Mike ligt er heel snel uit, durf ik te weddenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill deelt met Jerrel dat Mike wel een leuke jongen is .. een teddybeer... Jill snapt het echt niet...
Jeuk wordt haar ondergang.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill deelt met Jerrel dat Mike wel een leuke jongen is .. een teddybeer... Jill snapt het echt niet...
Ja maar zoey stemt dan wel mee met de groep in de DBKquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dar was de reden waarom hun niet gingen stemmen, want hun hadden niet gestemd
Worstenbroodje Mike??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mike ligt er heel snel uit, durf ik te wedden
zo hyper dat hij is
Dat geneuzel over jeuk hebben steeds . Wees volwassen en speelt je spel.quote:
Zou zonde zijn. Juist hij is de interessante nieuwkomer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mike ligt er heel snel uit, durf ik te wedden
zo hyper dat hij is
ik moet hem niet, weer zo'n energiezuigende brabander (zoals jank danielle)quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een goeie lul, maar hij moest onder een ezel hangen.
welke stream zie je dat ik heb keuken en die andere was huiskamer leegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef rinardo het volgende:
Jerrel telkens met zijn “Jillepil, jillepill.. “ Ben benieuwd hoelang Jill dit leuk gaat vinden
Het klassieke BB-patroon. Waar koppeltjes ontstaan delft de vrouwelijke helft het onderspit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat geneuzel over jeuk hebben steeds . Wees volwassen en speelt je spel.
misschien te jong,wat naif ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
nee, Jerrel is een leuke pion om te gebruikenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef lonneberga het volgende:
Vlg.week gewoon Jerrell op de bank,hoe moeilijk kan het zijn
Wat ze allemaal uitkraamt is alles behalve chique. Ik vind haar steeds minder leuk worden. Ik vind op dit moment Nick en Michel zeer sociaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het klassieke BB-patroon. Waar koppeltjes ontstaan delft de vrouwelijke helft het onderspit.
De bewoners van deze editie kennen hun klassieken niet.
kunnen ze overhaupt nominiert werden?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:53 schreef lonneberga het volgende:
Vlg.week gewoon Jerrell op de bank,hoe moeilijk kan het zijn
Voor zover ik weet kunnen ze gewoon weggestemd wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze overhaupt nominiert werden?
en kunnen de 3 al metdoen
nog niks is zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |