rechtsklik, open in nieuw tab ... is dingetje met fok forum of zoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gedaan maar dat plaatje opent niets
Zinloos voor het verloop. Daar kan niets uit voorkomen dat een plottwist veroorzaaktquote:
Ja lol! En dat Michel gaat roddelen, dat hebben we nog niet gezien!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Da's toch wel knap, dat je binnen 12 uur Michel, mister VN, tegen je in het harnas kunt jagen.
Het is soms misschien iets aan de luide kant maar ook wel schattigquote:
Ze had er altijd al graag nog een zusje bij willen hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh Jill .. wat doe je ons nu aan !!
[ afbeelding ]
ik ga kijken dank je welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm vreemd bij mij wel. Maar het staat in het Els topic.
Via mike ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees vaak mee hier, nu toch echt maar een post.
Weet Pat inmiddels de uitslag van het WK veldrijden? 😊
Ja .. hij weet eindelijk de winnaar .. bij de nummer 2 ging Mike weer grandioos de mist in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees vaak mee hier, nu toch echt maar een post.
Weet Pat inmiddels de uitslag van het WK veldrijden? 😊
Dat zei hij niet. Hij zei dat Jerrel die opmerking maakte (over Michel wss).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:21 schreef aswesleep het volgende:
Michel vertrouwt Ferell niet helemaal.
Samen met Jill op de bankquote:
is daar geloof erg warm die lampen zijn ook fel dus zullen ook wel warmte afgevenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:30 schreef Harry het volgende:
Die Mike, die zweet als een otter...... Zonder iets te doen.
Mike is keukenadviseur geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |