Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Bombvis het volgende:
Alsof ESPN daarmee akkoord was gegaan. Voetbal draait puur om de commercie, die zien het liefst dat er 9 tijdslots zijn en elke wedstrijd z'n eigen tijdslot heeft. Vrijdagavond 20 uur, zaterdagmiddag 14:30 (of maandagavond 20 uur) en 16:45 uur, zaterdagavond 19 en 21 uur, zondag 12:15, 14:30, 16:45 en 20 uur. Meer wedstrijden samen laten vallen past niet in dat straatje
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclubquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.
Lijkt mij ook ja, je hoeft eigenlijk alleen rekening te houden met Ajax qua beker/EL en bij Feyenoord de bekerwedstrijd. De andere 2 wedstrijden kun je in principe komende week al inhalen (al is het afwachten of het weer dan zoveel beter is) en midweeks is er sowieso altijd wel ruimte in een Europese week. Alleen Ajax-Utrecht wordt dan lastiger als Ajax in beide toernooien doorgaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijd
Ach, voor een keertje. Alsof volwassenen geen potje kunnen voetballen rond dat tijdstip. Overmacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclub
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
Vitesse lijkt zoals verwacht wel in te storten, maar ook AZ wint haar wedstrijden steeds moeizamer. Wordt nog wel een leuke strijd om plek 3.
PSV krijgt wel weer meer mogelijkheden binnenkort. 5 punten kan prima hoor, maar ik zie ons ook genoeg punten verspelen. Plek 3 gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.quote:
Gaatgewoonniegebeure.quote:Op zondag 7 februari 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Hopelijk kan ik er dit seizoen nog een keertje naartoe.
Ga ik ook eens naar op zoek, blond biertjes zijn bijna altijd wel lekker.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
Thanks. Ga ‘m ff opzetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Voor wie hem nog niet heeft gezien, vond het zeer de moeite waard. Met name een mooi inkijkje hoe het eraan toegaat tijdens zo’n herstelperiode op de club.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zal ze binnenkort eens oppikken en een uitgebreide review achter laten.
@:theplaneteer @:erasmus @:kerftminister @:lenny_leonard
‘Pakketje werd afgeleverd door mompelende oud-spits met flinke onderkin en pokdalig gezicht, geen herhalingsgevaar’quote:
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
2e ring, helemaal links, eerste rij. Mooi om 'm ook in het stadion te zien!
Gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me reuze mee hoe groot het nou werkelijk is. Toch wat lastig inschatten van zo'n fotootje van dichtbijquote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot. Dat gaat wel een aantal keer herkenbaar in beeld komen
Ah jammer ja, ik had er een zoekspelletje van moeten maken!quote:
Mooi dat je hem hebt gevondenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Komt een doekje onder met 'fetX'.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi dat je hem hebt gevonden
Morgen staat er ineens met viltstift ‘fetx’ bijgeschreven.
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is er nu eindelijk duidelijkheid over dat Gurney best oke is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cool, dat is echt een stuk groter dan ik had gedacht.
nu nog effe een eckte spits uit de hoge hoed toverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Interview met Arnesen gezien, maar dat is echt fijn luisteren. Duidelijke ideeën waar Feyenoord als club heen wil, maar het verhaal over Pratto was wel beetje zachtaardig.
Antonucci volgend jaar bij de selectie, ben benieuwd. Was ook erg enthousiast over Hendriks.
Godverdomme wel in het uitvakquote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt. Ik lette alleen even op de afscheiding.quote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
wel nice dat zijn vier neefjes hem kunnen vervangenquote:Op woensdag 10 februari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch ging zelfs voor corona zo weinig naar het stadion dat hij niet meer weet waar het uitvak is.
Het Abe Lenstra Stadion is toch een relatief nieuw stadion? Hebben ze daar geen veldverwarming?quote:
Lijkt wel alsof al die clubs daar als eerst op besparen, Nederlandse zuinigheid ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het Abe Lenstra Stadion is toch een relatief nieuw stadion? Hebben ze daar geen veldverwarming?
"Robert, als je de bal onderschept, you can score hè"quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:36 schreef Caland het volgende:
Tof dit soort filmpjes, die grap van Bijlow vanaf 5:50
Je ziet trouwens ook goed hoe dicht die Disneyploeg erop zit zo nu en dan (ja, het is rustig op het werk)
Sjon is gevaarlijk dom.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Robert, als je de bal onderschept, you can score hè"
quote:Dick Advocaat mag met zijn selectie volgende week op woensdag 17 februari (18:45 uur) op bezoek in Friesland.
Geef die kut club maar een boete.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
Heerenveen - Feyenoord afgelast
Woedend ben ik
Waarschijnlijk is het veld woensdag net zo kut maar dan moeten ze het wel laten doorgaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Op een normaal veld maakt Feyenoord meer kans dan op een skischans, dus ik kan er mee leven.
Als het goed is hebben ze dan wel een paar dagen dooi gehad (overdag).quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het veld woensdag net zo kut maar dan moeten ze het wel laten doorgaan
Begint op te vallen hequote:Op woensdag 10 februari 2021 17:12 schreef Zipportal het volgende:
Nu heeft Feyenoord nog meer rust. Is dat eerlijk? @:PSVCL
Hoe kan het eigenlijk dat we uit geloot hebben deze bekerronde? Klopt niks van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begint op te vallen he, en dan mag PSV over 2 dagen weer uit naar Den Haag Had dan op zn minst de wedstrijd tussen Heracles-ajax en ADO-PSV omgedraaid
Sjaaklul.quote:Steven Berghuis heeft een contract tot de zomer van 2022 bij Feyenoord. De 29-jarige aanvaller speelt al sinds het seizoen 2016-2017 voor de Rotterdammers en heeft er nooit een geheim van gemaakt nog eens de stap te willen maken naar het buitenland.
De afgelopen maanden gingen er geruchten rond dat Berghuis komende zomer voor slechts vier miljoen euro mag vertrekken. FeyenoordTM bevestigt dit nieuws donderdagavond via Twitter. Tijdens de onderhandelingen voor een nieuw contract in de zomer van 2019 zijn er diverse clausules opgenomen en een afkoopsom van slechts vier miljoen euro is er daar één van.
Hij heeft gelukkig wel Taap weggejaagd voor ons, die is nu ook niks meer waard.quote:
Troost mag wat mij betreft aids krijgen en nooit meer in het Maasgebouw komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat mijzelf niet in de maling nemen-Troost
En dat zit nog in de RvC
Denk dat Botteghin wel speelt, dat loopt veel beter met de communicatie achterin (schijnbaar is een beetje left right behind niet genoeg @Scarface ). Mag verder wel hopen dat Sini en Bijlow starten. Met name Sini. Haps was een drama tegen PSV.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Bijlow zondag weer keept, maar zie Dickie wel voor een onbegrijpelijke opstelling met Marsman, Botteghin, Haps linksbuiten en Linssen spits starten 'want dat ging zo goed tegen PSV'.
Ik vind Linssen als spits niet verkeerd. Hij is minder voorspelbaar dan op linksbuiten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Kerftminister het volgende:
Mag toch hopen dat Bijlow zondag weer keept, maar zie Dickie wel voor een onbegrijpelijke opstelling met Marsman, Botteghin, Haps linksbuiten en Linssen spits starten 'want dat ging zo goed tegen PSV'.
Volgend jaar de Champions League onveilig maken!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
Morgen winnen en je doet weer mee om plek 2 (lol)
Eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:53 schreef Caland het volgende:
Tsja, zo zonder publiek toch een stuk minder leuk.
Dit zijn nog eens uitspraken :Squote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Maar alsnog leuk om te hebben. En we hebben een prima kans.
Je moet een beetje rekening houden met users die ‘dombo’ in hun naam hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens uitspraken :S
Dat is heel aardig van je.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet een beetje rekening houden met users die ‘dombo’ in hun naam hebben.
Een prima kans op basis van wat? De grootste kans zouden we hebben als Ajax besluit dat zij de beker niet belangrijk vinden. Maar tot nu toe lijkt Ajax de beker wel serieus te nemen..helaas. Ach eerst nog van Heerenveen zien te winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Maar alsnog leuk om te hebben. En we hebben een prima kans.
het probleem is wel dat je vrij vroeg moet beginnen en dus de selectie ook vroeg op orde moet hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgend jaar de Champions League onveilig maken!!
Niet eens onrealistisch als je ziet wat voor clubs uit de NCQ komen sinds de top 4 landen niet meer mee doen
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een prima kans op basis van wat? De grootste kans zouden we hebben als Ajax besluit dat zij de beker niet belangrijk vinden. Maar tot nu toe lijkt Ajax de beker wel serieus te nemen..helaas. Ach eerst nog van Heerenveen zien te winnen.
nee Feyenoord was niet veel beterquote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef fetX het volgende:
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?
Dat we in Amsterdam goed speelden zegt mij weinig. Paar jaar terug wonnen we met 6-2 en een paar maanden later gingen we er weer met 0-3 af in de halve finale van de beker. Tegen Ajax is het gewoon bidden en hopen dat het een keer meezit, maar meestal weten we de uitkomst al.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van dat we veel beter waren tegen Ajax de laatste keer dat we tegen ze speelden?
Maar goed, we moeten inderdaad eerst Heerenveen uitschakelen. Niet zolang geleden verloren we daar nog kansloos dus we zijn er zeker nog niet.
Het zegt ook niet alles, maar de uitspraak ‘op basis van wat’ slaat ook nergens op.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat we in Amsterdam goed speelden zegt mij weinig. Paar jaar terug wonnen we met 6-2 en een paar maanden later gingen we er weer met 0-3 af in de halve finale van de beker. Tegen Ajax is het gewoon bidden en hopen dat het een keer meezit, maar meestal weten we de uitkomst al.
Denk dat jij een wat andere wedstrijd hebt gezien.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man, je staat met 1-0 achter en creëert nauwelijks wat, als dat al veel beter is, tja.
Het spel van Feyenoord was ook niet best maar om te stellen dat ze nauwelijks kansen kregen gaat wat verquote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee man, je staat met 1-0 achter en creëert nauwelijks wat, als dat al veel beter is, tja.
natuurlijk was een gelijkspel wel verdiend maar uiteindelijk gaat het om creëren en afmaken, in zowel het eerste als het tweede was Feyenoord de mindere ondanks het vele balbezit in de 2e helft.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat jij een wat andere wedstrijd hebt gezien.
minder dan Ajax, ik hou het zelf niet bij maar daar zijn stats voorquote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spel van Feyenoord was ook niet best maar om te stellen dat ze nauwelijks kansen kregen gaat wat ver
Sorry kerel. Normaal ben je wel redelijk realistisch, maar hier sla je de plank toch wel echt volledig mis.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
in zowel het eerste als het tweede was Feyenoord de mindere ondanks het vele balbezit in de 2e helft.
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry kerel. Normaal ben je wel redelijk realistisch, maar hier sla je de plank toch wel echt volledig mis.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.
De eerste 20 minuten was niet best van Feyenoord, maar in die 20 minuten heeft Ajax 1,5 kans gecreëerd en dat was het dan ook. Daarna gelijkwaardig en de tweede helft was Feyenoord wel een stuk beter. Toen deed Ajax niet meer mee. Kansen gehad op 1-1 en eigenlijk zat er nog wel meer in al kun je dat niet zeggen als je er niet eens 1 maakt.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen punt, over dat realisme is wederzijds maar balbezit wordt wel vaker verward met dominantie en dan vind ik nog dat als je een halfuur niet eens echt meedoet je niet kan spreken over veel beter zijn.
dat klopt wel aardig inderdaad, hebben we toch dezelfde wedstrijd gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten was niet best van Feyenoord, maar in die 20 minuten heeft Ajax 1,5 kans gecreëerd en dat was het dan ook. Daarna gelijkwaardig en de tweede helft was Feyenoord wel een stuk beter. Toen deed Ajax niet meer mee. Kansen gehad op 1-1 en eigenlijk zat er nog wel meer in al kun je dat niet zeggen als je er niet eens 1 maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |