Ik vind hem ook vreselijk vermoeiend en hij(?) is het type waar ik in het dagelijks levenb het liefst met een grote boog omheen loop, maar voor dit spel kan hij wel nuttig zijn. Hij kan mensen op de kast jagen, wat hij gisteren direct al deed door te suggereren dat BB en haar bewoners breed worden uitgemeten in de media.quote:
Juist wel. Die kan geen autoband tillen hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:47 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hij zou niet opvallen in een auto garage.
Liefde maakt doofquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef engine het volgende:
[..]
Het is soms misschien iets aan de luide kant maar ook wel schattig
zolche typen moet je slagen,op de neusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vreselijk vermoeiend en hij(?) is het type waar ik in het dagelijks levenb het liefst met een grote boog omheen loop, maar voor dit spel kan hij wel nuttig zijn. Hij kan mensen op de kast jagen, wat hij gisteren direct al deed door te suggereren dat BB en haar bewoners breed worden uitgemeten in de media.
Slaan is not done..waarom altijd geweld gebruiken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
zolche typen moet je slagen,op de neus
Die gaat keihard door de mand vallen. Marinier Michel heeft hem al in het vizier... nu nog even de trekker overhalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:48 schreef cvketeltje89 het volgende:
Jerrell vertelt uitgebreid over het meest recente seizoen van Temptation Island. Maar beweert nog steeds bijna niets van BB gezien te hebben. Hij deed gisteravond zelfs alsof hij Julie's naam niet wist.Lekker geloofwaardig.
Dit was een tijd geleden wel de verwachting.Hij vergeet even te vertellen over de Britse variant. Maar daar hoor ik Matt of Mike nu wel over praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ze verwachten dat in juli in Nederland de festivals weer kunnen beginnen.
Welke persco's heeft hij lopen kijken en wat snoof hij toen???
Al die make-up oplosmiddelen verweken je hersenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ze verwachten dat in juli in Nederland de festivals weer kunnen beginnen.
Welke persco's heeft hij lopen kijken en wat snoof hij toen???
Heeft die Jerrel dat cht gezegd ? Da's gewoonweg grof !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:18 schreef Benny het volgende:
Jerrel vraagt wie er mee gaat douchen.
Jill slaat af. "Met jou heb ik nu al 'Laat maar'. Als het zo moet... Weet je waar de deur is voor jou.Je bent al een keer naar buiten geweest voor dat ziekenhuis van je. Dus je gaat nog een keer"
Liese heel droog: "Het was trouwens die deur"
Jerrel
Mocht van Jillquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef aswesleep het volgende:
Ja Matt, flikker je niet opgegeten broodjes maar terug in de mand.
Ja, maar dat was voordat die relnicht zijn mond open deedquote:
ja maar zijn nur brodjes en nussschneckenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Een ontbijtbuffet waar ze in het Sheraton jaloers op zijn.
Wat heeft deze Hoorn des Overvloeds nog met het originele BB-concept te maken?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |