en ik nominier jou vor domste wijf op wereldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze week kunnen ze alleen liese en Liese nomineren
Also also also, het was een grapje!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik nominier jou vor domste wijf op wereld
Jezus mario reageer niet zo opgefokt manquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gedraag jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Niet goed en dan een ratelende Jerrel naast je.
Yeah!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en vanmiddag ook nog de finale van het WK Petanque !!!
Behalve als ze streams hebben gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
leuk leuk ... klokverzetten is nooit in de uitzending geweest, dus de nieuwen hebben geen idee dat Thomas dat doet
Als ik zo af en toe op fb kijk is haar populariteit wel gezakt.quote:
MIke heeft bakkersopleiding, dus er werd hem om raad gevraagd door Michel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mike zegt over michel zijn brood dat er te weinig gist in zit.
Mike heeft blijkbaar kennis over deeg bakken ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Blackprinces het volgende:
Mike zegt over michel zijn brood dat er te weinig gist in zit.
Ja. Ben benieuwd of hij die taak op zich gaat nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
MIke heeft bakkersopleiding, dus er werd hem om raad gevraagd door Michel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |