Ik ook.quote:
Als je op vrouwen valt, ik ook, wil dat nog niet zeggen dat je geen mannen wilt zien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
interesiert me niet,ik gaa toch niet op venten kijken
Je hoort hem overal bovenuit ... maakt niet uit welke stream..... aaaaaaaahhhhquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn eigen aura.
En mijn aura zegt dat hij Jerrel niet zo trekt, blij is dat er mute-knop is en een tweede stream.
Vanochtend half 8!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sinds wanneer zit MIke er in?
Geen idee. Zodra het over dat soort shit gaat zegt me hoofd error en luister ik niet meer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Met wie had hij nog een bad gevoel ?
Ik zou dat ook wel kunnen doen.......maar ik doe liever andere dingen met mijn vent........maar dat is een andere topic........quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik dwing ze hier gewoon om mee te kijken
ik wilde al terug kijken naar zijn binnenkomst maar was al te laat want het was al langer als uur terugquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef MissyZ het volgende:
Jeeee...ik heb alle cossen doorgelezen vanaf uurtje of 730...en nou heb ik toch gemist dat Mike binnen kwam!!!!!
Hoe dan????
Ja was een heel groot feest hij in zijn eentje in de voorraadkamerquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
Als ik stream en mijn man zit erbij.. wordt hij helemaal naar van haar stemquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Die stem van die naomi ga ik me steeds meer aan ergeren. Die is zo schel en hard. Lijkt wel of ze steeds aan het gillen is.
Groter feest dan het verjaardagsfeestje vannacht?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja was een heel groot feest hij in zijn eentje in de voorraadkamer
Precies dat...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
Ze komt half en ik dus haar weer terug.. dat Michel.. klinkt zoals jij het doet..
succesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik ben er klaar voor.....
Hij had het zelf pas de tweede keer doorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Precies dat...![]()
![]()
![]()
Ze komt half..........en dan duw je terug.aar ging mijn koffie
nick,pat, ofzo storen me niet de anndernquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Als je op vrouwen valt, ik ook, wil dat nog niet zeggen dat je geen mannen wilt zien?
Zal vandaag wel zijn, want ze moet nog regels bedenken en volgens mij gaat het morgen al inquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef Joyce-43 het volgende:
en wanneer hoort jill dat ze huismeester is?
kunnen de de erste keer overhaupt nominieren?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
De drie nieuwe bewoners!
Die heeft zijn handen al vol aan Liese en Juliequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Michel toch echt wel een lekkerding zeg
#metoo werk ze en stream zequote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga aan het werk. Dit is to much nu.
Iedere dag kip etenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Missy heeft heel vroeger wedstrijden gedanst en ik vind dit tof!!!!!!!
Ben benieuwd wat Jill gaat bedenken, ik gok iets met kippen, en daar zijn er al 3 bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |