Die gozer gooit zijn eigen kar om.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik wil iedereen een kans geven, maar als het zo moet...
Ferrel gaat keihard exit
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gozer gooit zijn eigen kar om.
Het beste wat hij had kunnen doen is de eerste dagen een klein beetje low profile blijven en aanpappen met Team Liese. Dan was zijn kostje gekocht, maar dit is pure suïcide.
Nu al gedoe?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
ja beleefdheid is ver te zoeken bij hem zeker geen opvoeding genotenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedragquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Die Freggel ligt er volgende week uit?
nou die jerrel heeft alles gezien hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het lijkt net alsof casting expres mensen selecteert die weinig interesse hebben in RLS, in het spel spelen en oproer veroorzaken. Om de visie voor dit seizoen (geen pestpraktijken, weinig drama, gemoedelijkheid in de groep) voor ogen te houden.
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Met Jerrel krijg je tenminste wel meer chaos
Ik lees hier alleen dat ie een leugenachtig, druk aanwezig figuur is waar sommigen al over twijfelen. Zag wat beelden. En ja: eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedrag
Nou nou, in elk land heb je wel idioten maar of jerrel nou een idioot isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeft
man man
Ik mis de optie: "Ze kunnen alle drie riebedebiequote:
Volgens mij worden dat soort types zo geboren...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die jerrel heeft alles gezien hoor
Eens. Ik zie niet wat ie allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...
Ik betwijfel of hij echt goed alles heeft bestudeerd. Hij heeft meer gezien dan hij doet blijken. Maar ben bang dat hij niet het scherpste mes in de la is en met een sisser volgende week wordt weggestemd zonder oproer gemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die jerrel heeft alles gezien hoor
Yep, maar sommige zijn gewoon meteen al aanwezig, verder heb ik sowieso met geen een bewoner dat ik denk die is leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen dat ie een leugenachtig, druk aanwezig figuur is waar sommigen al over twijfelen. Zag wat beelden. En ja: eens.
Als je een homo op een onbewoond eiland zet vanaf geboorte dan gaan ze echt niet uit zichzelf met hun handen wapperenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat soort types zo geboren...
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
Vrouwen slaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
zolche typen moet je slagen,op de neus
Wat ik gezien heb... toch wel die Nick en Thomas. Maar das persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar sommige zijn gewoon meteen al aanwezig, verder heb ik sowieso met geen een bewoner dat ik denk die is leuk
Kijk er dan misschien ook nog te kort naar..
We gaan het zien wat het brengt
Ik 2quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.
zegt tege jill je weet waar de deur isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nou, in elk land heb je wel idioten maar of jerrel nou een idioot is
Ofwel: hoe slacht je de kip met de gouden eieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het lijkt net alsof casting expres mensen selecteert die weinig interesse hebben in RLS, in het spel spelen en oproer veroorzaken. Om de visie voor dit seizoen (geen pestpraktijken, weinig drama, gemoedelijkheid in de groep) voor ogen te houden.
Jij weet meer! Vertel..?quote:
de kenn je nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.
Geen zorgen, Michel gooit hem wel over de omheining.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey en Nick moeten Ferrel ook niet.
dat zijn er al 6
Michel
Julie
Naomi
Thomas
Zoey
Nick
De ene begint met een H en de ander met een Jquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij weet meer! Vertel..?
Nou zij kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegt tege jill je weet waar de deur is
Je hebt het over een land dat al 10 jaar Mark Rutte als premier gedoogt. Nough said.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
Het heeft niets te maken met zijn homo zijn, mijn eigen zoon is homo, maar ik bedoek zijn hang naar aandachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Als je een homo op een onbewoond eiland zet vanaf geboorte dan gaan ze echt niet uit zichzelf met hun handen wapperen
Die Jerrel lijkt mee te doen om Jill voortdurend te jennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel moest dus even LUIDKEELS verkondigen dat Jill had gevraagd of Mike vrijgezel was in de DBK. Dat er interesse was in zijn worstenbroodje .. WORST EN BROODJE zegt Jerrel.
Te vroeg voor puzzels. Match ze straks wel. Maar thx.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
De ene begint met een H en de ander met een J
het zal meteen ook zijn laatste nominatie zijn, kan ie naar huis rollen, het was om de hoek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
Die Matt en Mike gaan daar wel aarden. Die Ferrel gaat zijn eerste nominatie nooit meer vergeten denk ik.
Ik ook.quote:
Is alleen Mike ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:15 schreef engine het volgende:
Matt heeft maar een bril opgezet zodat we ze uit elkaar kunnen houden
die kerel is te druk en kraamt omzin uit.quote:
mooi,mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die kerel is te druk en kraamt omzin uit.
ging al paar keer op zijn els met de benen vooruit op Jill.
je merkt de irritatie bij de andere, Michel Julie en Naomie hadden het erover,
"eigenlijk moet je het niet afspoelen"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:18 schreef aswesleep het volgende:
Laat het water maar rustig lopen terwijl je de afwasmachine inlaad.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese doet even een Aike-actie bij Nick?![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat ze in de dagboekkamer bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom is er steeds maar op stream 1 beeld en op stream 2 steeds de woonkamer ?
Omdat ze aan het opnemen zijn in de DBKquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze in de dagboekkamer bezig zijn.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
jerrel vond dat michel leek op geronimo (rat)
ook nog oude beeld van de woonkamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze bedoelt uiteraard in Belgie, en ik geef haar gelijk, het is zeer vreemd om als Belg spijkerbroek te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Naomi zegt niemand spijkerbroek.![]()
Het is jeansbroek....![]()
lekker belangrijk
Snap ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Patrick en Zoey geven aan dat ze door de groep zijn beïnvloed in hun keuze en dat ze dat jammer vinden.
Patrick niet. Die heeft op Mona en Jeroen gestemd dacht ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Patrick en Zoey geven aan dat ze door de groep zijn beïnvloed in hun keuze en dat ze dat jammer vinden.
Dan gaat ze toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Zoey is overprikkeld. Er is teveel gebeurt volgens haar
Komt vooral door Tarrel denk ik?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Zoey is overprikkeld. Er is teveel gebeurt volgens haar
Nee. Dus dit is best apart.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Pat en Zoey hebben elkaar nog niet vaak opgezocht he?
Ik vind dat Jarell er zelf op lijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
kan je zien dat nieuwe toevoegingen , toch ook de omgangen weer veranderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Pat en Zoey hebben elkaar nog niet vaak opgezocht he?
Klopt. Hij geeft aan dat hij dan ook wel anders heeft gestemd. Hij weet dat hij neutraal heeft gestemdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Patrick niet. Die heeft op Mona en Jeroen gestemd dacht ik.
De rest wel. Liese en Nick worden vaak gevolgd.
de snapte dat met de deur ook niet,had zij niet doorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef rinardo het volgende:
Jerrel telkens met zijn “Jillepil, jillepill.. “ Ben benieuwd hoelang Jill dit leuk gaat vinden
Ik hoop dat dit een bewuste keuze is en dat Zoey, net als ik, de nieuwe bewoners 0.0% kans geeft om te winnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : voor mij heeft iedereen even veel kans om te winnen ... 1 op 9
Er zijn er nu 12
Zit jerrel zo aan de ontbijttafel.quote:
Ach de schat..Vindt hij Michel te mannelijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
nee, anders kijk ik niet meer, nu zitten er weer teveel nederlanders in UGHquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis!
ben benieuwd wanneer hij Thomas gaat pijpenquote:
Heeft Jerrel al eens in de spiegel gekeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
dar was de reden waarom hun niet gingen stemmen, want hun hadden niet gestemdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Het is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangen.quote:
Mike ligt er heel snel uit, durf ik te weddenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill deelt met Jerrel dat Mike wel een leuke jongen is .. een teddybeer... Jill snapt het echt niet...
Jeuk wordt haar ondergang.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill deelt met Jerrel dat Mike wel een leuke jongen is .. een teddybeer... Jill snapt het echt niet...
Ja maar zoey stemt dan wel mee met de groep in de DBKquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dar was de reden waarom hun niet gingen stemmen, want hun hadden niet gestemd
Worstenbroodje Mike??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mike ligt er heel snel uit, durf ik te wedden
zo hyper dat hij is
Dat geneuzel over jeuk hebben steeds . Wees volwassen en speelt je spel.quote:
Zou zonde zijn. Juist hij is de interessante nieuwkomer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mike ligt er heel snel uit, durf ik te wedden
zo hyper dat hij is
ik moet hem niet, weer zo'n energiezuigende brabander (zoals jank danielle)quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangen.
welke stream zie je dat ik heb keuken en die andere was huiskamer leegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef rinardo het volgende:
Jerrel telkens met zijn “Jillepil, jillepill.. “ Ben benieuwd hoelang Jill dit leuk gaat vinden
Het klassieke BB-patroon. Waar koppeltjes ontstaan delft de vrouwelijke helft het onderspit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat geneuzel over jeuk hebben steeds . Wees volwassen en speelt je spel.
misschien te jong,wat naif ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
nee, Jerrel is een leuke pion om te gebruikenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef lonneberga het volgende:
Vlg.week gewoon Jerrell op de bank,hoe moeilijk kan het zijn
Wat ze allemaal uitkraamt is alles behalve chique. Ik vind haar steeds minder leuk worden. Ik vind op dit moment Nick en Michel zeer sociaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het klassieke BB-patroon. Waar koppeltjes ontstaan delft de vrouwelijke helft het onderspit.
De bewoners van deze editie kennen hun klassieken niet.
kunnen ze overhaupt nominiert werden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef lonneberga het volgende:
Vlg.week gewoon Jerrell op de bank,hoe moeilijk kan het zijn
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon weggestemd wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze overhaupt nominiert werden?
en kunnen de 3 al metdoen
nog niks is zeker
wie bedoel jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat ze allemaal uitkraamt is alles behalve chique. Ik vind haar steeds minder leuk worden. Ik vind op dit moment Nick en Michel zeer sociaal.
en selfs kunnen ze metdoen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon weggestemd worden
Jerrel weet haar wel te bespelen, jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill nu vol op de Jerrel bandwagon springt, gaat ze heel hard dalen bij mij
Ja. Was een boodschapje van iemand die Jill kende. Hij wist alleen niet wiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill je moet niet zo onzeker doen, aldus Darryl, Tarrel, Terence, Jerrel, whatever
dat is nu ook niet zo moeilijk met alle respect voor Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel weet haar wel te bespelen, ja
Echt iemand die er a.s nominatie er al uit ligtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Was een boodschapje van iemand die Jill kende. Hij wist alleen niet wie
Alleszins beter dan een gitaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel weet haar wel te bespelen, ja
Het is Ferellquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill je moet niet zo onzeker doen, aldus Darryl, Tarrel, Terence, Jerrel, whatever
ze zouden dom zijn als ze dat doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Hitchslap het volgende:
Zal iedereen op Jerrel gaan stemmen?
"Dat ken ik niet" wat een dramaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Jill pakt de gitaar: "Zeggen jullie maar wat ik moet spelen"
Iemand roept: "Led Zeppelin"
Jill: "Dat ken ik niet. Je moet wel wat kiezen wat ik ken"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Zal ik jou iets vertellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill nu vol op de Jerrel bandwagon springt, gaat ze heel hard dalen bij mij
selfs als zij Stairway kennen word,,kunnt zij het niet spelen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Heel duidelijk en Michel heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel weer over Jerrel.
"Ik weet niet met welk beeld hij is binnen gekomen, maar om te zeggen dat ik een rat ben, en hij me niet vertrouwd. Ik heb nog geen gesprek met hem gevoerd. Ik ben niet iemand die dat achter iemand z'n rug gaat bepraten steeds, ik ga straks even naar 'm toe'
Brb... Even popcorn halen in de supermarktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel weer over Jerrel.
"Ik weet niet met welk beeld hij is binnen gekomen, maar om te zeggen dat ik een rat ben, en hij me niet vertrouwd. Ik heb nog geen gesprek met hem gevoerd. Ik ben niet iemand die dat achter iemand z'n rug gaat bepraten steeds, ik ga straks even naar 'm toe'
HIER HEB IK ZIN INquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heel duidelijk en Michel heeft nog gelijk ook.
En terecht Jerrel heeft weer punten gescoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef rinardo het volgende:
michel gaat met jerrel praten de woorden Rat, geen chemie, en andere rare opmerkingen vallen niet goed bij Michel
Ze heeft nu ook nog Mike en Matt, Thomas zakt wel wat in de ranking.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zal ik jou iets vertellen.
Jill gaat Thomas niet meer zien staan.
Ja, goh, ze trekken naar de populairste toe... maar ze hebben niks gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
Alle 3 trekken ze wel een beetje naar Jill toe
En terecht Jerrel heeft weer punten gescoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef rinardo het volgende:
michel gaat met jerrel praten de woorden Rat, geen chemie, en andere rare opmerkingen vallen niet goed bij Michel
Dan ga je toch niet zo met mensen om.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook nog Mike en Matt, Thomas zakt wel wat in de ranking.
Fixed.quote:
buiten is jill de populärste?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, goh, ze trekken naar de populairste toe... maar ze hebben niks gezien.
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Brb... Even popcorn halen in de supermarkt
Straks met de beentjes omhoog, grote bak popcorn en een koud biertje genieten van dit nu al legendarische gesprek
Misschien dat ze wel iets van Charlie Christian kan spelen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
"Dat ken ik niet" wat een drama
Geen Jeroen . Wel Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:07 schreef Sestra666 het volgende:
lekker spontaan, nick en mies moeten om 17u koken van BB, wordt gefilmd
Over 2 dagen niet meer. We gaan het zien maar als Jill Thomas nu laat stikken is haar populariteit snel voorbij.quote:
De Mike & Thomas Showquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik daar was en voor deze week mijn nominaties zouden zijn
Mike & Thomas
Zoey en Jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik daar was en voor deze week mijn nominaties zouden zijn
Mike & Thomas
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
Naomi: "Thomas en Nick zijn hun ballen aan het opwarmen zodat ze straks beter kunnen ketsen"
Zijn wel de betere uitspraken.
Of over Jerrel ;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Michel zingt "Isn't she lovely"
Moet haast wel over Liese gaan
Of over Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Er liggen overal valkuilen nu voor Jill en ik denk niet dat ze bij machte is om die te onderkennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Over 2 dagen niet meer. We gaan het zien maar als Jill Thomas nu laat stikken is haar populariteit snel voorbij.
nee, ik denk Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Mwah als je ze goed afdroogtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Collide het volgende:
Lekker roest op die ballen volgende week
Weten die mensen dat wel? Ze hebben 5(?) dagen in quarantaine gezeten met ook geen info van de buitenwereld. Ik denk niet dat het 5 dagen al zo zeker was dat er sneeuw ging komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben die nieuwen al verteld dat het gaat sneeuwen dit weekend? Zou leuker zijn als het weer een verrassing is.
Had Patje gisteren ook niet zijn ballen geschoren ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah als je ze goed afdroogt
Ja, zeker en vast.quote:
Jerrel 2/10quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is de eerste indruk van Mike?
Starfuckerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
Sjerrel zit alweer zowat bij Jill op schoot.
Ok, maar voegt niet zoveel toequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alles!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had Patje gisteren ook niet zijn ballen geschoren ?
Niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klopt, zou kunnen dat ze dat net niet meer hebben meegekregen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef woveleed het volgende:
[..]
Weten die mensen dat wel? Ze hebben 5(?) dagen in quarantaine gezeten met ook geen info van de buitenwereld. Ik denk niet dat het 5 dagen al zo zeker was dat er sneeuw ging komen.
lets hope soquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Hitchslap het volgende:
Zal iedereen op Jerrel gaan stemmen?
Logisch die staat hoog in de pollsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
Alle 3 trekken ze wel een beetje naar Jill toe
Zijn 3 sets van 2.quote:
Ik heb'm op de petanque stream staan, best uit te houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef danilel het volgende:
Ik heb de streams uit, vind het te druk.
Ik had hem een stuk minder over the top verwachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
ad Jerrel een veel rustiger type verwacht, soms doet hij me denken aan Ziko ( ook zo druk)
En hijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Thomas is een echte diesel. Kijk hem hier weer lekker smijten!!
de is toch nederlandsequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Ferret tegen (?): "Ga je wel met je poep op de grond hangen?"
Matt is wel een goede jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik had een vooroordeel over Matt door zijn leeftijd, zijn foto's, zijn introductie tekst. Maar denk dat hij een leuke toevoeging is. Ook goed voor Jill dat ze niet meer de enige jonge puppy is. Gaat geen vuurwerk verzorgen maar die hoop heb ik al een beetje losgelaten.
quote:
Was dit serueus of kwam dit lachend over?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey en Julie semi-schertsend:
Zoey tegen Julie : Ik heb altijd naast u gestaan sinds het moment dat u hier bent binnengestapt
Julie : Niks meer van gezien de laatste dagen
Zoey : Waarom is dat?
Julie : Omdat ik u tijd gaf
Zoey : Dat is niet waar, u gaf me geen tijd
Julie : WHAT THE FUCK. Vraag de beelden
Zoey: Nee, ge hebt toch gisteren gezegd, u laat me even mijn space
Julie : Alez, dat is toch wat ik zeg, ik gaf u de tijd, dat is mijn manier om dat te zeggen he
Julie : Nu zijn ge terug bij mij, is dat niet ambetant.
Zoey : Wat?
Julie : Nu hebt ge mij terug aan uw been
Zoey : Godverdomme he
Julie : Ja, is erg he
Julie lachend : but it is, what it is
Niet perse lachend, meer geen animositeit. Op het eind wel beiden lachen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was dit serueus of kwam dit lachend over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |