Patrick niet. Die heeft op Mona en Jeroen gestemd dacht ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Patrick en Zoey geven aan dat ze door de groep zijn beïnvloed in hun keuze en dat ze dat jammer vinden.
Dan gaat ze toch lekker naar huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Zoey is overprikkeld. Er is teveel gebeurt volgens haar
Komt vooral door Tarrel denk ik?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef Benny het volgende:
Zoey is overprikkeld. Er is teveel gebeurt volgens haar
Nee. Dus dit is best apart.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Pat en Zoey hebben elkaar nog niet vaak opgezocht he?
Ik vind dat Jarell er zelf op lijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
jerrel vond dat michel leek op geronimo (rat)
kan je zien dat nieuwe toevoegingen , toch ook de omgangen weer veranderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Pat en Zoey hebben elkaar nog niet vaak opgezocht he?
Klopt. Hij geeft aan dat hij dan ook wel anders heeft gestemd. Hij weet dat hij neutraal heeft gestemdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Patrick niet. Die heeft op Mona en Jeroen gestemd dacht ik.
De rest wel. Liese en Nick worden vaak gevolgd.
de snapte dat met de deur ook niet,had zij niet doorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:42 schreef rinardo het volgende:
Jerrel telkens met zijn “Jillepil, jillepill.. “ Ben benieuwd hoelang Jill dit leuk gaat vinden
Ik hoop dat dit een bewuste keuze is en dat Zoey, net als ik, de nieuwe bewoners 0.0% kans geeft om te winnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : voor mij heeft iedereen even veel kans om te winnen ... 1 op 9
Er zijn er nu 12
Zit jerrel zo aan de ontbijttafel.quote:
Ach de schat..Vindt hij Michel te mannelijk?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
nee, anders kijk ik niet meer, nu zitten er weer teveel nederlanders in UGHquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis!
ben benieuwd wanneer hij Thomas gaat pijpenquote:
Heeft Jerrel al eens in de spiegel gekeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
dar was de reden waarom hun niet gingen stemmen, want hun hadden niet gestemdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Patrick en Zoey geven aan dat ze door de groep zijn beïnvloed in hun keuze en dat ze dat jammer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |