Daar hebben we het mooie topic streamverslagen voorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:13 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe laat en hoe is Mike binnengekomen?
07:35 via de voorraadkamer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:13 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe laat en hoe is Mike binnengekomen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hebben we het mooie topic streamverslagen voor
thnx!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
07:35 via de voorraadkamer.
Patje kwam hem als eerste tegen omdat ze batterijwissel kregen geloof ik.
Ze heeft bij Michel geslapenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:17 schreef mario390 het volgende:
waarom was liese vanochtend niet
in haar bed?
uit je mond komt nur onzinquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze heeft bij Michel geslapen
geen vragen stellen Mario, lees de streamverslagen maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:17 schreef mario390 het volgende:
waarom was liese vanochtend niet
in haar bed?
Het is ook een achterlijke stelling.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je merkt nu al dat de Belgen in de verdediging gaan over de opmerking bij beinnenkomst:
" De Belgen hebben de Nederlanders weggepest"
Interessant, mind fuck.
Wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ze heeft bij Michel geslapen
Lui dusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike : als ik daar [Michel] nu naar kijk, word ik al moe
Ik las terug dat ze aan het flirten was met Michel vannachtquote:
Ik dacht dat ik het niet goed verstaan hadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike rookt 60 sigaretten per dag !!! Zo .. die gaat cold turkey
60? Die gaat lekker chagrijnig worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Toegegeven, hij zegt van niet. Vindt het geen verslaving, maar gewoonte. Is nu al 2 dagen zonder en mist het niet zegt hij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
60? Die gaat lekker chagrijnig worden.
Deze week kunnen ze alleen liese en Liese nominerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:20 schreef mario390 het volgende:
volgens me kunnen de 3 nieuwen niet
nominieren
kunnten julie,pat en michel ook niet
Zegt hijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toegegeven, hij zegt van niet. Vindt het geen verslaving, maar gewoonte. Is nu al 2 dagen zonder en mist het niet zegt hij.
Ja dat gaat je wel merken als je van 60 naar nul gaat!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
60? Die gaat lekker chagrijnig worden.
Oh, dat is wel knap dan!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toegegeven, hij zegt van niet. Vindt het geen verslaving, maar gewoonte. Is nu al 2 dagen zonder en mist het niet zegt hij.
En Liese ook volgens mij!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze week kunnen ze alleen liese en Liese nomineren
Iron man mikequote:
Ja vind ik ook hoor, bijna allemaal tussen de 20 en 30.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vind het stom dat jeroen er niet bij komt. Heb je allemaal jong gespuis erin zitten nu.
Sowquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet goed en dan een ratelende Jerrel naast je.quote:
en ik nominier jou vor domste wijf op wereldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze week kunnen ze alleen liese en Liese nomineren
Also also also, het was een grapje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik nominier jou vor domste wijf op wereld
Jezus mario reageer niet zo opgefokt manquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gedraag jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet goed en dan een ratelende Jerrel naast je.
Yeah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en vanmiddag ook nog de finale van het WK Petanque !!!
Behalve als ze streams hebben gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
leuk leuk ... klokverzetten is nooit in de uitzending geweest, dus de nieuwen hebben geen idee dat Thomas dat doet
Als ik zo af en toe op fb kijk is haar populariteit wel gezakt.quote:
MIke heeft bakkersopleiding, dus er werd hem om raad gevraagd door Michel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mike zegt over michel zijn brood dat er te weinig gist in zit.
Mike heeft blijkbaar kennis over deeg bakken ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mike zegt over michel zijn brood dat er te weinig gist in zit.
Ja. Ben benieuwd of hij die taak op zich gaat nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
MIke heeft bakkersopleiding, dus er werd hem om raad gevraagd door Michel.
Goedemorgen,hangt wel van de groep af.Ik heb er nu 5.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe op fb kijk is haar populariteit wel gezakt.
Maar ook Jill wordt regelmatig afgekraakt daar.
Aandacht nodigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
ok ... Jerrel is op Jill gaan zitten
[ afbeelding ]
pffffquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
ok ... Jerrel is op Jill gaan zitten
[ afbeelding ]
Hoe populairder, des te meer haters..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe op fb kijk is haar populariteit wel gezakt.
Maar ook Jill wordt regelmatig afgekraakt daar.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe populairder, des te meer haters..
altijd zo..
Goedemorgens!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
Goodmorningggg
Ff snel bij lezen ff streamen en dan hard aan het werk
2 vollidiotenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef Sangha het volgende:
Die Mike en Matt hadden broers kunnen zijn, lijken best wel wat op elkaar.
Nou idioten niet, maar wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk weer gaan, zijn niet echt mensen, denk ik, die mooie tv gaan maken.quote:
En Nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon in de voorraadkamer gezet en tegen hem gezegd ... wacht maar.. d'r komt er vanzelf eentje je halen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef MissyZ het volgende:
Jeeee...ik heb alle cossen doorgelezen vanaf uurtje of 730...en nou heb ik toch gemist dat Mike binnen kwam!!!!!
Hoe dan????
interesiert me niet,ik gaa toch niet op venten kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nou idioten niet, maar wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk weer gaan, zijn niet echt mensen, denk ik, die mooie tv gaan maken.
Ja ik las het in de streamverslagen. Ik heb geen Livestreams kunnen kijken, doe ik nooit savonds. (heb een man thuis die ook aandacht wilquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon in de voorraadkamer gezet en tegen hem gezegd ... wacht maar.. d'r komt er vanzelf eentje je halen.
Ik dwing ze hier gewoon om mee te kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja ik las het in de streamverslagen. Ik heb geen Livestreams kunnen kijken, doe ik nooit savonds. (heb een man thuis die ook aandacht wil)
Dus ik lees smorgens alles door. We keken wel de Liveuitzending. En ik zei meteen al die Freggel is een ramp.
Ik ook.quote:
Als je op vrouwen valt, ik ook, wil dat nog niet zeggen dat je geen mannen wilt zien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
interesiert me niet,ik gaa toch niet op venten kijken
Je hoort hem overal bovenuit ... maakt niet uit welke stream..... aaaaaaaahhhhquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn eigen aura.
En mijn aura zegt dat hij Jerrel niet zo trekt, blij is dat er mute-knop is en een tweede stream.
Vanochtend half 8!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sinds wanneer zit MIke er in?
Geen idee. Zodra het over dat soort shit gaat zegt me hoofd error en luister ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Met wie had hij nog een bad gevoel ?
Ik zou dat ook wel kunnen doen.......maar ik doe liever andere dingen met mijn vent........maar dat is een andere topic........quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik dwing ze hier gewoon om mee te kijken
ik wilde al terug kijken naar zijn binnenkomst maar was al te laat want het was al langer als uur terugquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef MissyZ het volgende:
Jeeee...ik heb alle cossen doorgelezen vanaf uurtje of 730...en nou heb ik toch gemist dat Mike binnen kwam!!!!!
Hoe dan????
Ja was een heel groot feest hij in zijn eentje in de voorraadkamerquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
Als ik stream en mijn man zit erbij.. wordt hij helemaal naar van haar stemquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Die stem van die naomi ga ik me steeds meer aan ergeren. Die is zo schel en hard. Lijkt wel of ze steeds aan het gillen is.
Groter feest dan het verjaardagsfeestje vannacht?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was een heel groot feest hij in zijn eentje in de voorraadkamer
Precies dat...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
Ze komt half en ik dus haar weer terug.. dat Michel.. klinkt zoals jij het doet..
succesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ben er klaar voor.....
Hij had het zelf pas de tweede keer doorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Precies dat...![]()
![]()
![]()
Ze komt half..........en dan duw je terug.aar ging mijn koffie
nick,pat, ofzo storen me niet de anndernquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Als je op vrouwen valt, ik ook, wil dat nog niet zeggen dat je geen mannen wilt zien?
Zal vandaag wel zijn, want ze moet nog regels bedenken en volgens mij gaat het morgen al inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef Joyce-43 het volgende:
en wanneer hoort jill dat ze huismeester is?
kunnen de de erste keer overhaupt nominieren?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
Die heeft zijn handen al vol aan Liese en Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Michel toch echt wel een lekkerding zeg
#metoo werk ze en stream zequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga aan het werk. Dit is to much nu.
Iedere dag kip etenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Missy heeft heel vroeger wedstrijden gedanst en ik vind dit tof!!!!!!!
Ben benieuwd wat Jill gaat bedenken, ik gok iets met kippen, en daar zijn er al 3 bang voor.
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Elsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen al vol aan Liese en Julie
Hij mocht laatst slowdansen met Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
Ah eindelijk mag thomas ook met een vrouw dansen
Huh wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Els
die pakt er wel de vrouw anquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op het kruisje drukken en zag nog net dat Michel, de glijer, razendsnel Julie nog even pakte.
Ik ga zoeken. En els spoort niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja heb ergens een filmpje gezien na het huis van Els toen ze dat zei
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is hoor.Maar ze noemde het
Naomi welquote:
ja zij denkt alleen maar lachuh en ziet er geen kwaad achterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
heb je een linkje ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden en ik ben woest nuEls erg gemeen over Naomi.
Hij doet veel te amicaal, bah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
ja vreselijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
hij heeft hem door Michel moet gauw even met de rest pratenquote:
Pas op hequote:
wat is dat en idiot zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
Jerrel vraagt wie er mee gaat douchen.
Jill slaat af. "Met jou heb ik nu al 'Laat maar'. Als het zo moet... Weet je waar de deur is voor jou.Je bent al een keer naar buiten geweest voor dat ziekenhuis van je. Dus je gaat nog een keer"
Liese heel droog: "Het was trouwens die deur"
Jerrel
Hij heeft er al twee rond zich. Het is begonnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij heeft hem door Michel moet gauw even met de rest praten
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef engine het volgende:
[..]Wat een pech linkje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
lies ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:22 schreef Kefke04 het volgende:
Michel en Julie zijn al klaar met Jerrel
nee zo snel mogelijk eruit en michel moet zeker even Jill waarschuwenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hij heeft er al twee rond zich. Het is begonnen.
Hoop wel dat Ferell er nog een extra weekje in blijft. Heerlijke irritaties bij iedereen.
Je moet even op die spoiler klikken.quote:
Neen hoor, die 3 zijn gewoon nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze moeten dus uit een van de drie nieuwe kiezen, wie er mag blijven?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef engine het volgende:
[..]hij doet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oh, nou dan krijgt die jerrel misschien wel veel stemmen bij de volgende nominatiesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef woveleed het volgende:
[..]
Neen hoor, die 3 zijn gewoon nieuwe bewoners.
Hahaha en dat op de vroege morgen he Lekker wakker worden danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef cvketeltje89 het volgende:
Mijn god ik wist niet dat meneer worstenbroodje er al bij was gekomen en opeens was hij volop in beeld op de stream. Schrok me dood
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet even op die spoiler klikken.
Hmm vreemd bij mij wel. Maar het staat in het Els topic.quote:
man man moet wel zeggen bedenklich vor juliequote:
Op de link eronder klikken, of krijg je dan een witvlak ? Dan met de rechte muis knop klikken op link openen in nieuw tabbladquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent niets
rechtsklik, open in nieuw tab ... is dingetje met fok forum of zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent niets
Zinloos voor het verloop. Daar kan niets uit voorkomen dat een plottwist veroorzaaktquote:
Ja lol! En dat Michel gaat roddelen, dat hebben we nog niet gezien!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Da's toch wel knap, dat je binnen 12 uur Michel, mister VN, tegen je in het harnas kunt jagen.
Het is soms misschien iets aan de luide kant maar ook wel schattigquote:
Ze had er altijd al graag nog een zusje bij willen hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh Jill .. wat doe je ons nu aan !!
[ afbeelding ]
ik ga kijken dank je welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm vreemd bij mij wel. Maar het staat in het Els topic.
Via mike ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees vaak mee hier, nu toch echt maar een post.
Weet Pat inmiddels de uitslag van het WK veldrijden? 😊
Ja .. hij weet eindelijk de winnaar .. bij de nummer 2 ging Mike weer grandioos de mist in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Dat zei hij niet. Hij zei dat Jerrel die opmerking maakte (over Michel wss).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef aswesleep het volgende:
Michel vertrouwt Ferell niet helemaal.
Samen met Jill op de bankquote:
is daar geloof erg warm die lampen zijn ook fel dus zullen ook wel warmte afgevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:30 schreef Harry het volgende:
Die Mike, die zweet als een otter...... Zonder iets te doen.
Mike is keukenadviseur geweest.
Hij legde ook uit dat het gek is dat Jerrell wel BB Amerika en Duitsland heeft gezien, maar zogenaamd niets van BB Nederland.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:33 schreef Shenti het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat Jerrel die opmerking maakte.
Welkom!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Nee hij zei Liesequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man moet wel zeggen bedenklich vor julie
land dat het zo en idioten gevt
die tyrel will jill nominieren
Yes! Ik dacht gehoord te hebben dat Mike het hem dezemorgen verteld heeft toen ie het huis binnenkwam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
De debiele tweelingbroertjes van Thomas.quote:
Het zou me een lief ding waard zijn als dat de bank voor komende donderdag was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
nu al ermee bezig pfffquote:
Nee hij zei Liesequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man moet wel zeggen bedenklich vor julie
land dat het zo en idioten gevt
die tyrel will jill nominieren
*Attentie *quote:
oh ok waar begint iemand aanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet als het met melk gemaakt wordt
Verrassing van BB?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Mike ziet er uit als een reincarnatie van Frans Bauer.
Ik zou het niet kunnen vegetariër nog wel, maar vegan nee..quote:
nah ik beide nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen vegetariër nog wel, maar vegan nee..
Els heeft te dicht bij de mallemolen zitten vissen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Els
moet ik nu nog snellerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel. Matt en Mike zijn toegevoegd aan de OP
Volgens mij in dat YT-filmpje van die wannabe-vloggers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is hoor.Maar ze noemde het
Jill houdt wel van goedkope humor, want ze is zelf goedkoop. Eigen woordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
niemand hahaquote:
Als wat is Jerrel verkleed nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:43 schreef aswesleep het volgende:
Hij is een bouwvakker kostuum gaan aantrekken. Zeker al voor het verkleedfeestje.
Ik vind hem ook vreselijk vermoeiend en hij(?) is het type waar ik in het dagelijks levenb het liefst met een grote boog omheen loop, maar voor dit spel kan hij wel nuttig zijn. Hij kan mensen op de kast jagen, wat hij gisteren direct al deed door te suggereren dat BB en haar bewoners breed worden uitgemeten in de media.quote:
Juist wel. Die kan geen autoband tillen hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hij zou niet opvallen in een auto garage.
Liefde maakt doofquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Het is soms misschien iets aan de luide kant maar ook wel schattig
zolche typen moet je slagen,op de neusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vreselijk vermoeiend en hij(?) is het type waar ik in het dagelijks levenb het liefst met een grote boog omheen loop, maar voor dit spel kan hij wel nuttig zijn. Hij kan mensen op de kast jagen, wat hij gisteren direct al deed door te suggereren dat BB en haar bewoners breed worden uitgemeten in de media.
Slaan is not done..waarom altijd geweld gebruiken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
zolche typen moet je slagen,op de neus
Die gaat keihard door de mand vallen. Marinier Michel heeft hem al in het vizier... nu nog even de trekker overhalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef cvketeltje89 het volgende:
Jerrell vertelt uitgebreid over het meest recente seizoen van Temptation Island. Maar beweert nog steeds bijna niets van BB gezien te hebben. Hij deed gisteravond zelfs alsof hij Julie's naam niet wist.Lekker geloofwaardig.
Dit was een tijd geleden wel de verwachting.Hij vergeet even te vertellen over de Britse variant. Maar daar hoor ik Matt of Mike nu wel over praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ze verwachten dat in juli in Nederland de festivals weer kunnen beginnen.
Welke persco's heeft hij lopen kijken en wat snoof hij toen???
Al die make-up oplosmiddelen verweken je hersenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ze verwachten dat in juli in Nederland de festivals weer kunnen beginnen.
Welke persco's heeft hij lopen kijken en wat snoof hij toen???
Heeft die Jerrel dat cht gezegd ? Da's gewoonweg grof !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
Jerrel vraagt wie er mee gaat douchen.
Jill slaat af. "Met jou heb ik nu al 'Laat maar'. Als het zo moet... Weet je waar de deur is voor jou.Je bent al een keer naar buiten geweest voor dat ziekenhuis van je. Dus je gaat nog een keer"
Liese heel droog: "Het was trouwens die deur"
Jerrel
Mocht van Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef aswesleep het volgende:
Ja Matt, flikker je niet opgegeten broodjes maar terug in de mand.
Ja, maar dat was voordat die relnicht zijn mond open deedquote:
ja maar zijn nur brodjes en nussschneckenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Een ontbijtbuffet waar ze in het Sheraton jaloers op zijn.
Wat heeft deze Hoorn des Overvloeds nog met het originele BB-concept te maken?![]()
[ afbeelding ]
Wow, dat was een yesyesno post...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef suzi1 het volgende:
jerrel mag er van mij idd ook uit. maar die 2 broers vind ik ook maar zo zo
liever natte terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |