"Dat ken ik niet" wat een dramaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Jill pakt de gitaar: "Zeggen jullie maar wat ik moet spelen"
Iemand roept: "Led Zeppelin"
Jill: "Dat ken ik niet. Je moet wel wat kiezen wat ik ken"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Zal ik jou iets vertellen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill nu vol op de Jerrel bandwagon springt, gaat ze heel hard dalen bij mij
selfs als zij Stairway kennen word,,kunnt zij het niet spelen denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:01 schreef Benny het volgende:
Heel duidelijk en Michel heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel weer over Jerrel.
"Ik weet niet met welk beeld hij is binnen gekomen, maar om te zeggen dat ik een rat ben, en hij me niet vertrouwd. Ik heb nog geen gesprek met hem gevoerd. Ik ben niet iemand die dat achter iemand z'n rug gaat bepraten steeds, ik ga straks even naar 'm toe'
Brb... Even popcorn halen in de supermarktquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel weer over Jerrel.
"Ik weet niet met welk beeld hij is binnen gekomen, maar om te zeggen dat ik een rat ben, en hij me niet vertrouwd. Ik heb nog geen gesprek met hem gevoerd. Ik ben niet iemand die dat achter iemand z'n rug gaat bepraten steeds, ik ga straks even naar 'm toe'
HIER HEB IK ZIN INquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heel duidelijk en Michel heeft nog gelijk ook.
En terecht Jerrel heeft weer punten gescoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef rinardo het volgende:
michel gaat met jerrel praten de woorden Rat, geen chemie, en andere rare opmerkingen vallen niet goed bij Michel
Ze heeft nu ook nog Mike en Matt, Thomas zakt wel wat in de ranking.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zal ik jou iets vertellen.
Jill gaat Thomas niet meer zien staan.
Ja, goh, ze trekken naar de populairste toe... maar ze hebben niks gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:04 schreef Benny het volgende:
Alle 3 trekken ze wel een beetje naar Jill toe
En terecht Jerrel heeft weer punten gescoordquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:02 schreef rinardo het volgende:
michel gaat met jerrel praten de woorden Rat, geen chemie, en andere rare opmerkingen vallen niet goed bij Michel
Dan ga je toch niet zo met mensen om.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook nog Mike en Matt, Thomas zakt wel wat in de ranking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |