quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Sorry.quote:
Ik wilde eigenlijk maandag gaan, maar met dat weer op komst sla ik over denk ik.quote:
quote:Feyenoord heeft in het verleden meerdere pogingen gedaan om Paulos Abraham naar Rotterdam te halen. Ook tijdens de laatste dag van het sluiten van de transfermarkt had Feyenoord volgens de media de hoop om Abraham voor de neus van FC Groningen weg te kapen. Tot een deal kwam het niet en de Zweed tekende uiteindelijk bij de Trots van het Noorden.
''Voor mij was het enorm belangrijk om een plan voor de toekomst te hebben’, verklaart Abraham zijn keuze in gesprek met RTV Noord. De 18-jarige talentvolle voetballer heeft met beide clubs gesproken. ''Toen ik de plannen van zowel Feyenoord als FC Groningen had gehoord vond ik de plannen van FC Groningen beter bij me passen. Ze zijn hier met een mooi project bezig waar ik in geloof.''
Technisch directeur Mark-Jan Fledderus wilde een 'Diemers-scenario' voorkomen en haalde Abraham persoonlijk van Schiphol en dat deed hem goed .''Het betekent dat hij me serieus neemt en in me gelooft. Ik waardeerde dat heel erg. In de twee dagen dat ik hier ben, probeert iedereen me bij de club te helpen en ervoor te zorgen dat ik me welkom voel. Nu is het aan mij om te presteren.''
FC Groningen maakte een bedrag van ruim twee miljoen euro over voor Paulos Abraham en hij heeft een contract voor vijf jaar getekend. Het is nog niet duidelijk hoe concreet de Rotterdammers waren voor de Zweed. Nadat de geruchten naar buiten kwamen ontkende Feyenoord-watcher Martijn Krabbedam het verhaal.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon voetballen. HET ZIJN TOCH GEEN MIETJES
eens, velden zijn toch allemaal verwarmd in de eredivisie of is dat geen verplichting?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat vooral om het veld toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, bij GAE werd het ook afgelast omdat er blijkbaar wel veldverwarming was maar geen geld om het aan te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, velden zijn toch allemaal verwarmd in de eredivisie of is dat geen verplichting?
En als het voor een wedstrijd valt kan je het nog wegvegen, maar tijdens de wedstrijd is dat wat lastigerquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, bij GAE werd het ook afgelast omdat er blijkbaar wel veldverwarming was maar geen geld om het aan te zetten.
Al is dat geen eredivisie.
Maar kan me zo voorstellen dat ze met 40-45 centimeter sneeuw ook geen risico willen nemen met de logistiek rondom zo'n wedstrijd.
In de Eredivisie is het volgens mij wel verplicht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, bij GAE werd het ook afgelast omdat er blijkbaar wel veldverwarming was maar geen geld om het aan te zetten.
Al is dat geen eredivisie.
Maar kan me zo voorstellen dat ze met 40-45 centimeter sneeuw ook geen risico willen nemen met de logistiek rondom zo'n wedstrijd.
Het probleem zal vooral ontstaan als het tijdens de wedstrijd nog (flink) sneeuwt, dan gaat de veldverwarming niet helpen. Hopelijk valt het 's ochtends zodat je het veld nog kan prepareren voor de middag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de Eredivisie is het volgens mij wel verplicht.
GA Eagles liet het systeem in stadion de Adelaarshorst aanleggen na de promotie naar de eredivisie, waar veldverwarming verplicht is gesteld. Die eist geldt niet in de Jupiler League.
Dat moet dan wel snel, het hele trainingsschema is gericht op zondag spelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:38 schreef Haringkop het volgende:
Als de KNVB slim is verplaatsen ze die wedstrijd naar zaterdag, mits verder mogelijk natuurlijk.
Eens, maar beide ploegen hebben nu tenminste dan nog bijna een week getraind. Dat liever dan het ergens later weer tussen schuiven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel snel, het hele trainingsschema is gericht op zondag spelen.
Maarten Wijffels is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
AD denkt daar heel anders over. Die noemen Geertgod en Malacia niet eens
En dan is het AD godverdomme ook nog eens een Rotterdamse krant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
[ twitter ]
AD denkt daar heel anders over. Die noemen Geertgod en Malacia niet eens
Als je de backs die het meest uitblonken in de toppermaand niet eens noemt ben je inderdaad niet goed bij je hoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maarten Wijffels is niet goed bij zijn hoofd.
Dat heb ik vaker met onze vrienden van het AD.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je de backs die het meest uitblonken in de toppermaand niet eens noemt ben je inderdaad niet goed bij je hoofd.
God heeft het zo gewild.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is de lachende derde in dit hele gebeuren met Ajax.
Jammer dat God niet echt bestaatquote:
Van wedstrijdvelden weet ik het niet zeker, maar een tijdje terug was er een eredivisieclub die niet kon trainen omdat hun trainingsveld niet verwarmt wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, velden zijn toch allemaal verwarmd in de eredivisie of is dat geen verplichting?
In Nederland zijn eredivisieclubs verplicht om over een stadionveld met veldverwarming te beschikken. Zoals in de afbeelding te zien is, mag er volgens de regels van de FIFA een grotere variatie bestaan voor speelvelden waarop internationale wedstrijden plaatsvinden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Van wedstrijdvelden weet ik het niet zeker, maar een tijdje terug was er een eredivisieclub die niet kon trainen omdat hun trainingsveld niet verwarmt was
De grote is inderdaad variabel, toen Mourinio nog trainer van Madrid was werd tegen Barcelona het veld teruggebracht naar de kleinst mogelijke afmetingen. Ik heb ook wel op amateurvelden gespeelt waar het niet helemaal klopte, dan stond de cornervlag 5 meter van het strafschopgebied afquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Nederland zijn eredivisieclubs verplicht om over een stadionveld met veldverwarming te beschikken. Zoals in de afbeelding te zien is, mag er volgens de regels van de FIFA een grotere variatie bestaan voor speelvelden waarop internationale wedstrijden plaatsvinden.
https://nl.wikipedia.org/(...)ijden%20plaatsvinden.
De regels van UEFA over afmetingen zijn veel strikter volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Nederland zijn eredivisieclubs verplicht om over een stadionveld met veldverwarming te beschikken. Zoals in de afbeelding te zien is, mag er volgens de regels van de FIFA een grotere variatie bestaan voor speelvelden waarop internationale wedstrijden plaatsvinden.
https://nl.wikipedia.org/(...)ijden%20plaatsvinden.
Zou best kunnen maar ging even over de veldverwarming die verplicht is in de eredivisie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De regels van UEFA over afmetingen zijn veel strikter volgens mij
Ja was ook eigenlijk meer een reactie op raptorix (en ik las slecht)quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ging even over de veldverwarming die verplicht is in de eredivisie.
eens maar hij heeft het over het EKquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maarten Wijffels is niet goed bij zijn hoofd.
WAAROM VERBIED JE DAT NIETquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wederom gelachen, ook nooit geweten dat die Salomon humor had. Zit er meestal een beetje als een schoolmeestertje bij.
ik moet altijd wel om hem lachen, ook bij voetbalpraat? als hij aanzit altijd wel goed voor een domme uitspraak of 5quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WAAROM VERBIED JE DAT NIET
En dan dat toontje erbij, wat een enge kwal.
die viert z'n feestjes thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
Slecht voorbeeld ook van Gotze. Die viert al een feestje als hij een keertje bij hoge uitzondering wedstrijdfit is.
Dat zullen prima feestjes zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die viert z'n feestjes thuis
[ afbeelding ]
Psv won in ehh Granada, en toen gingen ze verder en toen was het de hele avond feest en toen zei Mario ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
Slecht voorbeeld ook van Gotze. Die viert al een feestje als hij een keertje bij hoge uitzondering wedstrijdfit is.
Ik verstond niet wat hij zei moet ik bekennenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wederom gelachen, ook nooit geweten dat die Salomon humor had. Zit er meestal een beetje als een schoolmeestertje bij.
Hij brengt het heel vreemd, maar ergens zit er wel wat in. Thuis winnen van PSV is bijna een zekerheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wellicht een keer een hoortestje laten afnemen, vaak gratis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik verstond niet wat hij zei moet ik bekennen
Waarom praat die idioot van een Maarten Wijffels alsof hij een hete peper in zijn reet heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mijn voorspelling is dat ie het tegen Groningen weer een stuk moeilijker gaat hebben. Maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen doet het de laatste tijd wel prima in de spits dus ik begrijp het wel. Als linksbuiten is het echt kut met peren dus prima zo.
Mijn voorspelling is dat zondag onmogelijk door kan gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat ie het tegen Groningen weer een stuk moeilijker gaat hebben. Maar we gaan het zien.
Het is nog onduidelijk of het ook in het hoge Noorden veel gaat sneeuwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat zondag onmogelijk door kan gaan
Bedankt Ed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
als we de kansen maar afmakenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt Aldusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een uur geleden was ie nog veel vagerquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Gert het volgende:
Feyenoord-coach Advocaat: ‘Ik neem geen pilletjes, zeker niet van mijn vrouw’ (AD)
Ik weet niet of ik dit een overtuigend antwoord vindquote:Advocaat ging op de persconferentie wel in op opmerkingen van oud-spits Pierre van Hooijdonk, die de werkwijze van de Hagenaar ‘old school’ noemde. ,,Dat interesseert me geen bal. Ik doe het zoals ik het al 100 jaar doe. En dat is toch redelijk succesvol geweest”, aldus Advocaat, die de suggestie bestreed dat hij amper met videobeelden werkt. ,,Natuurlijk zijn die beelden er wel. Voor iedere wedstrijd zien de spelers een video voorbij komen over balverlies en balbezit. John de Wolf zit iedere week met de achterhoede, hij laat dan zien welke fouten ze maken en wat ze goed doen.”
Wat wil je nog meer horen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik dit een overtuigend antwoord vind
Dan verwacht je teveel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet "ik doe het zoals ik het al 100 jaar doe"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt wel echt een obsessie met mij he
Dit is de 30e keer afgelopen maand ofzo dat je onder een bericht van mij reageert met ‘gewoon de kansen afmaken’, begint een beetje een vreemde obsessie van je te worden.quote:
meidquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is de 30e keer afgelopen maand ofzo dat je onder een bericht van mij reageert met ‘gewoon de kansen afmaken’, begint een beetje een vreemde obsessie van je te worden.
ja toch mooiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
Dick is 73 je mag toch dromen dat je nog zo bij de les bent op die leeftijd.
Dat hij ook die data-analist nog serieus neemt is best bijzonder.
Eens hoor, maar als club mag je van je trainer toch meer verwachten. Ik weet dat dit sowieso zijn laatste half jaar is, maar ik hoop gewoon dat de resultaten goed genoeg blijven voor Europees voetbal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:20 schreef Elan het volgende:
Dick is 73 je mag toch dromen dat je nog zo bij de les bent op die leeftijd.
Dat hij ook die data-analist nog serieus neemt is best bijzonder.
Aan de video analyses zal dat niet liggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar als club mag je van je trainer toch meer verwachten. Ik weet dat dit sowieso zijn laatste half jaar is, maar ik hoop gewoon dat de resultaten goed genoeg blijven voor Europees voetbal.
van advocaat kun je dat niet verwachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar als club mag je van je trainer toch meer verwachten. Ik weet dat dit sowieso zijn laatste half jaar is, maar ik hoop gewoon dat de resultaten goed genoeg blijven voor Europees voetbal.
Zo lang de spelers er ook geen probleem meer mee hebben niet inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan de video analyses zal dat niet liggen.
Waarom zou hij als je dat ook prima kan uitbesteden. Sir Alex deed niet anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan John de Wolf?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou hij als je dat ook prima kan uitbesteden. Sir Alex deed niet anders.
Feyenoord heeft gewoon fulltime data en video-analisten in dienst. En inderdaad, dat laat je over aan assistenten. De Wolf met verdedigers, Van Persie met aanvallers. Die Stam is volgens mij ook een jaar of 30 of hij heeft een erg jonge kop. Kan toch prima?quote:
Van een club als Feyenoord mag je ook meer verwachten qua spelersmateriaal. Als dit het gewoon is de komende 2 jaar en we eerst een langdurige transitie door moeten maken (want zaken als jeugd en scouting herorganiseren gaan niet over n seizoen) heb ik liever een conservatieve trainer als tussenpaus die voor rust zorgt en met een behoudende speelstijl, dan een hipster die met (te) aanvallend voetbal even het wiel opnieuw komt uitvinden om vervolgens met kerst te sneuvelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat inderdaad een taak die assistenten oppakken, waarbij ze de belangrijkste conclusies of beelden wel delen met de trainer. Net als dat de trainer zelf ook specifieke beelden kan opvragen wanneer nodig. Ik zou uiteindelijk niet te veel waarde meer hechten aan de uitspraak van Pierre.quote:
Misschien ben ik te vooringenomen hoor, maar het klinkt allemaal zo alsof het met tegenzin is. Hij wordt gelijk kribbig als journalisten ernaar vragen, terwijl hij dat had kunnen voorkomen door gelijk te zeggen dat ie het serieus nam en er mensen in dienst waren die er bedreven in zijn, zodat spelers goed voorbereid aan de wedstrijd beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon fulltime data en video-analisten in dienst. En inderdaad, dat laat je over aan assistenten. De Wolf met verdedigers, Van Persie met aanvallers. Die Stam is volgens mij ook een jaar of 30 of hij heeft een erg jonge kop. Kan toch prima?
Er kan ook een middenweg zitten, jezusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Van een club als Feyenoord mag je ook meer verwachten qua spelersmateriaal. Als dit het gewoon is de komende 2 jaar en we eerst een langdurige transitie door moeten maken (want zaken als jeugd en scouting herorganiseren gaan niet over n seizoen) heb ik liever een conservatieve trainer als tussenpaus die voor rust zorgt en met een behoudende speelstijl, dan een hipster die met (te) aanvallend voetbal even het wiel opnieuw komt uitvinden om vervolgens met kerst te sneuvelen.
Ik denk ook dat die aanname dat er helemaal geen data/videoanalyse werd gedaan volledig is gebaseerd op die woorden van Berghuis, terwijl ie dat niet letterlijk zo zei. Maar als spelers behoefte hebben aan meer videoanalyse dan lijkt me "niet zeuren" niet echt de wenselijke reactie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat inderdaad een taak die assistenten oppakken, waarbij ze de belangrijkste conclusies of beelden wel delen met de trainer. Net als dat de trainer zelf ook specifieke beelden kan opvragen wanneer nodig. Ik zou uiteindelijk niet te veel waarde meer hechten aan de uitspraak van Pierre.
Tja je weet toch zelf ook hoe het gaat als de resultaten wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er kan ook een middenweg zitten, jezus
Advocaat zijn absolute kwaliteit is dan ook in een recordtempo een puinzooi opruimen, zelfs als het zijn eigen puinzooi is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef Elan het volgende:
Toch knap hoe hij de neuzen (hihaho) zo snel weer dezelfde kant op gekregen heeft na het debacle in Heerenveen.
Er zijn ook trainers geweest bij wie de algehele malaise gerust 10 wedstrijden aan hield.
Ik zou de ontwikkeling van jongens als Malacia, Geertruida en ook Senesi toch niet willen scharen onder vrijwel geen enkele winst boeken, maargoed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat zijn absolute kwaliteit is dan ook in een recordtempo een puinzooi opruimen, zelfs als het zijn eigen puinzooi is.
Maar ontwikkeling moet op alle facetten van de club gebeuren, dus ook bij de TS. Je kan niet aan de ene kant bij de hele scouting en jeugdopleiding puinruimen en tegelijkertijd een TS hebben die alleen denkt aan korte termijn resultaten. Anders blijf je het probleem houden waar we nu mee zitten qua aankoopbeleid (met Arnesen die spelers wil halen voor de lange termijn die kapitaal kunnen gaan opleveren en Advocaat die spelers wil voor de korte termijn maar die in waarde niet zullen stijgen). Aangezien de sportieve prestaties van Feyenoord op dit moment ook geen kapitaal opleveren gaan we op dit moment alleen maar achteruit, over dit seizoen boeken we vrijwel geen enkele winst tot dusver.
Wat Caland zegt dus maar ook onder Gio is al afscheid genomen aan hele busladingen jeugdspelers waarvan uiteindelijk nooit meer iets vernomen is. Denk dat Dick daar door al zijn ervaring juist wel heel goed kijk op heeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Advocaat zijn absolute kwaliteit is dan ook in een recordtempo een puinzooi opruimen, zelfs als het zijn eigen puinzooi is.
Maar ontwikkeling moet op alle facetten van de club gebeuren, dus ook bij de TS. Je kan niet aan de ene kant bij de hele scouting en jeugdopleiding puinruimen en tegelijkertijd een TS hebben die alleen denkt aan korte termijn resultaten. Anders blijf je het probleem houden waar we nu mee zitten qua aankoopbeleid (met Arnesen die spelers wil halen voor de lange termijn die kapitaal kunnen gaan opleveren en Advocaat die spelers wil voor de korte termijn maar die in waarde niet zullen stijgen). Aangezien de sportieve prestaties van Feyenoord op dit moment ook geen kapitaal opleveren gaan we op dit moment alleen maar achteruit, over dit seizoen boeken we vrijwel geen enkele winst tot dusver.
Zat er aan te denken om dat nog wel te noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de ontwikkeling van jongens als Malacia, Geertruida en ook Senesi toch niet willen scharen onder vrijwel geen enkele winst boeken, maargoed.
Ik vind Dick vooral tactisch niet zo heel sterk, maar dat is ook hoe ik hem altijd heb gezien als trainer. Juist op het gebied van openstaan voor verandering/nieuwe werkwijzen, luisteren naar een performance-coach, data-analisten, medische staf maar ook mbt het inpassen van talenten heeft hij mij best verrast moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om dat nog wel te noemen
Mwah, Dick kijkt nooit echt naar het potentieel van een speler maar meer wat hij direct kan opleveren. Dat is zowel een van zijn sterktes als een van zijn zwaktes.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Caland zegt dus maar ook onder Gio is al afscheid genomen aan hele busladingen jeugdspelers waarvan uiteindelijk nooit meer iets vernomen is. Denk dat Dick daar door al zijn ervaring juist wel heel goed kijk op heeft.
Dat is waardevoller dan zo'n trainer die zichzelf wil bewijzen met een bepaald systeem en er dan allerlei middelmatige jonge spelers in gaat zetten.
Op zich wel eens dat het tijd is voor wat anders, ook qua trainen en speelstijl want het doet vaak pijn aan de ogen maar dan moeten er komende zomer wel een flink aantal versterkingen bij en dat is lastig zonder geld.
Zeker daar is ernstig tekort geschoten maar spelers als Malacia en Sini laat staan De Geert hebben echt een gigantisch ontwikkeling doorgemaakt onder Advocaat. De vraag is vooral hoe je eindelijk in die KKD terecht kunt komen want zolang daar geen team is heeft het gewoon heel weinig nut om veel geld in de ontwikkeling van jeugdspelers te pompen omdat er een gigantische kloof is tussen je jeugdelftallen en je eerste.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Dick kijkt nooit echt naar het potentieel van een speler maar meer wat hij direct kan opleveren. Dat is zowel een van zijn sterktes als een van zijn zwaktes.
Wel waar dat we onder Gio aan hele ladingen jeugdspelers afscheid hebben genomen die uiteindelijk niet goed genoeg waren. Valt achteraf moeilijk te zeggen waar het door komt, zeker op jonge leeftijd is de begeleiding van een speler vrijwel net zo belangrijk als zijn daadwerkelijke talent (een Schuurman was hoe dan ook n van de beste spelers in zijn lichting), aan de andere kant liep er waarschijnlijk ook niet bijster veel talent rond wat zelfs met de juiste begeleiding potentie had om te kunnen doorbreken. Wat Arnesen nu wel goed doet is de oudere lichtingen van de jeugd 'versterken' met nieuwe spelers zoals die Bande. Op die manier hoef je iets minder te wachten totdat de jeugdopleiding helemaal op orde is en kan iemand als Slot alvast werken aan de stap tussen de jeugd en de senioren verminderen (want dat dat jaren beroerd is geweest zal niemand ontkennen).
Het inpassen van talenten vind ik niet zo meevallen maar verder wel echt met je eens, dat is denk ik ook de reden dat Dickie al zo bijzonder lang mee gaat: hij kent ook zijn eigen zwaktes. Een echte baas is niet een controlfreak maar juist iemand die zich laat aanvullen door anderen (maar zelf het laatste woord heeft). Het is echt geweldig om hem een beetje te bestuderen niet als trainer maar als leidersfiguur.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Dick vooral tactisch niet zo heel sterk, maar dat is ook hoe ik hem altijd heb gezien als trainer. Juist op het gebied van openstaan voor verandering/nieuwe werkwijzen, luisteren naar een performance-coach, data-analisten, medische staf maar ook mbt het inpassen van talenten heeft hij mij best verrast moet ik bekennen.
Meteen ook de reden waarom hij overal redelijk succesvol is geweest denk ik. Uiteraard is hij van de oude stempel maar hij staat echt wel open voor andere geluiden.
Kkc vorig seizoen ook (dit seizoen niet maar goed). Ik vind het af en toe ook jammer dat Advocaat alleen maar op de korte termijn kijkt want hij heeft het absoluut in zich om spelers beter te maken, het lijkt bij hem alleen meer noodgedwongen te doen dan dat het zijn uitgangspunt is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker daar is ernstig tekort geschoten maar spelers als Malacia en Sini laat staan De Geert hebben echt een gigantisch ontwikkeling doorgemaakt onder Advocaat. De vraag is vooral hoe je eindelijk in die KKD terecht kunt komen want zolang daar geen team is heeft het gewoon heel weinig nut om veel geld in de ontwikkeling van jeugdspelers te pompen omdat er een gigantische kloof is tussen je jeugdelftallen en je eerste.
Op zich was zo'n tijdelijke samenwerking met Dordrecht dan nog wel een interessante optie, jammer dat die is opgeschort.
Met een conservatieve trainer ga je ook nooit een geweldige, waardevolle selectie krijgen, dus met jouw logica kom je in een vicieuze cirkel terechtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja je weet toch zelf ook hoe het gaat als de resultaten wat tegenvallen.
Laat staan als dat langer dan een seizoen duurt.
Dat geduld is er gewoon niet we zijn geen AZ.
Denk dat Gio naderhand gezien wel voor een deel gelijk heeft gehad over de meeste van die spelers though. Op Tapia na (waar we allemaal wel het potentie van inzagen maar het er niet uitkwam) zijn alle spelers die Gio te licht had bevonden ook daarna nooit opgebloeid. Kijk naar Achahbar of De Witte Keniaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat Caland zegt dus maar ook onder Gio is al afscheid genomen aan hele busladingen jeugdspelers waarvan uiteindelijk nooit meer iets vernomen is. Denk dat Dick daar door al zijn ervaring juist wel heel goed kijk op heeft.
Dat is waardevoller dan zo'n trainer die zichzelf wil bewijzen met een bepaald systeem en er dan allerlei middelmatige jonge spelers in gaat zetten.
Op zich wel eens dat het tijd is voor wat anders, ook qua trainen en speelstijl want het doet vaak pijn aan de ogen maar dan moeten er komende zomer wel een flink aantal versterkingen bij en dat is lastig zonder geld.
Laten we even afwachten hoe we de komende wedstrijden presteren voordat we dit zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef Elan het volgende:
Toch knap hoe hij de neuzen (hihaho) zo snel weer dezelfde kant op gekregen heeft na het debacle in Heerenveen.
Er zijn ook trainers geweest bij wie de algehele malaise gerust 10 wedstrijden aan hield.
Dat moet de komende jaren nog blijken. Gustavo Hamer bijv schijnt het erg goed te doen in de Championship (inb4 dat stelt niets voor). En sowieso kan de ontwikkeling van een speler al worden gebroken als ie te lang geen speeltijd heeft op een uitdagend niveau, dus dat ze later niet opbloeien zegt niet altijd alles.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat Gio naderhand gezien wel voor een deel gelijk heeft gehad over de meeste van die spelers though. Op Tapia na (waar we allemaal wel het potentie van inzagen maar het er niet uitkwam) zijn alle spelers die Gio te licht had bevonden ook daarna nooit opgebloeid. Kijk naar Achahbar of De Witte Keniaan.
Is alleen wel een beetje jammer dat Boetius 2 geflopt is, daar was meer uit te halen dan we hebben gedaan. Overigens is dit niet ter verdediging van Gio, ben nooit de grootste fan van hem geweest.
Gaat nog niet eens zo zeer om opladen maar ook de ruimte die je krijgt, dat doet Groningen anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we even afwachten hoe we de komende wedstrijden presteren voordat we dit zeggen.
Tegen PSV opladen kan elk team wel. Niet eens een trainer voor nodig.
Mooi voor die gastenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:58 schreef Scrummie het volgende:
Nooit geluisterd maar de Kein Geloel podcast is zojuist podcast van het jaar 2020 geworden!![]()
![]()
We hebben Nouri ingeschreven als luie buitenspeler.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie is er bij jullie eigenlijk ingeschreven voor de EL?
Er is wel zo'n videosysteem, ik kan me herinneren dat we een paar jaar terug mochten stemmen waar het geld van de Nationale clubloterij of iets dergelijks naar toe zou gaan. Er is toen gekozen voor een videosysteem, kan natuurlijk wel zijn dat De Wolf 'm verpatst heeft intussen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die aanname dat er helemaal geen data/videoanalyse werd gedaan volledig is gebaseerd op die woorden van Berghuis, terwijl ie dat niet letterlijk zo zei. Maar als spelers behoefte hebben aan meer videoanalyse dan lijkt me "niet zeuren" niet echt de wenselijke reactie.
HEEE VJENNE HEB JE JE PIEMEL ALWEER IN KPD GEPOST??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wie is er bij jullie eigenlijk ingeschreven voor de EL?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HEEE VJENNE HEB JE JE PIEMEL ALWEER IN KPD GEPOST??
JAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HEEE VJENNE HEB JE JE PIEMEL ALWEER IN KPD GEPOST??
JAAAAAAAAA
Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een conservatieve trainer ga je ook nooit een geweldige, waardevolle selectie krijgen, dus met jouw logica kom je in een vicieuze cirkel terecht
Niet eens, Schaken debuteerde als international toen Pelle nog maar drie potjes bij ons had gespeeldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef aTypisch het volgende:
die gozer heeft van ruben schaken een international gemaakt
Dat zou jammer zijn, maar goed dan moet er nog wel iets fatsoenlijks voor hem komen, is nog geen gesloten boek denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:17 schreef Elan het volgende:
Geen Svensson dus die gozer wil kennelijk alleen maar het buitenland.
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?
Alhoewel bij Feyenoord dat gewoon kan zie Dickie met z'n Linssen en Diemersgoden
V Persie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet eens, Schaken debuteerde als international toen Pelle nog maar drie potjes bij ons had gespeeld
Maar hij liet wel een gehandicapte speler als Immers renderen. Beste speler die ik eigenlijk ooit live bij Feyenoord heb zien spelen.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgodquote:
Hij heeft er op z'n minst invloed op en daarnaast bepaalt hij de basiself. Als iemand de jeugd niet uitgebreid de kans geeft breekt die ook niet snel door.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?
Alhoewel bij Feyenoord dat gewoon kan zie Dickie met z'n Linssen en Diemersgoden
Heel wat vrouwen aan een leuke zondag geholpen die Pelle.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgod![]()
Al was Ono wel beter. Maar die was maar saai.
Dan moet je niemand halen of spelers die in ieder geval kans hebben om meer waard te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.
Tsja als je ziet hoeveel minuten Diemers en Linssen hebben gemaakt en vooral wat de alternatieven waren geweest als we die niet erbij hadden gehad kan ik niet echt zeggen dat het een extreem verkeerde inschatting is geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet je niemand halen of spelers die in ieder geval kans hebben om meer waard te worden.
Hoe jong wil je dan, onze selectie is qua gemiddelde leeftijd vergelijkbaar met Ajax. Lijkt me dat jonge onervaren spelers als Malacia en Geertruida ook weer leren van jongens als Fer en Berghuis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft er op z'n minst invloed op en daarnaast bepaalt hij de basiself. Als iemand de jeugd niet uitgebreid de kans geeft breekt die ook niet snel door.
Een conservatieve spelopvatting zorgt over het algemeen niet voor veel doelpunten of een bepaalde hype rondom het spel. Dat in combinatie met minder jonge spelers zorgt voor minder waardecreatie.
vPersie op zijn top was (een stuk) beter dan Pelle op zijn top maar wij hebben hem enkel aan het begin en einde van zijn carrire hier gezien.quote:
Ja waarschijnlijk heb je gelijk hij maakt Immers bijna tot NL elftal materiaal dan kan je echt wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vPersie op zijn top was (een stuk) beter dan Pelle op zijn top maar wij hebben hem enkel aan het begin en einde van zijn carrire hier gezien.
Natuurlijk niet.quote:
Groot. Sterk. Black.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Wat heeft hij eigenlijk laten zien dat hij zo wordt gehyped? Ken ‘m niet zo goed.
Pi Air was ook wel genieten tijdens Europa Cup winst. Dat was het echt een bizar mooi jaar omdat ik alle uit en thuis wedstrijden in Europa erbij was. Jammer dat een of andere debiel Pim moest doodschieten vlak voor de finale.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgod![]()
Al was Ono wel beter. Maar die was maar saai.
Ik weet nog wel dat ik het toen relatief normaal vond dat eigenlijk elke vrije trap een strafschop was, maar dat is daarna nooit meer vertoond door een speler.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pi Air was ook wel genieten tijdens Europa Cup winst. Dat was het echt een bizar mooi jaar omdat ik alle uit en thuis wedstrijden in Europa erbij was. Jammer dat een of andere debiel Pim moest doodschieten vlak voor de finale.
Juninhogodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het toen relatief normaal vond dat eigenlijk elke vrije trap een strafschop was, maar dat is daarna nooit meer vertoond door een speler.
Die Braziliaan van Lyon kwam nog wel in de buurt.
Met het verschil dat die oudere spelers bij Ajax allemaal sterkhouders zijn. Wij hebben veel te veel oud brandhoutquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe jong wil je dan, onze selectie is qua gemiddelde leeftijd vergelijkbaar met Ajax. Lijkt me dat jonge onervaren spelers als Malacia en Geertruida ook weer leren van jongens als Fer en Berghuis.
Onze grootste talenten zijn op die moment die twee vleugelverdedigers, Senesi en Bijlow. Een (te) aanvallende speelstijl die niet in balans is met ons matige middenveld resulteert onherroepelijk in veel onnodige tegendoelpunten, wat potentieel weer een devaluerend effect heeft op de spelers die juist het kapitaal vertegenwoordigen.
toch speelt dat brandhout meer dan de talentenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het verschil dat die oudere spelers bij Ajax allemaal sterkhouders zijn. Wij hebben veel te veel oud brandhout
mijn pa geloof ikquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-prestaties-geleverd
Er zullen hier vast geen debielen users zijn die telegraaf premium hebben?
Ja, maar dat brandhout levert geen geld op. Als je iedere keer weer nieuw brandhout koopt kom je nooit verder.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch speelt dat brandhout meer dan de talenten
de talenten die dan vervolgens ook nagenoeg nooit ergens anders groots doorbreken
Schne heeft er ook flink wat wedstrijden mee gewonnen voor Ajax. Heb het idee dat het belang van het hebben van een specialist onderschat wordt, ook omdat het indirect er voor zorgt dat spelers van de tegenstander minder geneigd zijn overtredingen te maken rondom het eigen strafschopgebied bij dreigende aanvallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het toen relatief normaal vond dat eigenlijk elke vrije trap een strafschop was, maar dat is daarna nooit meer vertoond door een speler.
Dat Argentijnse menneke schijnt het ook wel aardig te kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Linssen en Diemers dan een slecht voorbeeld. Het zijn echt kutspelers maar spelen bijna alles. Voor (bijna) niks had je ook geen talenten van 20 gehad die je op die plek op termijn kan verpatsen voor veel poen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, maar dat brandhout levert geen geld op. Als je iedere keer weer nieuw brandhout koopt kom je nooit verder.
80% van de selectie moet in de Eredivisie gewoon <25 zijn en dan een paar hele goede ervaren spelers. Dat bereik je nooit als Linssens en Diemersen blijft halen.
prattogodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Argentijnse menneke schijnt het ook wel aardig te kunnen
Ja maar ook niet op het niveau Van Hooijdonk waar je in die periode gewoon wist dat vrijwel elke vrije trap tussen 20 en 30 meter van het doel een doelpunt was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Argentijnse menneke schijnt het ook wel aardig te kunnen
Dat ben ik absoluut met je eens ik zie ook liever eigen jeugd maar dan moet er wel wat lopen. Kennelijk is het van een erbarmelijke kwaliteit, ik zit nog eens te denken aan die gasten die een paar jaar geleden dat internationale toernooitje wonnen ten koste van Real Madrid. Zo'n Hall en Splinter de Mooij en hoe ze allemaal heten hoor je eigenlijk ook niks meer van, die zouden qua leeftijd toch nu zo'n beetje hun opwachting moeten maken bij het eerste en kapitaal/potentieel voor je club moeten gaan vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het verschil dat die oudere spelers bij Ajax allemaal sterkhouders zijn. Wij hebben veel te veel oud brandhout
Haha, nee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer ook dat die Abraham voor Groningen heeft gekozen, en dan ook nog vanwege het betere verhaal.
Zo'n Harroui kan toch niet heel duur zijn geweest? Die is 4 jaar jonger dan Diemers. Schuurs was ook een koopje voor Ajax en die gaat waarschijnlijk ooit minstens 15 miljoen opleveren zelfs als ie uiteindelijk toch tekort komt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind Linssen en Diemers dan een slecht voorbeeld. Het zijn echt kutspelers maar spelen bijna alles. Voor (bijna) niks had je ook geen talenten van 20 gehad die je op die plek op termijn kan verpatsen voor veel poen.
Dat laatste kunnen andere clubs soms nog wel, maar dat is Feyenoord volgens mij nog nooit gelukt
Dit slaat toch nergens op?quote:''Bryan Linssen start in de spits'', zo geeft Dick Advocaat aan op de persconferentie. ''We gaan er wel vanuit dat het doorgaat, zo hebben we getraind en ons voorbereid. Ik vind Bryan zeker de laatste wedstrijden goed spelen. Hij scoort makkelijk, ook op de training. Eigenlijk is er geen reden om het elftal na PSV te wijzigen.''
Denk het ook niet. Ik mag toch hopen dat Sinisterra nu wel gewoon speelt trouwens. Niets wijzigen zou betekenen dat Haps speeltquote:
Zou echt belachelijk zijn idd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Ik mag toch hopen dat Sinisterra nu wel gewoon speelt trouwens. Niets wijzigen zou betekenen dat Haps speelt
Niet echt de moeite, zegt ook niets over Feyenoord verderquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-prestaties-geleverd
Er zullen hier vast geen debielen users zijn die telegraaf premium hebben?
quote:
Hoe zou jij dit willen interpreteren dan?quote:Abraham zelf liet zich later uit over de interesse van Feyenoord. "Toen ik de plannen van zowel Feyenoord als FC Groningen had gehoord, vond ik de plannen van Groningen beter bij me passen. Ze zijn hier met een mooi project bezig waar ik in geloof", verklaarde hij zijn keuzen voor de Trots van het Noorden.
Volgens FeyenoordTM heeft Feyenoord nooit een bod gedaan omdat er simpelweg geen geld was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Hoe zou jij dit willen interpreteren dan?
Harroui zou je wel voor 3 miljoen op kunnen halen, Henk van Stee zat gisteren bij Rijnmond.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n Harroui kan toch niet heel duur zijn geweest? Die is 4 jaar jonger dan Diemers. Schuurs was ook een koopje voor Ajax en die gaat waarschijnlijk ooit minstens 15 miljoen opleveren zelfs als ie uiteindelijk toch tekort komt.
En dat is nog maar het bord op schoot scouting idee. Dat is relatief laag risico omdat je die spelers goed kent, maar in Slowakije of Zweden loopt vast een echt talent van 20 van het niveau Diemers rond die je voor 1 miljoen kan ophalen.
Maar ik was zelfs al blij geweest met Burger gewoon niet verhuren. Summerville of Azarkan had ook iedere minuut kunnen spelen die Narsingh afgelopen anderhalf jaar heeft gemaakt en dan waren we er ook niets op achteruit gegaan. Mensen zeuren altijd over doorselecteren, maar dat soort spelers berhaupt nooit halen is de makkelijkste manier van doorselecteren, anders ben je nooit klaar
je kunt toch nu gewoon vertrekken en daar een hotelletje pakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:16 schreef macca728 het volgende:
Maar als het doorgaat is het ook waanzinnig dat je pas zondag gaat vertrekken, kom je net op tijd aan.
Ik denk dat ze niet voor niets daarheen willen rijden, maar dat wordt dan een soort self-fulfilling prophecyquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt toch nu gewoon vertrekken en daar een hotelletje pakken?
zou ik zo slap vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor niets daarheen willen rijden, maar dat wordt dan een soort self-fulfilling prophecy
Dat wordt ook gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik meen gister Dick tijdens persco gehoord te hebben dat ie zei dat ze vandaag al gingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt ook gedaan.
Tenminste geen idee of dat anders is in coronatijden maar voorheen wel altijd.
Niet vreemd hoor, doen ze eigenlijk bij alle uitwedstrijden behalve die in de randstad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik meen gister Dick tijdens persco gehoord te hebben dat ie zei dat ze vandaag al gingen.
Klopt. Bijna elke club volgens mij doet dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor, doen ze eigenlijk bij alle uitwedstrijden behalve die in de randstad.
Ajax ook voor zover ik weetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Bijna elke club volgens mij doet dit.
Heracles deed het zelfs bij thuiswedstrijden ook in de tijden van Peter Bosz. Ma werkte bij het hotel waar ze dan sliepen, mede eigenaar (of hele eigenaar) Jan Smit uiteraard.
Ze gaan pas morgen zei Dick. Als ik het goed begreep wordt het vanmiddag om 16.00 bekend gemaakt of alles doorgaat morgen. Dan kan je alsnog een hotelletje boeken, wat ze niet doen wat ik gehoord heb op Rijnmond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja idd. Gewoon 3 jaar lang niet fit geweest ofzoiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backie
Straks even kijken, maar dit vind ik wel heerlijk hoor, zo'n lang interview met de TD.quote:
Eerste stuk geluisterd. Arnesen kan prima vertellen, heel interessant om naar te luisteren.quote:
Ze moeten ook nog terug kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl er toch weinig sneeuw is voorspeld in Groningen.
Hoezo, moest je zelf voetballen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Gaat niet door morgen.
Jammer, maar ook wel lekker.
Nee, jammer omdat ik altijd graag voetbal kijk. Maar nu heb ik meer tijd om in de sneeuw te spelenquote:
Tja fit zijn doet wonderen. En het kan ook iets van mentaliteit zijn ofzo, bij Feyenoord vorig seizoen lekte nog dat fimpje uit waarin Rick duidelijk een plaspilletje had genomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Haringkop het volgende:
Had toch liever gezien dat alles naar de zaterdag was gegaan. Zo complex is dat toch niet in deze tijden?
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.
Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Bombvis het volgende:
Alsof ESPN daarmee akkoord was gegaan. Voetbal draait puur om de commercie, die zien het liefst dat er 9 tijdslots zijn en elke wedstrijd z'n eigen tijdslot heeft. Vrijdagavond 20 uur, zaterdagmiddag 14:30 (of maandagavond 20 uur) en 16:45 uur, zaterdagavond 19 en 21 uur, zondag 12:15, 14:30, 16:45 en 20 uur. Meer wedstrijden samen laten vallen past niet in dat straatje
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclubquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.
Lijkt mij ook ja, je hoeft eigenlijk alleen rekening te houden met Ajax qua beker/EL en bij Feyenoord de bekerwedstrijd. De andere 2 wedstrijden kun je in principe komende week al inhalen (al is het afwachten of het weer dan zoveel beter is) en midweeks is er sowieso altijd wel ruimte in een Europese week. Alleen Ajax-Utrecht wordt dan lastiger als Ajax in beide toernooien doorgaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijd
Ach, voor een keertje. Alsof volwassenen geen potje kunnen voetballen rond dat tijdstip. Overmacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclub
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
Vitesse lijkt zoals verwacht wel in te storten, maar ook AZ wint haar wedstrijden steeds moeizamer. Wordt nog wel een leuke strijd om plek 3.
PSV krijgt wel weer meer mogelijkheden binnenkort. 5 punten kan prima hoor, maar ik zie ons ook genoeg punten verspelen. Plek 3 gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.quote:
Gaatgewoonniegebeure.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kan ik er dit seizoen nog een keertje naartoe.
Ga ik ook eens naar op zoek, blond biertjes zijn bijna altijd wel lekker.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
Thanks. Ga ‘m ff opzetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Voor wie hem nog niet heeft gezien, vond het zeer de moeite waard. Met name een mooi inkijkje hoe het eraan toegaat tijdens zo’n herstelperiode op de club.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
‘Pakketje werd afgeleverd door mompelende oud-spits met flinke onderkin en pokdalig gezicht, geen herhalingsgevaar’quote:
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
2e ring, helemaal links, eerste rij. Mooi om 'm ook in het stadion te zien!
Gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me reuze mee hoe groot het nou werkelijk is. Toch wat lastig inschatten van zo'n fotootje van dichtbijquote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komen
Ah jammer ja, ik had er een zoekspelletje van moeten maken!quote:
Mooi dat je hem hebt gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Komt een doekje onder met 'fetX'.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi dat je hem hebt gevonden
Morgen staat er ineens met viltstift ‘fetx’ bijgeschreven.
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is er nu eindelijk duidelijkheid over dat Gurney best oke is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.
nu nog effe een eckte spits uit de hoge hoed toverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Interview met Arnesen gezien, maar dat is echt fijn luisteren. Duidelijke ideen waar Feyenoord als club heen wil, maar het verhaal over Pratto was wel beetje zachtaardig.
Antonucci volgend jaar bij de selectie, ben benieuwd. Was ook erg enthousiast over Hendriks.
Godverdomme wel in het uitvakquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Ik lette alleen even op de afscheiding.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
wel nice dat zijn vier neefjes hem kunnen vervangenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
Het Abe Lenstra Stadion is toch een relatief nieuw stadion? Hebben ze daar geen veldverwarming?quote:
Lijkt wel alsof al die clubs daar als eerst op besparen, Nederlandse zuinigheid ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het Abe Lenstra Stadion is toch een relatief nieuw stadion? Hebben ze daar geen veldverwarming?
"Robert, als je de bal onderschept, you can score h"quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:36 schreef Caland het volgende:
Tof dit soort filmpjes, die grap van Bijlow vanaf 5:50
Je ziet trouwens ook goed hoe dicht die Disneyploeg erop zit zo nu en dan (ja, het is rustig op het werk)
Sjon is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Robert, als je de bal onderschept, you can score h"
quote:Dick Advocaat mag met zijn selectie volgende week op woensdag 17 februari (18:45 uur) op bezoek in Friesland.
Geef die kut club maar een boete.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
Heerenveen - Feyenoord afgelast
Woedend ben ik
Waarschijnlijk is het veld woensdag net zo kut maar dan moeten ze het wel laten doorgaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op een normaal veld maakt Feyenoord meer kans dan op een skischans, dus ik kan er mee leven.
Als het goed is hebben ze dan wel een paar dagen dooi gehad (overdag).quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het veld woensdag net zo kut maar dan moeten ze het wel laten doorgaan
Begint op te vallen hequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Zipportal het volgende:
Nu heeft Feyenoord nog meer rust. Is dat eerlijk? @:PSVCL
Hoe kan het eigenlijk dat we uit geloot hebben deze bekerronde? Klopt niks van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begint op te vallen he, en dan mag PSV over 2 dagen weer uit naar Den Haag Had dan op zn minst de wedstrijd tussen Heracles-ajax en ADO-PSV omgedraaid
Sjaaklul.quote:Steven Berghuis heeft een contract tot de zomer van 2022 bij Feyenoord. De 29-jarige aanvaller speelt al sinds het seizoen 2016-2017 voor de Rotterdammers en heeft er nooit een geheim van gemaakt nog eens de stap te willen maken naar het buitenland.
De afgelopen maanden gingen er geruchten rond dat Berghuis komende zomer voor slechts vier miljoen euro mag vertrekken. FeyenoordTM bevestigt dit nieuws donderdagavond via Twitter. Tijdens de onderhandelingen voor een nieuw contract in de zomer van 2019 zijn er diverse clausules opgenomen en een afkoopsom van slechts vier miljoen euro is er daar n van.
Hij heeft gelukkig wel Taap weggejaagd voor ons, die is nu ook niks meer waard.quote:
Troost mag wat mij betreft aids krijgen en nooit meer in het Maasgebouw komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat mijzelf niet in de maling nemen-Troost
En dat zit nog in de RvC
Denk dat Botteghin wel speelt, dat loopt veel beter met de communicatie achterin (schijnbaar is een beetje left right behind niet genoeg @Scarface ). Mag verder wel hopen dat Sini en Bijlow starten. Met name Sini. Haps was een drama tegen PSV.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Bijlow zondag weer keept, maar zie Dickie wel voor een onbegrijpelijke opstelling met Marsman, Botteghin, Haps linksbuiten en Linssen spits starten 'want dat ging zo goed tegen PSV'.
Ik vind Linssen als spits niet verkeerd. Hij is minder voorspelbaar dan op linksbuiten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Bijlow zondag weer keept, maar zie Dickie wel voor een onbegrijpelijke opstelling met Marsman, Botteghin, Haps linksbuiten en Linssen spits starten 'want dat ging zo goed tegen PSV'.
Volgend jaar de Champions League onveilig maken!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
Morgen winnen en je doet weer mee om plek 2 (lol)
Eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:53 schreef Caland het volgende:
Tsja, zo zonder publiek toch een stuk minder leuk.
Dit zijn nog eens uitspraken :Squote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Maar alsnog leuk om te hebben. En we hebben een prima kans.
Je moet een beetje rekening houden met users die ‘dombo’ in hun naam hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens uitspraken :S
Dat is heel aardig van je.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet een beetje rekening houden met users die ‘dombo’ in hun naam hebben.
Een prima kans op basis van wat? De grootste kans zouden we hebben als Ajax besluit dat zij de beker niet belangrijk vinden. Maar tot nu toe lijkt Ajax de beker wel serieus te nemen..helaas. Ach eerst nog van Heerenveen zien te winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Maar alsnog leuk om te hebben. En we hebben een prima kans.
het probleem is wel dat je vrij vroeg moet beginnen en dus de selectie ook vroeg op orde moet hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar de Champions League onveilig maken!!
Niet eens onrealistisch als je ziet wat voor clubs uit de NCQ komen sinds de top 4 landen niet meer mee doen
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een prima kans op basis van wat? De grootste kans zouden we hebben als Ajax besluit dat zij de beker niet belangrijk vinden. Maar tot nu toe lijkt Ajax de beker wel serieus te nemen..helaas. Ach eerst nog van Heerenveen zien te winnen.
nee Feyenoord was niet veel beterquote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef fetX het volgende:
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?
Dat we in Amsterdam goed speelden zegt mij weinig. Paar jaar terug wonnen we met 6-2 en een paar maanden later gingen we er weer met 0-3 af in de halve finale van de beker. Tegen Ajax is het gewoon bidden en hopen dat het een keer meezit, maar meestal weten we de uitkomst al.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?
Maar goed, we moeten inderdaad eerst Heerenveen uitschakelen. Niet zolang geleden verloren we daar nog kansloos dus we zijn er zeker nog niet.
Het zegt ook niet alles, maar de uitspraak ‘op basis van wat’ slaat ook nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat we in Amsterdam goed speelden zegt mij weinig. Paar jaar terug wonnen we met 6-2 en een paar maanden later gingen we er weer met 0-3 af in de halve finale van de beker. Tegen Ajax is het gewoon bidden en hopen dat het een keer meezit, maar meestal weten we de uitkomst al.
Denk dat jij een wat andere wedstrijd hebt gezien.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man, je staat met 1-0 achter en creert nauwelijks wat, als dat al veel beter is, tja.
Het spel van Feyenoord was ook niet best maar om te stellen dat ze nauwelijks kansen kregen gaat wat verquote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man, je staat met 1-0 achter en creert nauwelijks wat, als dat al veel beter is, tja.
natuurlijk was een gelijkspel wel verdiend maar uiteindelijk gaat het om creren en afmaken, in zowel het eerste als het tweede was Feyenoord de mindere ondanks het vele balbezit in de 2e helft.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat jij een wat andere wedstrijd hebt gezien.
minder dan Ajax, ik hou het zelf niet bij maar daar zijn stats voorquote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spel van Feyenoord was ook niet best maar om te stellen dat ze nauwelijks kansen kregen gaat wat ver
Sorry kerel. Normaal ben je wel redelijk realistisch, maar hier sla je de plank toch wel echt volledig mis.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
in zowel het eerste als het tweede was Feyenoord de mindere ondanks het vele balbezit in de 2e helft.
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry kerel. Normaal ben je wel redelijk realistisch, maar hier sla je de plank toch wel echt volledig mis.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.
De eerste 20 minuten was niet best van Feyenoord, maar in die 20 minuten heeft Ajax 1,5 kans gecreerd en dat was het dan ook. Daarna gelijkwaardig en de tweede helft was Feyenoord wel een stuk beter. Toen deed Ajax niet meer mee. Kansen gehad op 1-1 en eigenlijk zat er nog wel meer in al kun je dat niet zeggen als je er niet eens 1 maakt.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.
dat klopt wel aardig inderdaad, hebben we toch dezelfde wedstrijd gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten was niet best van Feyenoord, maar in die 20 minuten heeft Ajax 1,5 kans gecreerd en dat was het dan ook. Daarna gelijkwaardig en de tweede helft was Feyenoord wel een stuk beter. Toen deed Ajax niet meer mee. Kansen gehad op 1-1 en eigenlijk zat er nog wel meer in al kun je dat niet zeggen als je er niet eens 1 maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |