Die gozer gooit zijn eigen kar om.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef Whuzz het volgende:
Michel: Ik wil iedereen een kans geven, maar als het zo moet...
Ferrel gaat keihard exit
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die gozer gooit zijn eigen kar om.
Het beste wat hij had kunnen doen is de eerste dagen een klein beetje low profile blijven en aanpappen met Team Liese. Dan was zijn kostje gekocht, maar dit is pure suïcide.
Nu al gedoe?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
ja beleefdheid is ver te zoeken bij hem zeker geen opvoeding genotenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hij is ook niet eens aardig of vriendelijk
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedragquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Die Freggel ligt er volgende week uit?
nou die jerrel heeft alles gezien hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef cvketeltje89 het volgende:
Het lijkt net alsof casting expres mensen selecteert die weinig interesse hebben in RLS, in het spel spelen en oproer veroorzaken. Om de visie voor dit seizoen (geen pestpraktijken, weinig drama, gemoedelijkheid in de groep) voor ogen te houden.
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:00 schreef Straatverlichting het volgende:
Die Freggel ligt er volgende week uit?
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Met Jerrel krijg je tenminste wel meer chaos
Ik lees hier alleen dat ie een leugenachtig, druk aanwezig figuur is waar sommigen al over twijfelen. Zag wat beelden. En ja: eens.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wel wat stemmen gaat krijgen, mocht ie niet veranderen qua gedrag
Nou nou, in elk land heb je wel idioten maar of jerrel nou een idioot isquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat jullie zo en vollidioten in jou land heeeft
man man
Ik mis de optie: "Ze kunnen alle drie riebedebiequote:
Volgens mij worden dat soort types zo geboren...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou die jerrel heeft alles gezien hoor
Eens. Ik zie niet wat ie allemaal uitspookt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hij in beeld gebracht gaat worden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |