Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.quote:
Gaatgewoonniegebeure.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kan ik er dit seizoen nog een keertje naartoe.
Ga ik ook eens naar op zoek, blond biertjes zijn bijna altijd wel lekker.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
Thanks. Ga ‘m ff opzetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Voor wie hem nog niet heeft gezien, vond het zeer de moeite waard. Met name een mooi inkijkje hoe het eraan toegaat tijdens zo’n herstelperiode op de club.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
‘Pakketje werd afgeleverd door mompelende oud-spits met flinke onderkin en pokdalig gezicht, geen herhalingsgevaar’quote:
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
2e ring, helemaal links, eerste rij. Mooi om 'm ook in het stadion te zien!
Gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me reuze mee hoe groot het nou werkelijk is. Toch wat lastig inschatten van zo'n fotootje van dichtbijquote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komen
Ah jammer ja, ik had er een zoekspelletje van moeten maken!quote:
Mooi dat je hem hebt gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Komt een doekje onder met 'fetX'.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi dat je hem hebt gevonden
Morgen staat er ineens met viltstift ‘fetx’ bijgeschreven.
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is er nu eindelijk duidelijkheid over dat Gurney best oke is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.
nu nog effe een eckte spits uit de hoge hoed toverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Interview met Arnesen gezien, maar dat is echt fijn luisteren. Duidelijke ideeën waar Feyenoord als club heen wil, maar het verhaal over Pratto was wel beetje zachtaardig.
Antonucci volgend jaar bij de selectie, ben benieuwd. Was ook erg enthousiast over Hendriks.
Godverdomme wel in het uitvakquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Ik lette alleen even op de afscheiding.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
wel nice dat zijn vier neefjes hem kunnen vervangenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |