En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Elsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen al vol aan Liese en Julie
Hij mocht laatst slowdansen met Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ah eindelijk mag thomas ook met een vrouw dansen
Huh wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Els
die pakt er wel de vrouw anquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op het kruisje drukken en zag nog net dat Michel, de glijer, razendsnel Julie nog even pakte.
Ik ga zoeken. En els spoort niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja heb ergens een filmpje gezien na het huis van Els toen ze dat zei
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is hoor.Maar ze noemde het
Naomi welquote:
ja zij denkt alleen maar lachuh en ziet er geen kwaad achterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
heb je een linkje ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuEls erg gemeen over Naomi.
Hij doet veel te amicaal, bah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
ja vreselijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
hij heeft hem door Michel moet gauw even met de rest pratenquote:
Pas op hequote:
wat is dat en idiot zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
Jerrel vraagt wie er mee gaat douchen.
Jill slaat af. "Met jou heb ik nu al 'Laat maar'. Als het zo moet... Weet je waar de deur is voor jou.Je bent al een keer naar buiten geweest voor dat ziekenhuis van je. Dus je gaat nog een keer"
Liese heel droog: "Het was trouwens die deur"
Jerrel
Hij heeft er al twee rond zich. Het is begonnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft hem door Michel moet gauw even met de rest praten
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef engine het volgende:
[..]Wat een pech linkje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
lies ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:22 schreef Kefke04 het volgende:
Michel en Julie zijn al klaar met Jerrel
nee zo snel mogelijk eruit en michel moet zeker even Jill waarschuwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hij heeft er al twee rond zich. Het is begonnen.
Hoop wel dat Ferell er nog een extra weekje in blijft. Heerlijke irritaties bij iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |