En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Elsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen al vol aan Liese en Julie
Hij mocht laatst slowdansen met Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ah eindelijk mag thomas ook met een vrouw dansen
Huh wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Els
die pakt er wel de vrouw anquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op het kruisje drukken en zag nog net dat Michel, de glijer, razendsnel Julie nog even pakte.
Ik ga zoeken. En els spoort niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja heb ergens een filmpje gezien na het huis van Els toen ze dat zei
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is hoor.Maar ze noemde het
Naomi welquote:
ja zij denkt alleen maar lachuh en ziet er geen kwaad achterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
heb je een linkje ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuEls erg gemeen over Naomi.
Hij doet veel te amicaal, bah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |