zou ik zo slap vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet voor niets daarheen willen rijden, maar dat wordt dan een soort self-fulfilling prophecy
Dat wordt ook gedaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt toch nu gewoon vertrekken en daar een hotelletje pakken?
Ik meen gister Dick tijdens persco gehoord te hebben dat ie zei dat ze vandaag al gingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt ook gedaan.
Tenminste geen idee of dat anders is in coronatijden maar voorheen wel altijd.
Niet vreemd hoor, doen ze eigenlijk bij alle uitwedstrijden behalve die in de randstad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik meen gister Dick tijdens persco gehoord te hebben dat ie zei dat ze vandaag al gingen.
Klopt. Bijna elke club volgens mij doet dit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet vreemd hoor, doen ze eigenlijk bij alle uitwedstrijden behalve die in de randstad.
Ajax ook voor zover ik weetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Bijna elke club volgens mij doet dit.
Heracles deed het zelfs bij thuiswedstrijden ook in de tijden van Peter Bosz. Ma werkte bij het hotel waar ze dan sliepen, mede eigenaar (of hele eigenaar) Jan Smit uiteraard.
Ze gaan pas morgen zei Dick. Als ik het goed begreep wordt het vanmiddag om 16.00 bekend gemaakt of alles doorgaat morgen. Dan kan je alsnog een hotelletje boeken, wat ze niet doen wat ik gehoord heb op Rijnmond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt toch nu gewoon vertrekken en daar een hotelletje pakken?
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja idd. Gewoon 3 jaar lang niet fit geweest ofzoiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backie
Straks even kijken, maar dit vind ik wel heerlijk hoor, zo'n lang interview met de TD.quote:
Eerste stuk geluisterd. Arnesen kan prima vertellen, heel interessant om naar te luisteren.quote:
Ze moeten ook nog terug kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl er toch weinig sneeuw is voorspeld in Groningen.
Hoezo, moest je zelf voetballen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Gaat niet door morgen.
Jammer, maar ook wel lekker.
Nee, jammer omdat ik altijd graag voetbal kijk. Maar nu heb ik meer tijd om in de sneeuw te spelenquote:
Tja fit zijn doet wonderen. En het kan ook iets van mentaliteit zijn ofzo, bij Feyenoord vorig seizoen lekte nog dat fimpje uit waarin Rick duidelijk een plaspilletje had genomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Haringkop het volgende:
Had toch liever gezien dat alles naar de zaterdag was gegaan. Zo complex is dat toch niet in deze tijden?
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |