wie bedoel jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat ze allemaal uitkraamt is alles behalve chique. Ik vind haar steeds minder leuk worden. Ik vind op dit moment Nick en Michel zeer sociaal.
en selfs kunnen ze metdoen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon weggestemd worden
Jerrel weet haar wel te bespelen, jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill nu vol op de Jerrel bandwagon springt, gaat ze heel hard dalen bij mij
Ja. Was een boodschapje van iemand die Jill kende. Hij wist alleen niet wiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill je moet niet zo onzeker doen, aldus Darryl, Tarrel, Terence, Jerrel, whatever
dat is nu ook niet zo moeilijk met alle respect voor Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel weet haar wel te bespelen, ja
Echt iemand die er a.s nominatie er al uit ligtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Was een boodschapje van iemand die Jill kende. Hij wist alleen niet wie
Alleszins beter dan een gitaar blijkbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Jerrel weet haar wel te bespelen, ja
Het is Ferellquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill je moet niet zo onzeker doen, aldus Darryl, Tarrel, Terence, Jerrel, whatever
ze zouden dom zijn als ze dat doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef Hitchslap het volgende:
Zal iedereen op Jerrel gaan stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |