Het zou me een lief ding waard zijn als dat de bank voor komende donderdag was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
nu al ermee bezig pfffquote:
Nee hij zei Liesequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man moet wel zeggen bedenklich vor julie
land dat het zo en idioten gevt
die tyrel will jill nominieren
*Attentie *quote:
oh ok waar begint iemand aanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet als het met melk gemaakt wordt
Verrassing van BB?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:32 schreef cvketeltje89 het volgende:
Mike ziet er uit als een reincarnatie van Frans Bauer.
nah ik beide nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen vegetariėr nog wel, maar vegan nee..
Els heeft te dicht bij de mallemolen zitten vissen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En moet ook al iets met Naomi uitgevreten hebben volgens Els
moet ik nu nog snellerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:38 schreef Benny het volgende:
Jerrel. Matt en Mike zijn toegevoegd aan de OP
Volgens mij in dat YT-filmpje van die wannabe-vloggers.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het waar is hoor.Maar ze noemde het
Jill houdt wel van goedkope humor, want ze is zelf goedkoop. Eigen woordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:16 schreef Lpracing het volgende:
Hoe grof is die Jerrel eigenlijk tegen Jill. In haar plaats zou ik er niet mee kunnen lachen.
niemand hahaquote:
Als wat is Jerrel verkleed nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:43 schreef aswesleep het volgende:
Hij is een bouwvakker kostuum gaan aantrekken. Zeker al voor het verkleedfeestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |