewezen klaarblijkelijk. Maak daarvan wat je wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 14-02-2021 10:07:45 ]
pi_197995988
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:42 schreef Ixnay het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)rkiezingsrechtszaak/

Blijf maar allemaal wegkijken en roepen dat Trump verloren heeft en dat er geen bewijs is.

Over een paar jaar is Trump terug en schamen jullie je kapot.
@:EttovanBelgie :W
Laten we er even van uitgaan dat het artikel de waarheid spreekt.

Om welke rechtszaken gaat het? Wat is de argumentatie van de rechter? Wat betekent het? Wat zijn de mogelijke gevolgen?

Maar je vindt de NOS natuurlijk verschrikkelijk onbetrouwbaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197996003
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De totale hypocrisie is bij de Democraten is al pijnlijk bloot gelegd met het filmpje wat gedraaid werd. Ik denk ook niet dat Amerikanen zijn vergeten dat er voor 2 miljard aan schade was tijdens de summer of love en 20+ doden. Sterker nog een van de sympathisanten van de summer of love is nu gewoon de VP. Laat de Democraten maar hun woord houden en zorgen dat COVID een ding van het verleden is en ik kijk uit naar het plan van Biden om kanker te genezen.
ja gooi er maar een whataboutism in om de aandacht van de hier openlijk blootgelegde hypocrisie van de republikeinen af te proberen te leiden. :D

Het gaat een grote lijdensweg worden voor de republikeinen die liever de democratie vernietigden dan enige vorm van integriteit of patriottisme toonden. ^O^
pi_197996061
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik hoef mij eigen niets voor te stellen. Ondanks het feit dat Clinton gelijk haar verlies erkende heeft ze toch geroepen dat de verkiezingen van haar waren gestolen. Een sentiment dat door velen werd gedeeld en zelfs onderzocht werd met als gevolg bijna 3 jaar lang “Trump, Russia, possible collusion” als gevolg.
Wat begrijp je niet aan 'stel je voor dat Obama....'?

Maar ook de vergelijking met Clinton gaat mank. Het is ontiegelijk vervelende vrouw, maar ze legde zich snel neer bij haar nederlaag. Na de verkiezingen volgden geen tientallen rechtszaken, ze uitte geen apocalyptische taal op Twitter en ze was gewoon aanwezig bij de inauguratie van Trump. Ook is het Capitool niet bestormd door hordes woedende Democraten die de vice-president wilden vermoorden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 10:21:30 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197996157
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we er even van uitgaan dat het artikel de waarheid spreekt.

Om welke rechtszaken gaat het? Wat is de argumentatie van de rechter? Wat betekent het? Wat zijn de mogelijke gevolgen?

Maar je vindt de NOS natuurlijk verschrikkelijk onbetrouwbaar.
https://www.politifact.co(...)ection-lawsuits-whe/
Huilen dan.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:23:43 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996187
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En waar is dat bewijs dan :? .
Dat moeten de getuigen fijn bij zichzelf houden van de rechters.

Alles gebeurt ook in dezelfde steden iedere keer. Er is bewust gefraudeerd op plaatsen waar ze dit voor elkaar konden krijgen.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:25:26 #131
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996227
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:24 schreef Chivaz het volgende:
Waarom zou het de GOP duur komen te staan?
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 04:50 schreef R0N1N het volgende:
Als TrumpieDumpie nu zijn eigen partij begint is het klaar met de GOP.
quote:
Incitement valt gewoon niet te bewijzen en het horen van getuigen had echt niets nieuws gebracht. De Democraten weten dit en ze zijn verstandig geweest dit te laten voor wat het is.
Langer hier mee doorgaan zou slechte PR opleveren voor de democraten.
Waar heb je 't over? Er is gewoon gestemd. Niet genoeg, zoals verwacht. Niemand 'laat het voor wat het is'
Bovendien is wat jij zegt niet wat de reps zeggen. Die zeggen "schuldig, maar vervolging door senaat is ongrondwettelijk" Das toch echt hele andere koek dan "niet te bewijzen".

Volgens McConnel kan ie wel strafrechterlijk vervolg worden!

quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:42 schreef Ixnay het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)rkiezingsrechtszaak/

Blijf maar allemaal wegkijken en roepen dat Trump verloren heeft en dat er geen bewijs is.

Over een paar jaar is Trump terug en schamen jullie je kapot.
@:EttovanBelgie :W
Als ik amerikaan was, zou ik me inderdaad kapot schamen, als ie terug komt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197996238
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ja gooi er maar een whataboutism in om de aandacht van de hier openlijk blootgelegde hypocrisie van de republikeinen af te proberen te leiden. :D

Het gaat een grote lijdensweg worden voor de republikeinen die liever de democratie vernietigden dan enige vorm van integriteit of patriottisme toonden. ^O^
Komop een whataboutism is gewoon een legitieme manier van discussiëren hier op Fok!
Overigens is het aan de Democraten om al hun plannen waar te maken. Nogmaals ik kijk erg uit naar de plannen van Biden om kanker te genezen. Als hij dat voor elkaar krijgt dan vind ik dat hij president voor het leven mag zijn.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:27:21 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197996249
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat moeten de getuigen fijn bij zichzelf houden van de rechters.
Er zijn genoeg gelegenheden geweest om dat bewijs te presenteren. Dat is niet gebeurd. Hoelang blijf je nog geloven in het bestaan van bewijs dat niet gepresenteerd wordt?
quote:
Alles gebeurt ook in dezelfde steden iedere keer. Er is bewust gefraudeerd op plaatsen waar ze dit voor elkaar konden krijgen.
Welke steden?
Huilen dan.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:29:21 #134
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996278
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we er even van uitgaan dat het artikel de waarheid spreekt.

Om welke rechtszaken gaat het? Wat is de argumentatie van de rechter? Wat betekent het? Wat zijn de mogelijke gevolgen?

Maar je vindt de NOS natuurlijk verschrikkelijk onbetrouwbaar.
Rechtszaken waar bewijs zou worden geleverd waardoor de Republiekeinen gelijk zouden krijgen dat er gefraudeerd was. Dan kan de rechter niets anders doen dan de Republikeinen gelijk geven. In plaats daarvan zijn zaken samengevoegd. Het sterke bewijs is niet gebruikt, het onvolledige bewijs is wel gebruikt in de rechtszaak en wordt gepresenteerd alsof dit het bewijs was voor alle behandelde zaken.

Als je bewijs hebt dat er 9 mensen iets stelen van jou en een nummer 10 verdenk je er alleen van. Dan gaat de rechter het zwakke bewijs dat jij hebt tegen nummer 10 gebruiken als het bewijs tegen alle 10 de dieven. Inclusief de 9 waarvan bewezen zou kunnen worden dat het dieven zijn.

Maar dit hoor jij niet want je kijkt alleen NOS en al het andere geluid wordt ook ver van jou weggehouden. Zo werkt propaganda.

Trump won the 2020 presidental elections by a landslide.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:31:35 #135
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996312
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:23 schreef Ixnay het volgende:
Dat moeten de getuigen fijn bij zichzelf houden van de rechters.
:')

Hier valt gewoon niet zinnig op te reageren.
Op welke alternatieve aarde in de MCU leef jij? Earth X ofzo? :D

quote:
Alles gebeurt ook in dezelfde steden iedere keer. Er is bewust gefraudeerd op plaatsen waar ze dit voor elkaar konden krijgen.
Yep. Desondanks hebben ze verloren, die reps. :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:32:43 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197996326
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Rechtszaken waar bewijs zou worden geleverd waardoor de Republiekeinen gelijk zouden krijgen dat er gefraudeerd was. Dan kan de rechter niets anders doen dan de Republikeinen gelijk geven. In plaats daarvan zijn zaken samengevoegd. Het sterke bewijs is niet gebruikt, het onvolledige bewijs is wel gebruikt in de rechtszaak en wordt gepresenteerd alsof dit het bewijs was voor alle behandelde zaken.

Als je bewijs hebt dat er 9 mensen iets stelen van jou en een nummer 10 verdenk je er alleen van. Dan gaat de rechter het zwakke bewijs dat jij hebt tegen nummer 10 gebruiken als het bewijs tegen alle 10 de dieven. Inclusief de 9 waarvan bewezen zou kunnen worden dat het dieven zijn.
Ja. Zo werkt het ook echt.

:')

quote:
Maar dit hoor jij niet want je kijkt alleen NOS en al het andere geluid wordt ook ver van jou weggehouden. Zo werkt propaganda.

Trump won the 2020 presidental elections by a landslide.
Nope. Biden/Harris 7 miljoen stemmen meer :W .
Huilen dan.
pi_197996352
quote:
En diezelfde users maken aan de lopende band verwijten richting de 'msm', want de reguliere media verspreiden in hun optiek valse leugens.

Ik word daar best verdrietig van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197996376
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Ixnay het volgende:


Maar dit hoor jij niet want je kijkt alleen NOS en al het andere geluid wordt ook ver van jou weggehouden. Zo werkt propaganda.

Als je in de fabeltjeskrant bubbel zit ben je al zover het moeras ingetrokken dat je denkt dat msm allemaal liegen. Maar geef ons dan maar eens wat serieuze bronnen die jou gelijk aantonen. :D
  zondag 14 februari 2021 @ 10:36:17 #139
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996384
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Er zijn genoeg gelegenheden geweest om dat bewijs te presenteren. Dat is niet gebeurd. Hoelang blijf je nog geloven in het bestaan van bewijs dat niet gepresenteerd wordt?
Die gelegenheden zijn er niet geweest.

quote:
Welke steden?
Pittsburgh, Philadelphia, Detroit, Milwaukee, Atlanta.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:37:17 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996396
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je in de fabeltjeskrant bubbel zit ben je al zover het moeras ingetrokken dat je denkt dat msm allemaal liegen. Maar geef ons dan maar eens wat serieuze bronnen die jou gelijk aantonen. :D
Beeldmateriaal, fotomateriaal, getuigen, feiten, cijfers.
pi_197996407
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Rechtszaken waar bewijs zou worden geleverd waardoor de Republiekeinen gelijk zouden krijgen dat er gefraudeerd was. Dan kan de rechter niets anders doen dan de Republikeinen gelijk geven. In plaats daarvan zijn zaken samengevoegd. Het sterke bewijs is niet gebruikt, het onvolledige bewijs is wel gebruikt in de rechtszaak en wordt gepresenteerd alsof dit het bewijs was voor alle behandelde zaken.
Om welke rechtszaken gaat het? Wat is de uitspraak van de rechter? Welke argumentatie gebruikt hij? Wat is het gevolg van de rechterlijke uitspraak?

Al deze essentiële informatie ontbreekt in het door jou aangehaalde artikel.

Maar goed, het is stuk is al debunked.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 10:38:31 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996415
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja. Zo werkt het ook echt.

:')
[..]

Nope. Biden/Harris 7 miljoen stemmen meer :W .
Amerikaanse verkiezingen gaan niet om het aantal stemmen. Jij denkt dat de VS een democratie is. :') Staten zijn een democratie.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:40:06 #143
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996442
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
En diezelfde users maken aan de lopende band verwijten richting de 'msm', want de reguliere media verspreiden in hun optiek valse leugens.

Ik word daar best verdrietig van.
Dat men de media niet vertrouwd, omdat er wel eens een krant of nieuwszender de waarheid verdraaid of een item éénzijdig belicht, kan ik nog begrijpen, maar om dan weg te lopen met iedere debiel die iets anders beweert op twitter/facebook of obscure alt-right websites, waar waarheidsvinding ondergeschikt is aan wat de onderbuik roeptoetert... tja... 8)7
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197996446
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:25 schreef Chivaz het volgende:
Nogmaals ik kijk erg uit naar de plannen van Biden om kanker te genezen.
Zo een nieuw verkiezingspunt erbij verzinnen wat origineel. :')

Biden hoeft niets te genezen. De democratische senatoren hoeven alleen steeds maar een een fragment te laten zien om de aanwezige tumoren in de republikeinse partij weer te laten zien. :D
  zondag 14 februari 2021 @ 10:40:26 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996450
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Om welke rechtszaken gaat het? Wat is de uitspraak van de rechter? Welke argumentatie gebruikt hij? Wat is het gevolg van de rechterlijke uitspraak?

Al deze essentiële informatie ontbreekt in het door jou aangehaalde artikel.

Maar goed, het is stuk is al debunked.
Argumentatie is dat het zorgvuldig geselecteerde bewijs te zwak is.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:42:10 #146
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996475
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Amerikaanse verkiezingen gaan niet om het aantal stemmen. Jij denkt dat de VS een democratie is. :') Staten zijn een democratie.
Ok, jij je zin.

Biden/Harris 74 kiesmannen meer!
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:43:18 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996488
Trump heeft de presidentiële verkiezingen van 2020 overduidelijk gewonnen.
pi_197996490
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Argumentatie is dat het zorgvuldig geselecteerde bewijs te zwak is.
Het zogenaamde bewijs dat er sprake is van grootschalige verkiezingsfraude? Dat is inderdaad door talloze rechters verworpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 10:43:36 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996497
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:42 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ok, jij je zin.

Biden/Harris 74 kiesmannen meer!
Door fraude.
pi_197996503
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Argumentatie is dat het zorgvuldig geselecteerde bewijs te zwak is.
Jou zorgvuldig nog steeds niet gepresenteerde bronnen daar kunnen we nog geen stempel op drukken. Dus toon je bronnen om je zogenaamde bewijs te staven. *O*
pi_197996569
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Door fraude.
Donald ben jij het echt, je hebt een plaats op sociale media in nl gevonden waar je nog wat kan zeggen nadat je het door translate gehaald hebt. _O_
  zondag 14 februari 2021 @ 10:47:38 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996580
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zogenaamde bewijs dat er sprake is van grootschalige verkiezingsfraude? Dat is inderdaad door talloze rechters verworpen.
Het echte bewijs is uiteindelijk helemaal niet behandeld.

Veel aanklagers waren gewoon democraten die met slecht bewijs kwamen om het echte bewijs te ridiculiseren.

Net als die idioten die her Capitool bestormden. Konden het niet accepteren dat honderdduizenden Republikeinen vreedzaam en geweldloos stonden te protesteren. Dat is niet het beeld dat jij in de krant en op het nieuws mag zien. Trump aanhangers moeten neergezet worden als agressievelingen die niet tegen hun verlies kunnen en als ze het tegengestelde gedrag vertonen dan creëren zij het wel. Wat een toneelstuk was dat.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:48:24 #153
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996597
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef Ixnay het volgende:
Trump heeft de presidentiële verkiezingen van 2020 overduidelijk gewonnen.
Helaas. Het was geen wedstrijdje "wie kan er het meeste golfen tijdens een crisis".
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:48:34 #154
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197996600
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Donald ben jij het echt, je hebt een plaats op sociale media in nl gevonden waar je nog wat kan zeggen nadat je het door translate gehaald hebt. _O_
Ik heb altijd gezegd "America first, the Netherlands second".
pi_197996602
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zo een nieuw verkiezingspunt erbij verzinnen wat origineel. :')

Biden hoeft niets te genezen. De democratische senatoren hoeven alleen steeds maar een een fragment te laten zien om de aanwezige tumoren in de republikeinse partij weer te laten zien. :D
Hoezo verzinnen? Dat is gewoon een uitspraak van hem. Ik mag toch wel hopen dat het waar is dat hij kanker gaat genezen. Heb al de nodige familieleden verloren aan kanker, een middel tegen kanker zou echt een fantastische prestatie zijn. Ik snap niet waarom jij daar ook niet enthousiast over bent.
  zondag 14 februari 2021 @ 10:49:19 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197996615
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het echte bewijs is uiteindelijk helemaal niet behandeld.

Veel aanklagers waren gewoon democraten die met slecht bewijs kwamen om het echte bewijs te ridiculiseren.

Net als die idioten die her Capitool bestormden. Konden het niet accepteren dat honderdduizenden Republikeinen vreedzaam en geweldloos stonden te protesteren. Dat is niet het beeld dat jij in de krant en op het nieuws mag zien. Trump aanhangers moeten neergezet worden als agressievelingen die niet tegen hun verlies kunnen en als ze het tegengestelde gedrag vertonen dan creëren zij het wel. Wat een toneelstuk was dat.
Vertel meer c_/ . Toneelstuk?
Huilen dan.
pi_197996676
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het echte bewijs is uiteindelijk helemaal niet behandeld.

Veel aanklagers waren gewoon democraten die met slecht bewijs kwamen om het echte bewijs te ridiculiseren.

Net als die idioten die her Capitool bestormden. Konden het niet accepteren dat honderdduizenden Republikeinen vreedzaam en geweldloos stonden te protesteren. Dat is niet het beeld dat jij in de krant en op het nieuws mag zien. Trump aanhangers moeten neergezet worden als agressievelingen die niet tegen hun verlies kunnen en als ze het tegengestelde gedrag vertonen dan creëren zij het wel. Wat een toneelstuk was dat.
Je loopt te trollen, toch?

Hoewel het op zich begrijpelijk is dat je er zulke ideeen op nahoudt als voor je nieuwsvoorziening afhankelijk bent van sites zoals ninefornews.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 10:54:25 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197996683
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo verzinnen? Dat is gewoon een uitspraak van hem.
Wat.
quote:
Ik mag toch wel hopen dat het waar is dat hij kanker gaat genezen. Heb al de nodige familieleden verloren aan kanker, een middel tegen kanker zou echt een fantastische prestatie zijn. Ik snap niet waarom jij daar ook niet enthousiast over bent.
Er is niet één kanker of zo hè, dat weet je? Elk type kanker is een aparte ziekte met een eigen behandeling.
Huilen dan.
pi_197996787
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo verzinnen? Dat is gewoon een uitspraak van hem. Ik mag toch wel hopen dat het waar is dat hij kanker gaat genezen. Heb al de nodige familieleden verloren aan kanker, een middel tegen kanker zou echt een fantastische prestatie zijn. Ik snap niet waarom jij daar ook niet enthousiast over bent.
Accepteer nou maar gewoon dat je vier jaar lang achter een schurk aan hebt gelopen, die de geschiedenisboeken in gaat als de meest belabberde president aller tijden.

Met Biden heeft de VS nu weer een saaie, oerdegelijke president van wie geen wonderen verwacht hoeven te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197996825
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat.
[..]

Er is niet één kanker of zo hè, dat weet je? Elk type kanker is een aparte ziekte met een eigen behandeling.
Daar ben ik mij van bewust, misschien een leuke vraag voor Psaki. Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke vorm van kanker Biden gaat aanpakken. Het kan ook zijn dat hij op de hoogte is van een middel die tegen elke vorm van kanker werkt. Kortom ik ben benieuwd.
pi_197996848
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Accepteer nou maar gewoon dat je vier jaar lang achter een schurk aan hebt gelopen, die de geschiedenisboeken in gaat als de meest belabberde president aller tijden.

Met Biden heeft de VS nu weer een saaie, oerdegelijke president van wie geen wonderen verwacht hoeven te worden.
Ik verwacht geen wonderen, maar wel eerlijkheid en eenheid. Dat is immers waar hij voor stond tijdens zijn campagne. Toegegeven het genezen van kanker zal zeker wel voor eenheid zorgen.
  zondag 14 februari 2021 @ 11:08:26 #162
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197996896
Biden heeft in ieder geval alvast één "gezwel" overwonnen *O*
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197996910
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik verwacht geen wonderen, maar wel eerlijkheid en eenheid. Dat is immers waar hij voor stond tijdens zijn campagne. Toegegeven het genezen van kanker zal zeker wel voor eenheid zorgen.
Eenheid kun je vergeten, en dat is niet de schuld van Biden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197996942
Beloven dat jouw presidentschap gepaard gaat met een medicijn voor kanker, is belachelijk en stupide.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197997037
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Beloven dat jouw presidentschap gepaard gaat met een medicijn voor kanker, is belachelijk en stupide.
Idd dan kun je beter ze beloven dat ze een muur krijgen waar Mexico voor gaat betalen dan ben je voor 73 miljoen dom stemvee opeens een popidool. _O-
pi_197997216
Ik heb ook nog een tijdje in de ontkenningsfase gezeten en gedacht dat mijn chipssmaak "patatje perzik" een grote hit zou worden, ondanks de frauduleuze en smaakloze jury.

;(
-
pi_197997275
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Eenheid kun je vergeten, en dat is niet de schuld van Biden.
Want eenheid betekent buigen voor links? Eenheid wijst juist vaak op compromis en gedeelde normen en waarden. Eenheid vergt ook eerlijkheid, ik zie al dat alles inderdaad niet gebeuren waarom je Biden daar voor vrij pleit is mij een raadsel.
pi_197997297
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
Beloven dat jouw presidentschap gepaard gaat met een medicijn voor kanker, is belachelijk en stupide.
Ik vond het ook een waanzinnige uitspraak die wat mij betreft wel erg onderbelicht word.
pi_197997362
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vond het ook een waanzinnige uitspraak die wat mij betreft wel erg onderbelicht word.
En wij hier nog steeds benieuwd zijn waar en in welke context deze woorden door hem gezegd zijn. Dus graag een bron ervoor ipv dit slappe geneuzel of gewoon weg leugens totdat je met bewijzen komt.
  zondag 14 februari 2021 @ 11:46:56 #170
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197997487
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Basp1 het volgende:
En wij hier nog steeds benieuwd zijn waar en in welke context deze woorden door hem gezegd zijn. Dus graag een bron ervoor ipv dit slappe geneuzel of gewoon weg leugens totdat je met bewijzen komt.
https://www.factcheck.org(...)big-cancer-promises/

Trump deed het dus ook :D
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197997702
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vond het ook een waanzinnige uitspraak die wat mij betreft wel erg onderbelicht word.
De man die jij beschouwt als door God gezonden heeft die beloftes trouwens ook gedaan. En meer.

On day one of his 2020 campaign, Trump promised to cure cancer, wipe out AIDS, and put an American on Mars
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 12:02:02 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197997727
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Rechtszaken waar bewijs zou worden geleverd waardoor de Republiekeinen gelijk zouden krijgen dat er gefraudeerd was. Dan kan de rechter niets anders doen dan de Republikeinen gelijk geven. In plaats daarvan zijn zaken samengevoegd. Het sterke bewijs is niet gebruikt, het onvolledige bewijs is wel gebruikt in de rechtszaak en wordt gepresenteerd alsof dit het bewijs was voor alle behandelde zaken.

Als je bewijs hebt dat er 9 mensen iets stelen van jou en een nummer 10 verdenk je er alleen van. Dan gaat de rechter het zwakke bewijs dat jij hebt tegen nummer 10 gebruiken als het bewijs tegen alle 10 de dieven. Inclusief de 9 waarvan bewezen zou kunnen worden dat het dieven zijn.

Maar dit hoor jij niet want je kijkt alleen NOS en al het andere geluid wordt ook ver van jou weggehouden. Zo werkt propaganda.

Trump won the 2020 presidental elections by a landslide.
Is dat nu het complot? Totale incompetentie van team Trump?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197997744
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Want eenheid betekent buigen voor links? Eenheid wijst juist vaak op compromis en gedeelde normen en waarden. Eenheid vergt ook eerlijkheid, ik zie al dat alles inderdaad niet gebeuren waarom je Biden daar voor vrij pleit is mij een raadsel.
Biden heeft de afgelopen decennia laten zien dat hij kan samenwerken met Republikeinen. Aan hem zal dat dan ook niet liggen.

Helaas zijn de Republikeinen de laatste twintig jaar in rap tempo geradicaliseerd. Het dreigt de partij van extremisten en complotwappies te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 14 februari 2021 @ 12:05:48 #174
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_197997783
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
Biden heeft de afgelopen decennia laten zien dat hij kan samenwerken met Republikeinen. Aan hem zal dat dan ook niet liggen.

Helaas zijn de Republikeinen de laatste twintig jaar in rap tempo geradicaliseerd. Het dreigt de partij van extremist en complotwappies te worden.
Dat krijg je als je letterlijk iedere strohalm aangrijpt om maar aan de macht te komen/blijven. Wetende dat je kansen met de dag kleiner worden.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_197998091
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De man die jij beschouwt als door God gezonden heeft die beloftes trouwens ook gedaan. En meer.

On day one of his 2020 campaign, Trump promised to cure cancer, wipe out AIDS, and put an American on Mars
Holy shit hahahaha, dit was dan zeer zeker onderbelicht in de media.
Ik vind deze uitspraken veel kwalijker dan de muur die Mexico zou betalen.
pi_197998107
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wij hier nog steeds benieuwd zijn waar en in welke context deze woorden door hem gezegd zijn. Dus graag een bron ervoor ipv dit slappe geneuzel of gewoon weg leugens totdat je met bewijzen komt.
Google is je hoer.
pi_197998356
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Google is je hoer.
Google is een zoekmachine. En wie dingen feitelijk beweert hoort deze ook te onderbouwen is dat al te moeilijk om te begrijpen?

Dus ook deze bewering over google is wederom de volgende leugen die jij hier plaatst. :')
pi_197998973
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Google is een zoekmachine. En wie dingen feitelijk beweert hoort deze ook te onderbouwen is dat al te moeilijk om te begrijpen?

Dus ook deze bewering over google is wederom de volgende leugen die jij hier plaatst. :')
Word je nu niet moe van jezelf?
pi_197999055
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Biden heeft de afgelopen decennia laten zien dat hij kan samenwerken met Republikeinen. Aan hem zal dat dan ook niet liggen.

Helaas zijn de Republikeinen de laatste twintig jaar in rap tempo geradicaliseerd. Het dreigt de partij van extremisten en complotwappies te worden.
Ik vind het zo jammer dat ik dat artikel niet meer terug kan vinden over wie nu werkelijk ver is opgeschoven. Het zijn niet de Republikeinen die een ruk naar rechts hebben gemaakt.
pi_197999347
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind het zo jammer dat ik dat artikel niet meer terug kan vinden over wie nu werkelijk ver is opgeschoven. Het zijn niet de Republikeinen die een ruk naar rechts hebben gemaakt.
Daar zijn de meningen over verdeeld.

Four decades and counting — the GOP’s shift to the right is bigger than the Democrats’ shift left

Persoonlijk vind ik de huidige GOP oprecht een radicale club. De meerderheid van Republikeinse congresleden schaarde zich achter Trumps leugens over grootschalige verkiezingsfraude en zelfs waanzin zoals QAnon krijgt steeds meer vat op de partij. De GOP is een gevaarlijke weg ingeslagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197999663
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld.

Four decades and counting — the GOP’s shift to the right is bigger than the Democrats’ shift left

Persoonlijk vind ik de huidige GOP oprecht een radicale club. De meerderheid van Republikeinse congresleden schaarde zich achter Trumps leugens over grootschalige verkiezingsfraude en zelfs waanzin zoals QAnon krijgt steeds meer vat op de partij. De GOP is een gevaarlijke weg ingeslagen.
Hoeveel in de partij zijn nu werkelijk bezig met het Qanon geleuter? Verder dan Greene kom ik niet en die word door haar eigen partij nauwelijks serieus genomen. Ik heb alle vertrouwen in de GOP, Trump heeft in zijn laatste maand veel schade aangericht maar het valt nog te overzien.
pi_197999806
Iemand leeft hier echt in een droomwereld geloof ik. :D

Tijd om wakker te worden knul, het enige wat je doet is alles maar goedpraten.
  zondag 14 februari 2021 @ 14:17:37 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198000226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Clinton heeft tot in 2019 gejammerd over de verloren verkiezingen in 2016. Sterker nog ze gaf Biden als advies mee dat hij nooit zijn verlies zou moeten erkennen.
Overigens spelen de Democraten in de senaat wel vol in op emotie. Niet een keer zijn de woorden van Trump in de juiste context geplaatst en heeft men het vooral over de ellende van die dag.
Het begint toch wel pijnlijk duidelijk te worden dat de Democraten zoals voorspeld niet echt een zaak hebben. Je kan je afvragen wat dit theater nu werkelijk voor nut heeft.
We hebben 4 jaar theater gehad.
En nu ga je er moeilijk over doen.

Laat eens een filmpje zien dat Clinton aan het jammeren was.
Na de verkiezingen.
Je weet wel boehoe fraude enzo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198000243
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef illusions het volgende:
Iemand leeft hier echt in een droomwereld geloof ik. :D

Tijd om wakker te worden knul, het enige wat je doet is alles maar goedpraten.
Dat heet realisme, Qanon speelt geen rol van betekenis bij de GOP. Het impeachment geleuter was een mooi staaltje politiek theater waar de Democraten helemaal niets mee gewonnen hebben. En de oude garde bij de republikeinen beginnen terecht steeds minder populair te worden bij het electoraat.
De Democraten daarentegen zijn van hun boeman af en moeten nu gaan leveren. We zullen zien wat daar van terecht gaat komen. Aan de ene zijde heb je AOC en haar kameraden die de ene na de andere waanzinnige uitspraak doet en dan heb je een oude niet zo heldere Biden die de boel bij elkaar moet houden. De toekomst van de Democraten ziet er niet bepaald fantastisch uit.
pi_198000405
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

We hebben 4 jaar theater gehad.
En nu ga je er moeilijk over doen.

Laat eens een filmpje zien dat Clinton aan het jammeren was.
Na de verkiezingen.
Je weet wel boehoe fraude enzo.
We hebben 4 jaar theater gehad dat klopt. Eerst 3 jaar muh Russia, uitspraken uit verband getrokken over very fine people etc. En dan nog 2 keer een impeachment.
Het enige wat met zekerheid vastgesteld kan worden is dat Bannon gelijk had. De echte oppositie zit bij de media.
  zondag 14 februari 2021 @ 14:31:49 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198000458
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]

We hebben 4 jaar theater gehad dat klopt. Eerst 3 jaar muh Russia, uitspraken uit verband getrokken over very fine people etc. En dan nog 2 keer een impeachment.
Het enige wat met zekerheid vastgesteld kan worden is dat Bannon gelijk had. De echte oppositie zit bij de media.
Hahahaha nee

Kom post es een filmpje ... I dare yah!
Je weet wel een jammerende Clinton die beweert dat haar verkiezingen gestolen zien..
Überhaupt iets in die geest.
En uhhh russia..
Kom op je kan het wel..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 februari 2021 @ 14:40:39 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198001553
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hahahaha nee

Kom post es een filmpje ... I dare yah!
Je weet wel een jammerende Clinton die beweert dat haar verkiezingen gestolen zien..
Überhaupt iets in die geest.
En uhhh russia..
Kom op je kan het wel..
Ik zie in je volgende post dat je best goed overweg kan met YouTube. Ik zou zeggen leef je uit.
pi_198002114
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoeveel in de partij zijn nu werkelijk bezig met het Qanon geleuter? Verder dan Greene kom ik niet en die word door haar eigen partij nauwelijks serieus genomen.
Ze wordt door haar partij beter beschermd/gesteund dan degenen die sinds 6 januari hebben aangetoond wel over enige ruggengraat te beschikken.
pi_198002673
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ze wordt door haar partij beter beschermd/gesteund dan degenen die sinds 6 januari hebben aangetoond wel over enige ruggengraat te beschikken.
Beschermd door wie precies?
pi_198002862
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Beschermd door wie precies?
McCarthy, Trump en de meerderheid van de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden.

Je kunt als Republikein beter de meest krankzinnige complotten verspreiden dan Trump afvallen. In dat eerste geval kun je het ver schoppen binnen je partij, maar als je Trump de rug toekeert oogst je de woede van een deel van de GOP en ontvang je dreigementen van de altijd vreedzame Trump-aanhangers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198002890
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Beschermd door wie precies?
Toen er werd gestemd om Green uit een paar commissies te zetten waar zo'n wappie niets te zoeken heeft, kreeg ze de steun van haar partijgenoten.
Vergelijk dat eens met de behandeling die Liz Cheney en Bill Cassidy van de GOP in hun staat over zich heen kregen van hun partij. GOP ziet liever een Qanongekkie dan iemand met ruggengraat.
pi_198006442
En dat noemt zichzelf een realist. _O-

Heel toevallig dat al die zelfbenoemde realisten allemaal precies hetzelfde riedeltje opratelen. :D
pi_198006458
Jammer dat de oranje man niet is veroordeeld, hij had het dik verdiend, maar het was ook wel te verwachten natuurlijk met een dergelijk losse definitie voor opruiing.
pi_198006743
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 19:20 schreef illusions het volgende:
Jammer dat de oranje man niet is veroordeeld, hij had het dik verdiend, maar het was ook wel te verwachten natuurlijk met een dergelijk losse definitie voor opruiing.
De definitie was geen probleem. De Republikeinen gaven bij monde van McConnell aan dat ze het ongrondwettelijk vonden aangezien hij niet meer president was, maar dat er geen twijfel bestond aan zijn schuld omtrent het ten laste gelegde.
  zondag 14 februari 2021 @ 19:45:08 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198006862
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zie in je volgende post dat je best goed overweg kan met YouTube. Ik zou zeggen leef je uit.
Nee ik wacht gewoon tot jij wat gevonden hebt.

Veel blah blah, maar aantonen hoe maar.
De vergelijking met Orange man was best goed.
Want schijnbaar iets aantonen is erg lastig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 14 februari 2021 @ 22:16:12 #197
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198009724
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jou zorgvuldig nog steeds niet gepresenteerde bronnen daar kunnen we nog geen stempel op drukken. Dus toon je bronnen om je zogenaamde bewijs te staven. *O*
Bronnen worden gecanceld.

Als je zegt er is gefraudeerd word je monddood gemaakt.

Zie Trump. Zo raken mensen zoals jij nooit overtuigd. Alleen als het op de NOS komt is het waarheid.
pi_198009996
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bronnen worden gecanceld.

Als je zegt er is gefraudeerd word je monddood gemaakt.

Zie Trump. Zo raken mensen zoals jij nooit overtuigd. Alleen als het op de NOS komt is het waarheid.
Welnee je wordt helemaal niet monddood gemaakt. Als je leugens wil verspreiden/geloven kan je gewoon je eigen bubbeltje beginnen/volgen in de media. Het is mij een raadsel waarom je dat zou willen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198010065
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Als je zegt er is gefraudeerd word je monddood gemaakt.

Als je zegt dat er is gefraudeerd (misdrijf) dan zul je nu eenmaal met betere bronnen moeten komen dan: dat heb op facebook gestaan.
Ik snap dat het niet leuk is wanneer je met een leugen hoopte weg te komen dat je gevraagd wordt om hem te onderbouwen, maar met monddood maken heeft dat natuurlijk helemaal niets te maken.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:39:00 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010213
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vertel meer c_/ . Toneelstuk?
Bestorming van het Capitool was een toneelstuk.

- De Trump aanhangers waren vreedzaam.
- Handjevol idioten werd ingezet om iedereen die aan het protesteren was het gezicht te geven van een gewelddadige gek.
- Dit waren democraten die hiervoor waren ingezet. Veel mensen waren ook gefotografeerd bij de BLM protesten.
- Uiteraard werden die door de toeristeningang binnengelaten. Die medewerkers daar waren ook democraten. Het is dan ook heel logisch dat er geen schade was aan het gebouw.
- Iedereen denkt nu. "Trump = geweld". Dit is wat de wilden.
- De democraten hebben nu een reden om hem van de macht te krijgen.

Trump is nog steeds de rechtmatige president. De democraten weten dat de waarheid boven water gaat komen. Middels de impeachment hopen ze definitief van ze af te zijn.

Biden is de slechtste president ooit. Dat zal voor steeds meer Amerikanen duidelijk worden de komende jaren. Dag 1 van zijn presidentschap riep hij "America is back" gevolgd door tanks die meteen Syrië binnenreden. Amerikanen willen helemaal geen oorlog. Ze haten het. Net als bijna iedereen. Oorlog is iets dat de Amerikaanse machtswellustelingen willen. Het volk heeft er niks mee en ziet er de waarde niet van in. Wel kost het godsgruwelijk veel geld iedere seconde. Trump was de vreemdeling die als enige Amerikaanse president zich terugtrok uit al die conflicten en zijn soldaten weghaalde daar. Dit mocht natuurlijk niet in het nieuws en in de krant, want dat zou hem te populair maken. Frappant genoeg is democratie, dat het volk zich uitspreekt, de grootse angst van de partij die zich de democraten noemt.

Biden gaat het niet volhouden en zal vroeg of laat afgelost worden door Harris. Zij is niet gekozen. In 2024 gaan de democraten het heel moeilijk krijgen. Zij willen NIET weer tegen Trump. Daarom schakelen ze hem nu uit. Wat ze al 4 jaar geprobeerd hebben en wat maar niet wil lukken.

De komende 4 jaar worden moeilijk voor ze:
- Biden is te oud en kan het niet.
- Harris is ongeschikt en zal veel kritiek krijgen. Ze is nooit gekozen.
- Tegelijkertijd komt steeds meer aan het daglicht van de grootschalige fraude van 2020.
- We gaan zien dat Trump de Amerikanen veel goeds gebracht heeft.
- 2024 wordt een easy win voor Trump.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:39:46 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010225
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je loopt te trollen, toch?

Hoewel het op zich begrijpelijk is dat je er zulke ideeen op nahoudt als voor je nieuwsvoorziening afhankelijk bent van sites zoals ninefornews.
Ik troll niet.

Ik ben echt overtuigd van de overwinning van Trump.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:40:37 #202
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010238
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Accepteer nou maar gewoon dat je vier jaar lang achter een schurk aan hebt gelopen, die de geschiedenisboeken in gaat als de meest belabberde president aller tijden.

Met Biden heeft de VS nu weer een saaie, oerdegelijke president van wie geen wonderen verwacht hoeven te worden.
De geschiedenisboeken zullen volstaan met fraude in 2020.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:42:10 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010261
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd dan kun je beter ze beloven dat ze een muur krijgen waar Mexico voor gaat betalen dan ben je voor 73 miljoen dom stemvee opeens een popidool. _O-
Die muur is bijna af.

Ps hij betaalt zichzelf terug door de verminderde criminaliteit. Drugs en wapenhandel. Illegale arbeidsmigranten.
pi_198010309
Wauw, ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt, maar dat moet goed spul zijn.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:46:09 #205
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010335
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is dat nu het complot? Totale incompetentie van team Trump?
Ik zeg dat Trump een succesvolle en winnende president is.

Ik heb nooit gezegd dat zijn "team" is opgewassen tegen een nog groter team verkiezingsfraudeurs. Daar is hij niet mee bezig. Dat is niet het doel van een president. Je wil je richten op het land besturen.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:47:12 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010346
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:44 schreef Kansenjongere het volgende:
Wauw, ik weet niet wat voor drugs jij gebruikt, maar dat moet goed spul zijn.
Geen drugs. Alleen wat cola net.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:49:46 #207
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010379
quote:
81s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Welnee je wordt helemaal niet monddood gemaakt. Als je leugens wil verspreiden/geloven kan je gewoon je eigen bubbeltje beginnen/volgen in de media. Het is mij een raadsel waarom je dat zou willen.
Het gebeurde toch?

Trump moest weg van Twitter.
Duizenden mensen die bewijs deelden moesten ook weg.
pi_198010384
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Geen drugs. Alleen wat cola net.
Zo maar een vraagje uit nieuwsgierigheid. Als jij denkt dat de Capitoolbestormers democraten waren, waarom weigerde Trump dan, toen hem hier herhaaldelijk om werd gevraagd door de congresleden die in levensgevaar verkeerden (of wellicht in jouw alternatieve realiteit dat enkel ten onrechte dachten) om keihard in te laten grijpen? Dat was dan toch juist win/win geweest? Law and order ten koste van politieke tegenstanders.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:52:18 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010411
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je zegt dat er is gefraudeerd (misdrijf) dan zul je nu eenmaal met betere bronnen moeten komen dan: dat heb op facebook gestaan.
Ik snap dat het niet leuk is wanneer je met een leugen hoopte weg te komen dat je gevraagd wordt om hem te onderbouwen, maar met monddood maken heeft dat natuurlijk helemaal niets te maken.
Ik lieg niet.

Mensen hebben fraude gezien.
Die mochten het niet vertellen in de rechtbank en die mochten het niet in de (social) media delen want daar werd ze hun podium ontnomen.

Hierdoor blijf jij in je bubbel dat je in de leugen gelooft. De waarheid wordt bij je weggehouden.
  zondag 14 februari 2021 @ 22:53:33 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010432
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zo maar een vraagje uit nieuwsgierigheid. Als jij denkt dat de Capitoolbestormers democraten waren, waarom weigerde Trump dan, toen hem hier herhaaldelijk om werd gevraagd door de congresleden die in levensgevaar verkeerden (of wellicht in jouw alternatieve realiteit dat enkel ten onrechte dachten) om keihard in te laten grijpen? Dat was dan toch juist win/win geweest? Law and order ten koste van politieke tegenstanders.
Welke congresleden waren in levensgevaar volgens jou?
pi_198010448
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik lieg niet.

Mensen hebben fraude gezien.
Die mochten het niet vertellen in de rechtbank en die mochten het niet in de (social) media delen want daar werd ze hun podium ontnomen.

Hierdoor blijf jij in je bubbel dat je in de leugen gelooft. De waarheid wordt bij je weggehouden.
Dus de republikeinse rechters, die door Trump zijn aangesteld vanwege hun loyaliteit en niet vanwege hun kunde, waren uiteindelijk democratische acteurs? Lees eens rustig wat je schrijft, tel tot tien, denk erover na en dan kun je toch niet anders dan in lachen uitbarsten over zoveel domheid?
pi_198010452
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Welke congresleden waren in levensgevaar volgens jou?
Je reageert niet op mijn vraag. Ik snap best waarom, maar misschien wil je voor de vorm toch even een poging wagen?
pi_198010464
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het gebeurde toch?

Trump moest weg van Twitter.
Duizenden mensen die bewijs deelden moesten ook weg.
Welk bewijs? Dat is het hem nou juist, er is geen bewijs. :{w

Er worden leugens verspreidt en dat wil je niet hebben bij verkiezingen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 februari 2021 @ 23:04:46 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010551
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus de republikeinse rechters, die door Trump zijn aangesteld vanwege hun loyaliteit en niet vanwege hun kunde, waren uiteindelijk democratische acteurs? Lees eens rustig wat je schrijft, tel tot tien, denk erover na en dan kun je toch niet anders dan in lachen uitbarsten over zoveel domheid?
Ik heb niks gezegd over de politieke kleur van de rechters.

De acteurs waren de bestormers van het Capitool.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:06:01 #215
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010563
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je reageert niet op mijn vraag. Ik snap best waarom, maar misschien wil je voor de vorm toch even een poging wagen?
Ik wilde je vraag beantwoorden. Nog steeds. Maar dan heb ik eerst meer info nodig over de congresleden waar jij over praat, waar Trump iets voor moest doen volgens jou.
pi_198010568
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb niks gezegd over de politieke kleur van de rechters.

De acteurs waren de bestormers van het Capitool.
Je zei dat de mensen die fraude hebben gezien het niet mochten vertellen in de rechtbank. Ook de door Trump persoonlijk aangestelde rechters hebben zijn zaken afgewezen omdat hij geen zaak had.
Jij bent in de stellige overtuiging dat hij wel een zaak had, waarom hebben deze Trump-loyalisten dan toch anders besloten?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:06:29 #217
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010572
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Welk bewijs? Dat is het hem nou juist, er is geen bewijs. :{w

Er worden leugens verspreidt en dat wil je niet hebben bij verkiezingen.
Er is bewijs. Veel bewijs.

En dat is niet voor de rechter gekomen.
pi_198010587
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik wilde je vraag beantwoorden. Nog steeds. Maar dan heb ik eerst meer info nodig over de congresleden waar jij over praat, waar Trump iets voor moest doen volgens jou.
Het capitool werd aangevallen, volgens jou door democratische acteurs. Als Trump toen had laten ingrijpen had hij:
- a. zijn politieke tegenstanders kunnen laten oppakken
- b. ze kunnen ontmaskeren
- c. zich kunnen laten voorstaan op zijn daadkracht

In plaats daarvan besloot hij tot het tegenovergestelde.
Ik ben erg benieuwd welke draai jij hieraan weet te geven.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:09:01 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010608
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je zei dat de mensen die fraude hebben gezien het niet mochten vertellen in de rechtbank. Ook de door Trump persoonlijk aangestelde rechters hebben zijn zaken afgewezen omdat hij geen zaak had.
Jij bent in de stellige overtuiging dat hij wel een zaak had, waarom hebben deze Trump-loyalisten dan toch anders besloten?
Dit waren geen Trump loyalisten.

Dit waren gewoon goede rechters die belachelijk zwak bewijs hebben verworpen. En terecht.

Echter was er ook sterk bewijs. Hiermee is niets gebeurd of is afgehandeld door democratische rechters. Verdiep je je er maar eens in.

Dit is professionele fraude. Overal is rekening mee gehouden ook de manier hoe het aan het volk gebracht is.
pi_198010624
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is bewijs. Veel bewijs.

En dat is niet voor de rechter gekomen.
Er is geen bewijs op een paar kleine gevalletjes na en dat is wel degelijk voor de rechter gekomen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 februari 2021 @ 23:11:21 #221
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010636
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het capitool werd aangevallen, volgens jou door democratische acteurs. Als Trump toen had laten ingrijpen had hij:
- a. zijn politieke tegenstanders kunnen laten oppakken
- b. ze kunnen ontmaskeren
- c. zich kunnen laten voorstaan op zijn daadkracht

In plaats daarvan besloot hij tot het tegenovergestelde.
Ik ben erg benieuwd welke draai jij hieraan weet te geven.
Trump heeft afstand gedaan van alle geweld. Vooraf en achteraf. Dit zijn niet zijn mensen.

Er is ingegrepen. Dit heeft geleid tot het einde van alle protesten inclusief de vreedzame.

Ze krijgen allemaal wat ze verdienen.

Wat had Trump nog meer moeten doen dan?
pi_198010647
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dit waren geen Trump loyalisten.

Dit waren gewoon goede rechters die belachelijk zwak bewijs hebben verworpen. En terecht.
Waarom heeft Trump het goede bewijs dan alleen gebruikt in zaken waar democratische rechters over gingen en heeft hij uitsluitend flutbewijs ingebracht in de zaken waar zijn vrindjes mochten oordelen?
Is dat niet een beetje dom?
pi_198010666
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bestorming van het Capitool was een toneelstuk.

- De Trump aanhangers waren vreedzaam.
- Handjevol idioten werd ingezet om iedereen die aan het protesteren was het gezicht te geven van een gewelddadige gek.
- Dit waren democraten die hiervoor waren ingezet. Veel mensen waren ook gefotografeerd bij de BLM protesten.
- Uiteraard werden die door de toeristeningang binnengelaten. Die medewerkers daar waren ook democraten. Het is dan ook heel logisch dat er geen schade was aan het gebouw.
- Iedereen denkt nu. "Trump = geweld". Dit is wat de wilden.
- De democraten hebben nu een reden om hem van de macht te krijgen.

Trump is nog steeds de rechtmatige president. De democraten weten dat de waarheid boven water gaat komen. Middels de impeachment hopen ze definitief van ze af te zijn.

Biden is de slechtste president ooit. Dat zal voor steeds meer Amerikanen duidelijk worden de komende jaren. Dag 1 van zijn presidentschap riep hij "America is back" gevolgd door tanks die meteen Syrië binnenreden. Amerikanen willen helemaal geen oorlog. Ze haten het. Net als bijna iedereen. Oorlog is iets dat de Amerikaanse machtswellustelingen willen. Het volk heeft er niks mee en ziet er de waarde niet van in. Wel kost het godsgruwelijk veel geld iedere seconde. Trump was de vreemdeling die als enige Amerikaanse president zich terugtrok uit al die conflicten en zijn soldaten weghaalde daar. Dit mocht natuurlijk niet in het nieuws en in de krant, want dat zou hem te populair maken. Frappant genoeg is democratie, dat het volk zich uitspreekt, de grootse angst van de partij die zich de democraten noemt.

Biden gaat het niet volhouden en zal vroeg of laat afgelost worden door Harris. Zij is niet gekozen. In 2024 gaan de democraten het heel moeilijk krijgen. Zij willen NIET weer tegen Trump. Daarom schakelen ze hem nu uit. Wat ze al 4 jaar geprobeerd hebben en wat maar niet wil lukken.

De komende 4 jaar worden moeilijk voor ze:
- Biden is te oud en kan het niet.
- Harris is ongeschikt en zal veel kritiek krijgen. Ze is nooit gekozen.
- Tegelijkertijd komt steeds meer aan het daglicht van de grootschalige fraude van 2020.
- We gaan zien dat Trump de Amerikanen veel goeds gebracht heeft.
- 2024 wordt een easy win voor Trump.
Zo hey, anders zit jij even in een droomwereld vast. :D _O-
pi_198010672
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Trump heeft afstand gedaan van alle geweld. Vooraf en achteraf. Dit zijn niet zijn mensen.

Er is ingegrepen. Dit heeft geleid tot het einde van alle protesten inclusief de vreedzame.

Ze krijgen allemaal wat ze verdienen.

Wat had Trump nog meer moeten doen dan?
Hij had bijvoorbeeld de nationale garde kunnen INZETTEN in plaats van dat te WEIGEREN.
Zo maar een gekke gedachte.
pi_198010677
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De geschiedenisboeken zullen volstaan met fraude in 2020.
Klopt, omdat de slechtste president ooit dat maar bleef schreeuwen zonder enige vorm van bewijs.

Een beetje zoals jouw beweringen, die hebben namelijk ook geen enkele onderbouwing. :')
  zondag 14 februari 2021 @ 23:15:28 #226
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010688
quote:
85s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er is geen bewijs op een paar kleine gevalletjes na en dat is wel degelijk voor de rechter gekomen.
- Het sterke bewijs is niet voor de rechter gekomen of naar partijdige democratische rechters gegaan.
- Het zwakke bewijs is naar goede onpartijdige rechters gegaan en is daar terecht verworpen.
- Uitzonderingen waren vrij zwak bewijs waar de republikeinen alsnog mee gewonnen hebben bij goede rechters. Dit waren slechts een paar enkele zaken die ze gewonnen hadden.

De combinatie goede/onpartijdige rechter + sterk bewijs is nergens voorgekomen. Met een goede reden. Trump mocht niet winnen.
pi_198010703
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:06 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is bewijs. Veel bewijs.

En dat is niet voor de rechter gekomen.
Je praat zelfs als Trump. :D Bewijs, veel bewijs. Het meeste bewijs ooit!

Waar dan? Kan je het bewijs van grootschalige fraude a.u.b. presenteren?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:17:37 #228
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010711
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:14 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hij had bijvoorbeeld de nationale garde kunnen INZETTEN in plaats van dat te WEIGEREN.
Zo maar een gekke gedachte.
De nationale garde inzetten voor een handjevol gekken?

Er was niks aan de hand daar. BLM idioten hebben het laten escaleren.
pi_198010718
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Ixnay het volgende:
- Het sterke bewijs is niet voor de rechter gekomen of naar partijdige democratische rechters gegaan.

Waarom hebben ze dat gedaan dan?

Ze kiezen toch echt zelf waar ze welk bewijs presenteren hoor. :')
pi_198010720
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:15 schreef Ixnay het volgende:

[..]

- Het sterke bewijs is niet voor de rechter gekomen of naar partijdige democratische rechters gegaan.
- Het zwakke bewijs is naar goede onpartijdige rechters gegaan en is daar terecht verworpen.
- Uitzonderingen waren vrij zwak bewijs waar de republikeinen alsnog mee gewonnen hebben bij goede rechters. Dit waren slechts een paar enkele zaken die ze gewonnen hadden.

De combinatie goede/onpartijdige rechter + sterk bewijs is nergens voorgekomen. Met een goede reden. Trump mocht niet winnen.
Ze hebben er 61 verloren en eentje gewonnen die geen enkele invloed op de uitslag had.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 14 februari 2021 @ 23:21:35 #231
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010760
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Je praat zelfs als Trump. :D Bewijs, veel bewijs. Het meeste bewijs ooit!

Waar dan? Kan je het bewijs van grootschalige fraude a.u.b. presenteren?
Hoe dan? Waarom en hoe zou ik dat kunnen presenteren. Noem eens een voorbeeld. Alles wordt verwijderd.

In heb ook Mein Kampf gelezen en ik begrijp ook heel goed waarom het bijna een eeuw lang verboden en gecanceld is. Er blijkt geen enkele vorm van geweld in te staan. Dit is niet het beeld dat zij willen presenteren van deze auteur. De enige versie die te koop is is bewerkt door een geitenwollen groenlinks activist. Vrije media bestond al bijna niet en nu is het volledig verboden.
pi_198010767
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De nationale garde inzetten voor een handjevol gekken?

Er was niks aan de hand daar. BLM idioten hebben het laten escaleren.
Het Capitool is bestormd.
Er zijn doden gevallen.
De volksvertegenwoordigers moesten wegrennen en onderduiken.
Dankzij voortreffelijk optreden van een zwaar onderbezette enkeling is erger voorkomen.
Er is, mogelijke vertrouwelijke, data ontvreemd (en naar het schijnt gepoogd te verkopen aan vijandelijke staten).
Het land dat zogenaamd door de oranje idioot weer great gemaakt was stond voor schut voor de gehele wereld.
Maar er was niets aan de hand en het was de schuld van BLM :')
Echt, geef me het adres van je dealer, het moet geweldig zijn om in deze lockdown toch naar de andere kant van de wereld te kunnen.
pi_198010770
Er is veel bewijs, maar het wordt verwijderd, je weet niet waarom je het zou moeten presenteren, en ik moet ook nog zeggen wat precies?

:D

Ben je wel goed in je paasei?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:23:45 #234
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010788
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom hebben ze dat gedaan dan?

Ze kiezen toch echt zelf waar ze welk bewijs presenteren hoor. :')
Blijkbaar dus echt niet.

Net zoals dat jij je er blijkbaar niet in verdiept hebt.

En ik heb het al eerder dit topic uitgelegd. Dat kiezen ze niet zelf. Er is een selectie toegepast.
pi_198010790
Zeggen dat er grootschalig is gefraudeerd en je dan letterlijk afvragen waarom je bewijs zou moeten presenteren.

Echt, je verzint het niet zomaar. :D Alleen Trump fans kunnen dit soort mondkots uit hun kop krijgen.
pi_198010810
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:24 schreef illusions het volgende:
Zeggen dat er grootschalig is gefraudeerd en je dan letterlijk afvragen waarom je bewijs zou moeten presenteren.

Echt, je verzint het niet zomaar. :D Alleen Trump fans kunnen dit soort mondkots uit hun kop krijgen.
Maar over twee weken komt Trump met zijn bewijs.
En met zijn plannen voor de gezondheidszorg.
En met zijn door de Mexicanen ondertekende offerte voor de muur.
En met bewijs dat Elvis nog leeft.
pi_198010815
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Blijkbaar dus echt niet.

Net zoals dat jij je er blijkbaar niet in verdiept hebt.

En ik heb het al eerder dit topic uitgelegd. Dat kiezen ze niet zelf. Er is een selectie toegepast.
Je lult uiit je nek man, ZIJ zijn de aanklagende partij, zij kiezen zelf met welk bewijs ze komen.

Dat hebben ze niet gedaan.

Je bent overal ingetrapt, Trump heeft terecht verloren, en het was de slechtste president ooit. Ik snap dat het een rude awakening is, maar op een gegeven moment kom je ook tot inzicht dat je echt helemaal geen bewijs voor niet één van je claims hebt.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:28:25 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010841
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het Capitool is bestormd.
Er zijn doden gevallen.
Nee. Heb je bewijs? Nee.
quote:
De volksvertegenwoordigers moesten wegrennen en onderduiken.
Nee. Heb je bewijs? Nee.
quote:
Dankzij voortreffelijk optreden van een zwaar onderbezette enkeling is erger voorkomen.
Nee. Heb je bewijs? Nee.
quote:
Er is, mogelijke vertrouwelijke, data ontvreemd (en naar het schijnt gepoogd te verkopen aan vijandelijke staten).
Hahahahahaha. _O-
quote:
Het land dat zogenaamd door de oranje idioot weer great gemaakt was stond voor schut voor de gehele wereld.
De media heeft dat gedaan. Met drogredenen. Niet met waargebeurde feiten.
quote:
Maar er was niets aan de hand en het was de schuld van BLM :')
Ja. Zij waren het o.a.
quote:
Echt, geef me het adres van je dealer, het moet geweldig zijn om in deze lockdown toch naar de andere kant van de wereld te kunnen.
Zoals ik al eerder zei is het cola. Gekocht bij de lokale supermarkt.
pi_198010842
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar over twee weken komt Trump met zijn bewijs.
En met zijn plannen voor de gezondheidszorg.
En met zijn door de Mexicanen ondertekende offerte voor de muur.
En met bewijs dat Elvis nog leeft.
Jep. Je kan een hoop roepen, maar op een gegeven moment moet je je shit onderbouwen.

Helaast lukt dat Trump niet. Ixnay faalt ook jammerlijk.
pi_198010854
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Hahahahahaha. _O-
[..]

De media heeft dat gedaan. Met drogredenen. Niet met waargebeurde feiten.
[..]

[..]

Zoals ik al eerder zei is het cola. Gekocht bij de lokale supermarkt.
Ironisch dat jij om bewijs vraagt.

Kom eens met bewijs van die fraude dan, en snel een beetje.

Er komt alleen maar poep uit jouw mond.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:30:09 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010862
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom heeft Trump het goede bewijs dan alleen gebruikt in zaken waar democratische rechters over gingen en heeft hij uitsluitend flutbewijs ingebracht in de zaken waar zijn vrindjes mochten oordelen?
Is dat niet een beetje dom?
Ten eerste kiest Trump dat niet.
En zijn adviseurs ook niet.
pi_198010863
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Nee. Heb je bewijs? Nee.
[..]

Hahahahahaha. _O-
[..]

De media heeft dat gedaan. Met drogredenen. Niet met waargebeurde feiten.
[..]

Ja. Zij waren het o.a.
[..]

Zoals ik al eerder zei is het cola. Gekocht bij de lokale supermarkt.
Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt.
Ik weiger oprecht te geloven dat je zo extreem debiel bent.
pi_198010876
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:30 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ten eerste kiest Trump dat niet.
En zijn adviseurs ook niet.
Right.

De tegenstander kiest het bewijs wat tegen ze gebruikt mag worden. _O-
  zondag 14 februari 2021 @ 23:37:12 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010938
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ironisch dat jij om bewijs vraagt.

Kom eens met bewijs van die fraude dan, en snel een beetje.

Er komt alleen maar poep uit jouw mond.
Er is toch fraude gepleegd? Hij heeft zelfs zaken gewonnen. Er is toch beeldmateriaal, video's en foto's, getuigenverklaringen. Mensen die overleden zijn die gestemd hebben.

Dat ze rest is weggewuifd is van tevoren goed gepland. Zij wisten dat ze gingen verliezen en dat ze bepaalde staten nodig hadden.

Florida hadden ze niet zien aankomen die dachten ze te winnen.

Vreemd is dat he? Een staat als Florida die voor 95% in handen was van Biden gaat naar Trump.

Een staat die spannend zou worden zoals Michigan zijn maatregelen getroffen en die is dus uiteindelijk naar Biden gegaan, ondanks de 57% van Trump op de verkiezingsavond.

Als Biden Michigan wint dan wint hij Florida 100,0% zeker. Echter daar had hij geen maatregelen getroffen waardoor de verkiezingen in Florida eerlijk zijn verlopen.

Georgia is veel meer een Trump staat dan Florida. Die 2 waren dan ook heel toevallig omgedraaid. In Georgia waren maatregelen in Florida niet.
pi_198010946
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is toch fraude gepleegd? Hij heeft zelfs zaken gewonnen
Nee, 1 van de 62 is geen meervoud.
pi_198010961
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Als Biden Michigan wint dan wint hij Florida 100,0% zeker.
O ja joh?
In Florida stemmen ze niet zelf, maar nemen ze gewoon de uitslagen uit Florida over?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:40:17 #247
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010972
Florida naar de republikeinen, maar Georgia naar de democraten. Right.

Hillary deed het overal beter dan Biden, behalve op de plaatsen waar Biden kiesmannen nodig had. In donkerblauwe staten als California en New York heeft Hillary het vrijwel overal beter gedaan. Right.

Wie gelooft dit nog? _O-
  zondag 14 februari 2021 @ 23:41:09 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010981
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

O ja joh?
In Florida stemmen ze niet zelf, maar nemen ze gewoon de uitslagen uit Florida over?
Wat zeg je nou? :?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:41:33 #249
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010987
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, 1 van de 62 is geen meervoud.
Hij heeft een zaak gewonnen.
Er is gefraudeerd.
pi_198010991
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is toch fraude gepleegd? Hij heeft zelfs zaken gewonnen. Er is toch beeldmateriaal, video's en foto's, getuigenverklaringen. Mensen die overleden zijn die gestemd hebben.

Dat ze rest is weggewuifd is van tevoren goed gepland. Zij wisten dat ze gingen verliezen en dat ze bepaalde staten nodig hadden.

Florida hadden ze niet zien aankomen die dachten ze te winnen.

Vreemd is dat he? Een staat als Florida die voor 95% in handen was van Biden gaat naar Trump.

Een staat die spannend zou worden zoals Michigan zijn maatregelen getroffen en die is dus uiteindelijk naar Biden gegaan, ondanks de 57% van Trump op de verkiezingsavond.

Als Biden Michigan wint dan wint hij Florida 100,0% zeker. Echter daar had hij geen maatregelen getroffen waardoor de verkiezingen in Florida eerlijk zijn verlopen.

Georgia is veel meer een Trump staat dan Florida. Die 2 waren dan ook heel toevallig omgedraaid. In Georgia waren maatregelen in Florida niet.
Gast, Florida heeft sinds 1980 slechts 3 keer op de Democraten gestemd, vorige keer was de staat ook voor Trump. Nee, ik vind de uitslag niet vreemd.

Er is geen fraude gepleegd. De getuigenverklaringen bleken gekocht of onder druk te zijn, er is geen beeldmateriaal, en er was misschien 1 iemand die overleden was en had gestemd. Dei stem was voor Trump.

Je leeft in een fabeltje.

Maargoed, als dat bewijs er is zoals jij zegt, waarom laat je het dan niet zien?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:41:53 #251
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198010993
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Right.

De tegenstander kiest het bewijs wat tegen ze gebruikt mag worden. _O-
De rechter.
pi_198010999
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Een staat die spannend zou worden zoals Michigan zijn maatregelen getroffen en die is dus uiteindelijk naar Biden gegaan, ondanks de 57% van Trump op de verkiezingsavond.
Dus je bent met beide beentjes in de truc van de republikeinen getrapt dat, in tegenstelling tot in andere staten, Michigan pas achteraf mocht starten met het tellen van de poststemmen?
Misschien een volgende keer iets minder misinformatie tot je nemen?
pi_198011006
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De rechter.
Nee knul, zo werkt het niet. :D
pi_198011019
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

De rechter.
En we hadden net al samen geconcludeerd dat het in meerdere van die 61 door Trump VERLOREN rechtszaken ging om rechters die door Trump waren aangesteld juist vanwege het feit dat ze loyaal waren aan Trump.
Maar toch verboden deze rechters Trump om alle bewijs dat niet waardeloos was in te brengen?
pi_198011021
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij heeft een zaak gewonnen.
Er is gefraudeerd.
Ze mochten een metertje dichterbij gaan staan, dat is het enige wat toegezegd is.

En met een meter dichterbij te mogen staan, hebben ze nog geen fraude kunnen constateren.

Jij kennelijk wel, maar het bewijs blijft uit. :')
pi_198011028
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat zeg je nou? :?
Ik reageerde op jouw kleuterschoolretoriek.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:45:16 #257
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011035
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Gast, Florida heeft sinds 1980 slechts 3 keer op de Democraten gestemd, vorige keer was de staat ook voor Trump. Nee, ik vind de uitslag niet vreemd.

Er is geen fraude gepleegd. De getuigenverklaringen bleken gekocht of onder druk te zijn, er is geen beeldmateriaal, en er was misschien 1 iemand die overleden was en had gestemd. Dei stem was voor Trump.

Je leeft in een fabeltje.

Maargoed, als dat bewijs er is zoals jij zegt, waarom laat je het dan niet zien?
Sinds 1980 zijn maar 9 verkiezing geweest. Van die van de 9 keer wonnen de democraten er 3. Zo slecht is dat niet. Met een fors toegenomen aantal hispanics dachten ze deze in de pocket te hebben. Helaas blikken dit juist de Trump stemmers te zijn geweest daar.

En verwijderd bewijs laat ik je niet zien nee.
pi_198011036
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En we hadden net al samen geconcludeerd dat het in meerdere van die 61 door Trump VERLOREN rechtszaken ging om rechters die door Trump waren aangesteld juist vanwege het feit dat ze loyaal waren aan Trump.
Maar toch verboden deze rechters Trump om alle bewijs dat niet waardeloos was in te brengen?
Het is sowieso bullshit, als dat overweldigende bewijs bestond en door de rechter niet werd toegelaten, hadden we er allemaal van geweten. Trump is de eerste die dat aan de grote klok gaat hangen.

Maar nee, hij komt niet verder dan een paar tantrums gooien op Twitter.
pi_198011039
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Georgia is veel meer een Trump staat dan Florida.
En zelfs daar kon de gouverneur Trump niet helpen de verkiezingen te stelen, een misdrijf dat hopelijk nog een staartje krijgt.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:46:10 #260
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011047
Donald J. Trump, the 45th and best president of the USA won the 2020 elections by a landslide.

We will never forget.
pi_198011059
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Sinds 1980 zijn maar 9 verkiezing geweest. Van die van de 9 keer wonnen de democraten er 3. Zo slecht is dat niet. Met een fors toegenomen aantal hispanics dachten ze deze in de pocket te hebben. Helaas blikken dit juist de Trump stemmers te zijn geweest daar.
Dus je zegt eigenlijk dat die verkiezingen eerlijk zijn verlopen? :D

quote:
En verwijderd bewijs laat ik je niet zien nee.
Ah, lekker makkelijk. Er is overweldigend veel bewijs van grootschalige fraude, ik kan het alleen even niet laten zien want het is verwijderd!

HAHAHAHAHAHA. :D

Heb je door hoe volstrekt debiel je overkomt?

[ Bericht 3% gewijzigd door illusions op 14-02-2021 23:53:51 ]
  zondag 14 februari 2021 @ 23:48:10 #262
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011067
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En zelfs daar kon de gouverneur Trump niet helpen de verkiezingen te stelen, een misdrijf dat hopelijk nog een staartje krijgt.
In Florida had Biden veel meer kans dan in Georgia.

Toch won hij Georgia wel en Florida niet, omdat hij in Florida niet heeft ingezet op fraude.
pi_198011070
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:46 schreef Ixnay het volgende:
Donald J. Trump, the 45th and best president of the USA won the 2020 elections by a landslide.

We will never forget.
Dat hij een recordaantal van zijn landgenoten corona bezorgde vind je een grotere prestatie dan bijvoorbeeld het beëindigen van de slavernij of het helpen bevrijden van Europa tijden WO II?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:49:35 #264
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011080
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat die verkiezingen eerlijk zijn verlopen? :D

[quote]
En verwijderd bewijs laat ik je niet zien nee.

Ah, lekker makkelijk. Er is overweldigend veel bewijs van grootschalige fraude, ik kan het alleen even niet laten zien want het is verwijderd!

HAHAHAHAHAHA. :D

Heb je door hoe volstrekt debiel je overkomt?
Ik zeg dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen in Florida.

Ze zijn niet eerlijk verlopen in Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Georgia en mogelijk meer.
pi_198011086
Je kan net zo slecht quoten als beargumenteren.
pi_198011089
Nog maar eens:

Ah, lekker makkelijk. Er is overweldigend veel bewijs van grootschalige fraude, ik kan het alleen even niet laten zien want het is verwijderd!

HAHAHAHAHAHA. :D

Heb je door hoe volstrekt debiel je overkomt?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:51:10 #267
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011093
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat hij een recordaantal van zijn landgenoten corona bezorgde vind je een grotere prestatie dan bijvoorbeeld het beëindigen van de slavernij of het helpen bevrijden van Europa tijden WO II?
Alle Amerikaanse presidenten waren oorlogsvoerders.

De enige president zonder bloed aan zijn handen is Trump.
pi_198011094
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zeg dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen in Florida.
Waarom?
Omdat de uitslag daar je bevalt?
pi_198011097
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Alle Amerikaanse presidenten waren oorlogsvoerders.

De enige president zonder bloed aan zijn handen is Trump.
Weer fout.

America’s global military presence skyrockets under Trump: US commandos now deployed to 141 nations

https://www.salon.com/202(...)141-nations_partner/
pi_198011098
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Alle Amerikaanse presidenten waren oorlogsvoerders.

De enige president zonder bloed aan zijn handen is Trump.
En al die coronaslachtoffers dan omdat Trump liever een Baudetje deed dan het serieus te nemen?
  zondag 14 februari 2021 @ 23:53:09 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011108
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:50 schreef illusions het volgende:
Je kan net zo slecht quoten als beargumenteren.
Jij kon niet quoten man. :')

Die post was verneukt omdat je /quote gebruikte ipv quote. Waardoor jouw post niet als een quote neergezet werd.

Sukkel.
pi_198011121
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jij kon niet quoten man. :')

Die post was verneukt omdat je /quote gebruikte ipv quote. Waardoor jouw post niet als een quote neergezet werd.

Sukkel.
Ohja klopt, daar heb je dan weer gelijk in. Toch ga je hier maar niet op in:

Ah, lekker makkelijk. Er is overweldigend veel bewijs van grootschalige fraude, ik kan het alleen even niet laten zien want het is verwijderd!

HAHAHAHAHAHA. :D
  zondag 14 februari 2021 @ 23:54:50 #273
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011123
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En al die coronaslachtoffers dan omdat Trump liever een Baudetje deed dan het serieus te nemen?
Trump is niet verantwoordelijk voor coronaslachtoffers.

Zie ook de verschillen tussen California en Florida. Als CA de maatregelen verscherpt nemen de cijfers toe terwijl ze in FL afnemen.
pi_198011127
Je zegt dus dat er veel en overweldigend bewijs is voor grootschalige fraude, je kunt het alleen niet laten zien omdat het verwijderd is ofzo.

Klopt dat, ja of nee?
pi_198011128
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En we hadden net al samen geconcludeerd dat het in meerdere van die 61 door Trump VERLOREN rechtszaken ging om rechters die door Trump waren aangesteld juist vanwege het feit dat ze loyaal waren aan Trump.
Maar toch verboden deze rechters Trump om alle bewijs dat niet waardeloos was in te brengen?
Joehoe, Ixnay.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:56:35 #276
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011139
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ohja klopt, daar heb je dan weer gelijk in. Toch ga je hier maar niet op in:

Ah, lekker makkelijk. Er is overweldigend veel bewijs van grootschalige fraude, ik kan het alleen even niet laten zien want het is verwijderd!

HAHAHAHAHAHA. :D
Ik kan verwijderd bewijs niet laten zien nee. Hoe wil jij dat ik verwijderd bewijs laat zien.

Alles wordt van internet geflikkerd. Beeldmateriaal. Feiten. Cijfers.
pi_198011142
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Trump is niet verantwoordelijk voor coronaslachtoffers.

Zie ook de verschillen tussen California en Florida. Als CA de maatregelen verscherpt nemen de cijfers toe terwijl ze in FL afnemen.
Trump is verantwoordelijk voor datgene waarvan jij vindt dat het goed ging.
Als het andere is de schuld van democraten, acteurs, BLM of een combinatie ervan.
Je bent best een leuke clown, maar je legt het toch af bij Bassie.
pi_198011145
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus je bent met beide beentjes in de truc van de republikeinen getrapt dat, in tegenstelling tot in andere staten, Michigan pas achteraf mocht starten met het tellen van de poststemmen?
Misschien een volgende keer iets minder misinformatie tot je nemen?
Joehoe, Ixnay.
pi_198011147
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:56 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik kan verwijderd bewijs niet laten zien nee. Hoe wil jij dat ik verwijderd bewijs laat zien.

Alles wordt van internet geflikkerd. Beeldmateriaal. Feiten. Cijfers.
_O-

Wat een mongool ben jij jongen, niet te geloven. Dat je hierin trapt is ongelofelijk.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:57:24 #280
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011148
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

En we hadden net al samen geconcludeerd dat het in meerdere van die 61 door Trump VERLOREN rechtszaken ging om rechters die door Trump waren aangesteld juist vanwege het feit dat ze loyaal waren aan Trump.
Maar toch verboden deze rechters Trump om alle bewijs dat niet waardeloos was in te brengen?
Ja.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:58:32 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011152
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Trump is verantwoordelijk voor datgene waarvan jij vindt dat het goed ging.
Als het andere is de schuld van democraten, acteurs, BLM of een combinatie ervan.
Je bent best een leuke clown, maar je legt het toch af bij Bassie.
Hoe kan Trump verantwoordelijk zijn voor BLM? Dat was links tuig. Waartegen goed is opgetreden.
  zondag 14 februari 2021 @ 23:59:07 #282
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011157
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:55 schreef illusions het volgende:
Je zegt dus dat er veel en overweldigend bewijs is voor grootschalige fraude, je kunt het alleen niet laten zien omdat het verwijderd is ofzo.

Klopt dat, ja of nee?
Ja.
  maandag 15 februari 2021 @ 00:00:19 #283
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011164
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat de uitslag daar je bevalt?
Daar was geen fraude. En daar zijn ook geen vreemde dingen waargenomen. In die 4 staten WI, MI, PE, GA wel.
pi_198011166
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ja.
Ik ben heel erg benieuwd naar jouw theorie waarom de door Trump benoemde rechters die waren benoemd vanwege hun loyaliteit aan Trump toch verboden het sterke bewijs van Trump te weigeren, maar alleen het waardeloze en lachwekkende bewijs van Trump (waarom diende Trump überhaupt waardeloos en lachwekkend bewijs in, wilde hij niet winnen?) in behandeling namen.
Vertel nog eens een goede grap.
pi_198011171
Maar als dat bewijs verwijderd is, heb jij het dus ook niet gezien.

Jij bent dus overtuigd door enkel Trump die belooft dat het bewijs er ooit was?

Dat is je enige houvast?

Dezelfde man die 30.000+ keer heeft gelogen in 4 jaar tijd?

:')
pi_198011172
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hoe kan Trump verantwoordelijk zijn voor BLM? Dat was links tuig. Waartegen goed is opgetreden.
Je kunt dus ook al niet lezen, dat maakt een discussie wel heel erg lastig.
pi_198011188
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:00 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Daar was geen fraude. En daar zijn ook geen vreemde dingen waargenomen. In die 4 staten WI, MI, PE, GA wel.
Het enige "vreemde" dat in die 4 staten is waargenomen is een uitslag die de republikeinen niet bevalt. En dan nog vielen ze alleen over de uitslag voor de presidentsverkiezingen, dezelfde verkiezingen voor het congres waren merkwaardig genoeg wel volledig volgens de regels verlopen.
Je verwart een vreemde uitslag blijkbaar met een uitslag die niet naar jouw wens is.
  maandag 15 februari 2021 @ 00:04:53 #288
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011196
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 23:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze mochten een metertje dichterbij gaan staan, dat is het enige wat toegezegd is.

En met een meter dichterbij te mogen staan, hebben ze nog geen fraude kunnen constateren.

Jij kennelijk wel, maar het bewijs blijft uit. :')
Wat zeg je nu man?

In Philadelphia werden Republikeinse pollwatchers gewoon compleet weggehouden. Toen die stemmen geteld werden waren er uitsluitend hordes democraten daar. In die nacht daarna zijn grote pakketten ballots geleverd. Die daar massaal naar Biden gingen. Het aantal stemmen op Biden schoot met honderdduizenden omhoog in 1 keer terwijl Trump er niks bijkreeg.
pi_198011213
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat zeg je nu man?

In Philadelphia werden Republikeinse pollwatchers gewoon compleet weggehouden. Toen die stemmen geteld werden waren er uitsluitend hordes democraten daar. In die nacht daarna zijn grote pakketten ballots geleverd. Die daar massaal naar Biden gingen. Het aantal stemmen op Biden schoot met honderdduizenden omhoog in 1 keer terwijl Trump er niks bijkreeg.
Je bent ervan op de hoogte dat Trump iedereen verzocht om NIET per mail-in ballot te stemmen hè?

En het dan achteraf raar vinden dat de mail-in ballots allemaal voor Biden waren. :')

Kan je jouw IQ punten op 2 handen tellen of heb je daar ook je voeten bij nodig?
  maandag 15 februari 2021 @ 00:07:50 #290
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011218
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:01 schreef illusions het volgende:
Maar als dat bewijs verwijderd is, heb jij het dus ook niet gezien.

Jij bent dus overtuigd door enkel Trump die belooft dat het bewijs er ooit was?

Dat is je enige houvast?

Dezelfde man die 30.000+ keer heeft gelogen in 4 jaar tijd?

:')
Ik heb dat bewijs gezien toen het nog niet verwijderd was.
  maandag 15 februari 2021 @ 00:08:25 #291
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011222
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Je bent ervan op de hoogte dat Trump iedereen verzocht om NIET per mail-in ballot te stemmen hè?

En het dan achteraf raar vinden dat de mail-in ballots allemaal voor Biden waren. :')

Kan je jouw IQ punten op 2 handen tellen of heb je daar ook je voeten bij nodig?
Mijn IQ is buitengewoon hoog. Rond de 140.
pi_198011266
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb dat bewijs gezien toen het nog niet verwijderd was.
Wat kut dat jij de enige bent die het gezien hebt en dat het te complex is om achteraf nog met ons te delen zodat Trump hier geen ene fuck meer aan gaat hebben. Ik zou je nog bijna gaan geloven ook :P
  maandag 15 februari 2021 @ 00:17:12 #293
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_198011288
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat kut dat jij de enige bent die het gezien hebt en dat het te complex is om achteraf nog met ons te delen zodat Trump hier geen ene fuck meer aan gaat hebben. Ik zou je nog bijna gaan geloven ook :P
Ik ben niet de enige die het gezien heeft.

Dat de NOS het niet heeft gemeld en dat jij het daardoor niet weet. Dat is een ander verhaal.
pi_198011307
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die het gezien heeft.

Dat de NOS het niet heeft gemeld en dat jij het daardoor niet weet. Dat is een ander verhaal.
Wat kut dat alleen jij en de verlichte geesten het gezien hebben maar dat niemand in staat was om het te herhalen tegen de Trumpgezinde media en rechters, En dat terwijl het zo'n groot verschil had kunnen maken _O-
pi_198011317
Moeilijk te geloven dat zulke domme mensen echt bestaan. :')
pi_198011325
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die het gezien heeft.

Dat de NOS het niet heeft gemeld en dat jij het daardoor niet weet. Dat is een ander verhaal.
Waarom zou je de uberhaupt nederlandse media volgen als het om de politiek in de VS gaat :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198011326
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:20 schreef illusions het volgende:
Moeilijk te geloven dat zulke domme mensen echt bestaan. :')
Ik geloof ook niet dat het geen act is.
pi_198011350
quote:
5s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom zou je de uberhaupt nederlandse media volgen als het om de politiek in de VS gaat :?
Dit soort clowns denken dat ze de enige zijn die bijv. nieuws op een verschillend aantal websites volgen.

Wij, de schaapjes, kijken alleen om 20:00 naar het NOS journaal, en consumeren geen enkel ander nieuws.
  maandag 15 februari 2021 @ 00:27:16 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198011357
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 22:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zeg dat Trump een succesvolle en winnende president is.

Ik heb nooit gezegd dat zijn "team" is opgewassen tegen een nog groter team verkiezingsfraudeurs. Daar is hij niet mee bezig. Dat is niet het doel van een president. Je wil je richten op het land besturen.
Waarom hebben ze dat bewijs niet gebruikt dan? Dat lijkt me niet heel succesvol en winnend.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198011368
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Dit soort clowns denken dat ze de enige zijn die bijv. nieuws op een verschillend aantal websites volgen.

Wij, de schaapjes, kijken alleen om 20:00 naar het NOS journaal, en consumeren geen enkel ander nieuws.
Ooooh zou dat het zijn? Het is niet alsof de VS een gebrek aan media heeft of zo ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198011406
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:04 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat zeg je nu man?

In Philadelphia werden Republikeinse pollwatchers gewoon compleet weggehouden. Toen die stemmen geteld werden waren er uitsluitend hordes democraten daar. In die nacht daarna zijn grote pakketten ballots geleverd. Die daar massaal naar Biden gingen. Het aantal stemmen op Biden schoot met honderdduizenden omhoog in 1 keer terwijl Trump er niks bijkreeg.
Kijk niet van de NOS maar uit Philadelphia zelf :P

We fact-checked Trump’s claims of election fraud in Philadelphia and Pennsylvania

Kortom allemaal leugens dus van Trump & Co die best te vinden zijn in de media daar :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')