Het heeft niets te maken met zijn homo zijn, mijn eigen zoon is homo, maar ik bedoek zijn hang naar aandachtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Als je een homo op een onbewoond eiland zet vanaf geboorte dan gaan ze echt niet uit zichzelf met hun handen wapperen
Die Jerrel lijkt mee te doen om Jill voortdurend te jennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel moest dus even LUIDKEELS verkondigen dat Jill had gevraagd of Mike vrijgezel was in de DBK. Dat er interesse was in zijn worstenbroodje .. WORST EN BROODJE zegt Jerrel.
Te vroeg voor puzzels. Match ze straks wel. Maar thx.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
De ene begint met een H en de ander met een J
het zal meteen ook zijn laatste nominatie zijn, kan ie naar huis rollen, het was om de hoek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
Die Matt en Mike gaan daar wel aarden. Die Ferrel gaat zijn eerste nominatie nooit meer vergeten denk ik.
Ik ook.quote:
Is alleen Mike ...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:15 schreef engine het volgende:
Matt heeft maar een bril opgezet zodat we ze uit elkaar kunnen houden
die kerel is te druk en kraamt omzin uit.quote:
mooi,mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:16 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
die kerel is te druk en kraamt omzin uit.
ging al paar keer op zijn els met de benen vooruit op Jill.
je merkt de irritatie bij de andere, Michel Julie en Naomie hadden het erover,
"eigenlijk moet je het niet afspoelen"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:18 schreef aswesleep het volgende:
Laat het water maar rustig lopen terwijl je de afwasmachine inlaad.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Liese doet even een Aike-actie bij Nick?![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat ze in de dagboekkamer bezig zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom is er steeds maar op stream 1 beeld en op stream 2 steeds de woonkamer ?
Omdat ze aan het opnemen zijn in de DBKquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah okquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze in de dagboekkamer bezig zijn.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef Sestra666 het volgende:
jerrel vond dat michel leek op geronimo (rat)
ook nog oude beeld van de woonkamerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze bedoelt uiteraard in Belgie, en ik geef haar gelijk, het is zeer vreemd om als Belg spijkerbroek te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Naomi zegt niemand spijkerbroek.![]()
Het is jeansbroek....![]()
lekker belangrijk
Snap ik welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef Benny het volgende:
Patrick en Zoey geven aan dat ze door de groep zijn beïnvloed in hun keuze en dat ze dat jammer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |