Die gozer gooit zijn eigen kar om.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik wil iedereen een kans geven, maar als het zo moet...
Ferrel gaat keihard exit
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gozer gooit zijn eigen kar om.
Het beste wat hij had kunnen doen is de eerste dagen een klein beetje low profile blijven en aanpappen met Team Liese. Dan was zijn kostje gekocht, maar dit is pure suïcide.
Nu al gedoe?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
ja beleefdheid is ver te zoeken bij hem zeker geen opvoeding genotenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedragquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Die Freggel ligt er volgende week uit?
nou die jerrel heeft alles gezien hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het lijkt net alsof casting expres mensen selecteert die weinig interesse hebben in RLS, in het spel spelen en oproer veroorzaken. Om de visie voor dit seizoen (geen pestpraktijken, weinig drama, gemoedelijkheid in de groep) voor ogen te houden.
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Met Jerrel krijg je tenminste wel meer chaos
Ik lees hier alleen dat ie een leugenachtig, druk aanwezig figuur is waar sommigen al over twijfelen. Zag wat beelden. En ja: eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedrag
Nou nou, in elk land heb je wel idioten maar of jerrel nou een idioot isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeft
man man
Ik mis de optie: "Ze kunnen alle drie riebedebiequote:
Volgens mij worden dat soort types zo geboren...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die jerrel heeft alles gezien hoor
Eens. Ik zie niet wat ie allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...
Ik betwijfel of hij echt goed alles heeft bestudeerd. Hij heeft meer gezien dan hij doet blijken. Maar ben bang dat hij niet het scherpste mes in de la is en met een sisser volgende week wordt weggestemd zonder oproer gemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die jerrel heeft alles gezien hoor
Yep, maar sommige zijn gewoon meteen al aanwezig, verder heb ik sowieso met geen een bewoner dat ik denk die is leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen dat ie een leugenachtig, druk aanwezig figuur is waar sommigen al over twijfelen. Zag wat beelden. En ja: eens.
Als je een homo op een onbewoond eiland zet vanaf geboorte dan gaan ze echt niet uit zichzelf met hun handen wapperenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat soort types zo geboren...
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
Vrouwen slaan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
zolche typen moet je slagen,op de neus
Wat ik gezien heb... toch wel die Nick en Thomas. Maar das persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar sommige zijn gewoon meteen al aanwezig, verder heb ik sowieso met geen een bewoner dat ik denk die is leuk
Kijk er dan misschien ook nog te kort naar..
We gaan het zien wat het brengt
Ik 2quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.
zegt tege jill je weet waar de deur isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nou, in elk land heb je wel idioten maar of jerrel nou een idioot is
Ofwel: hoe slacht je de kip met de gouden eieren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het lijkt net alsof casting expres mensen selecteert die weinig interesse hebben in RLS, in het spel spelen en oproer veroorzaken. Om de visie voor dit seizoen (geen pestpraktijken, weinig drama, gemoedelijkheid in de groep) voor ogen te houden.
Jij weet meer! Vertel..?quote:
de kenn je nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je een lijstje met de "volidioten" in Oostenrijk? Ik kan er alvast 1 opnoemen.
Geen zorgen, Michel gooit hem wel over de omheining.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey en Nick moeten Ferrel ook niet.
dat zijn er al 6
Michel
Julie
Naomi
Thomas
Zoey
Nick
De ene begint met een H en de ander met een Jquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij weet meer! Vertel..?
Nou zij kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegt tege jill je weet waar de deur is
Je hebt het over een land dat al 10 jaar Mark Rutte als premier gedoogt. Nough said.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |