Of over Jerrel ;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Michel zingt "Isn't she lovely"
Moet haast wel over Liese gaan
Of over Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Er liggen overal valkuilen nu voor Jill en ik denk niet dat ze bij machte is om die te onderkennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Over 2 dagen niet meer. We gaan het zien maar als Jill Thomas nu laat stikken is haar populariteit snel voorbij.
nee, ik denk Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Mwah als je ze goed afdroogtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Collide het volgende:
Lekker roest op die ballen volgende week
Weten die mensen dat wel? Ze hebben 5(?) dagen in quarantaine gezeten met ook geen info van de buitenwereld. Ik denk niet dat het 5 dagen al zo zeker was dat er sneeuw ging komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
Hebben die nieuwen al verteld dat het gaat sneeuwen dit weekend? Zou leuker zijn als het weer een verrassing is.
Had Patje gisteren ook niet zijn ballen geschoren ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah als je ze goed afdroogt
Ja, zeker en vast.quote:
Jerrel 2/10quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is de eerste indruk van Mike?
Starfuckerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef Tourniquet het volgende:
Sjerrel zit alweer zowat bij Jill op schoot.
Ok, maar voegt niet zoveel toequote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alles!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Had Patje gisteren ook niet zijn ballen geschoren ?
Niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |