Hoe populairder, des te meer haters..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe op fb kijk is haar populariteit wel gezakt.
Maar ook Jill wordt regelmatig afgekraakt daar.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe populairder, des te meer haters..
altijd zo..
Goedemorgens!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef greysbones het volgende:
Goodmorningggg
Ff snel bij lezen ff streamen en dan hard aan het werk
2 vollidiotenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef Sangha het volgende:
Die Mike en Matt hadden broers kunnen zijn, lijken best wel wat op elkaar.
Nou idioten niet, maar wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk weer gaan, zijn niet echt mensen, denk ik, die mooie tv gaan maken.quote:
En Nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik nominier jou vor domste wijf op wereld
Ze hadden hem gewoon in de voorraadkamer gezet en tegen hem gezegd ... wacht maar.. d'r komt er vanzelf eentje je halen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef MissyZ het volgende:
Jeeee...ik heb alle cossen doorgelezen vanaf uurtje of 730...en nou heb ik toch gemist dat Mike binnen kwam!!!!!
Hoe dan????
interesiert me niet,ik gaa toch niet op venten kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nou idioten niet, maar wat mij betreft mogen ze zo snel mogelijk weer gaan, zijn niet echt mensen, denk ik, die mooie tv gaan maken.
Ja ik las het in de streamverslagen. Ik heb geen Livestreams kunnen kijken, doe ik nooit savonds. (heb een man thuis die ook aandacht wilquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon in de voorraadkamer gezet en tegen hem gezegd ... wacht maar.. d'r komt er vanzelf eentje je halen.
Ik dwing ze hier gewoon om mee te kijkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja ik las het in de streamverslagen. Ik heb geen Livestreams kunnen kijken, doe ik nooit savonds. (heb een man thuis die ook aandacht wil)
Dus ik lees smorgens alles door. We keken wel de Liveuitzending. En ik zei meteen al die Freggel is een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |