Je moet even op die spoiler klikken.quote:
Neen hoor, die 3 zijn gewoon nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze moeten dus uit een van de drie nieuwe kiezen, wie er mag blijven?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef engine het volgende:
[..]hij doet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Oh, nou dan krijgt die jerrel misschien wel veel stemmen bij de volgende nominatiesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef woveleed het volgende:
[..]
Neen hoor, die 3 zijn gewoon nieuwe bewoners.
Hahaha en dat op de vroege morgen he Lekker wakker worden danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef cvketeltje89 het volgende:
Mijn god ik wist niet dat meneer worstenbroodje er al bij was gekomen en opeens was hij volop in beeld op de stream. Schrok me dood
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:25 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet even op die spoiler klikken.
Hmm vreemd bij mij wel. Maar het staat in het Els topic.quote:
man man moet wel zeggen bedenklich vor juliequote:
Op de link eronder klikken, of krijg je dan een witvlak ? Dan met de rechte muis knop klikken op link openen in nieuw tabbladquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent niets
rechtsklik, open in nieuw tab ... is dingetje met fok forum of zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent niets
Zinloos voor het verloop. Daar kan niets uit voorkomen dat een plottwist veroorzaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |