Ajax ook voor zover ik weetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt. Bijna elke club volgens mij doet dit.
Heracles deed het zelfs bij thuiswedstrijden ook in de tijden van Peter Bosz. Ma werkte bij het hotel waar ze dan sliepen, mede eigenaar (of hele eigenaar) Jan Smit uiteraard.
Ze gaan pas morgen zei Dick. Als ik het goed begreep wordt het vanmiddag om 16.00 bekend gemaakt of alles doorgaat morgen. Dan kan je alsnog een hotelletje boeken, wat ze niet doen wat ik gehoord heb op Rijnmond.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt toch nu gewoon vertrekken en daar een hotelletje pakken?
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja idd. Gewoon 3 jaar lang niet fit geweest ofzoiets.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel blessures vooral, nooit echt getwijfeld aan zijn voetballende kwaliteiten. Kan toch wel wat meer dan het zoveelste ren je rot backie
Straks even kijken, maar dit vind ik wel heerlijk hoor, zo'n lang interview met de TD.quote:
Eerste stuk geluisterd. Arnesen kan prima vertellen, heel interessant om naar te luisteren.quote:
Ze moeten ook nog terug kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl er toch weinig sneeuw is voorspeld in Groningen.
Hoezo, moest je zelf voetballen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef Scrummie het volgende:
Gaat niet door morgen.
Jammer, maar ook wel lekker.
Nee, jammer omdat ik altijd graag voetbal kijk. Maar nu heb ik meer tijd om in de sneeuw te spelenquote:
Tja fit zijn doet wonderen. En het kan ook iets van mentaliteit zijn ofzo, bij Feyenoord vorig seizoen lekte nog dat fimpje uit waarin Rick duidelijk een plaspilletje had genomenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel apart dat die Karsdorp er jaren lang niets van bakt, ook tijdens een verhuurperiode hier niet, en dan bij dezelfde club alsnog vaste basisspeler is momenteel.
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:56 schreef Haringkop het volgende:
Had toch liever gezien dat alles naar de zaterdag was gegaan. Zo complex is dat toch niet in deze tijden?
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat hadden ze donderdag al moeten beslissen dan.
Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Nu moeten er weer wedstrijden tussen geschoven worden in een overvol programma. Je had makkelijk kunnen schuiven naar de zaterdag op tijd.
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:24 schreef Bombvis het volgende:
Alsof ESPN daarmee akkoord was gegaan. Voetbal draait puur om de commercie, die zien het liefst dat er 9 tijdslots zijn en elke wedstrijd z'n eigen tijdslot heeft. Vrijdagavond 20 uur, zaterdagmiddag 14:30 (of maandagavond 20 uur) en 16:45 uur, zaterdagavond 19 en 21 uur, zondag 12:15, 14:30, 16:45 en 20 uur. Meer wedstrijden samen laten vallen past niet in dat straatje
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclubquote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan gooien ze Feyenoord toch om 09:45 en Ajax om 11:45 op zaterdag oid. Zou prima zijn geweest.
Lijkt mij ook ja, je hoeft eigenlijk alleen rekening te houden met Ajax qua beker/EL en bij Feyenoord de bekerwedstrijd. De andere 2 wedstrijden kun je in principe komende week al inhalen (al is het afwachten of het weer dan zoveel beter is) en midweeks is er sowieso altijd wel ruimte in een Europese week. Alleen Ajax-Utrecht wordt dan lastiger als Ajax in beide toernooien doorgaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn nu echt nog genoeg plekken voor een midweekse wedstrijd
Ach, voor een keertje. Alsof volwassenen geen potje kunnen voetballen rond dat tijdstip. Overmacht.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetballen om kwart voor tien in de ochtend op zaterdag, het is toch niet godverdomme de E5 van de lokale dorpsclub
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:15 schreef fetX het volgende:
Vitesse lijkt zoals verwacht wel in te storten, maar ook AZ wint haar wedstrijden steeds moeizamer. Wordt nog wel een leuke strijd om plek 3.
PSV krijgt wel weer meer mogelijkheden binnenkort. 5 punten kan prima hoor, maar ik zie ons ook genoeg punten verspelen. Plek 3 gaat lastig zat worden.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De focus kan ook nog altijd op plek 2 liggen, PSV presteert tot dusver dramatisch tegen de hoger geplaatste ploegen en heeft door Europees voetbal een zwaarder schema dan wij. Vijf verliespunten inhalen is niet onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |