Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een conservatieve trainer ga je ook nooit een geweldige, waardevolle selectie krijgen, dus met jouw logica kom je in een vicieuze cirkel terecht
Niet eens, Schaken debuteerde als international toen Pelle nog maar drie potjes bij ons had gespeeldquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:49 schreef aTypisch het volgende:
die gozer heeft van ruben schaken een international gemaakt
Dat zou jammer zijn, maar goed dan moet er nog wel iets fatsoenlijks voor hem komen, is nog geen gesloten boek denk ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:17 schreef Elan het volgende:
Geen Svensson dus die gozer wil kennelijk alleen maar het buitenland.
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?
Alhoewel bij Feyenoord dat gewoon kan zie Dickie met z'n Linssen en Diemersgoden
V Persie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet eens, Schaken debuteerde als international toen Pelle nog maar drie potjes bij ons had gespeeld
Maar hij liet wel een gehandicapte speler als Immers renderen. Beste speler die ik eigenlijk ooit live bij Feyenoord heb zien spelen.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgodquote:
Hij heeft er op z'n minst invloed op en daarnaast bepaalt hij de basiself. Als iemand de jeugd niet uitgebreid de kans geeft breekt die ook niet snel door.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer stelt de trainer de spelersgroep samen, en vooral wat heeft zijn spelopvatting daarmee te maken?
Alhoewel bij Feyenoord dat gewoon kan zie Dickie met z'n Linssen en Diemersgoden
Heel wat vrouwen aan een leuke zondag geholpen die Pelle.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgod![]()
Al was Ono wel beter. Maar die was maar saai.
Dan moet je niemand halen of spelers die in ieder geval kans hebben om meer waard te worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, had je zonder Dickie echt iets beters dan Diemers en Linssen kunnen krijgen. Als dat je budget is dan zijn dat ook ongeveer de spelers waarvoor je in de markt bent.
Tsja als je ziet hoeveel minuten Diemers en Linssen hebben gemaakt en vooral wat de alternatieven waren geweest als we die niet erbij hadden gehad kan ik niet echt zeggen dat het een extreem verkeerde inschatting is geweest.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moet je niemand halen of spelers die in ieder geval kans hebben om meer waard te worden.
Hoe jong wil je dan, onze selectie is qua gemiddelde leeftijd vergelijkbaar met Ajax. Lijkt me dat jonge onervaren spelers als Malacia en Geertruida ook weer leren van jongens als Fer en Berghuis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft er op z'n minst invloed op en daarnaast bepaalt hij de basiself. Als iemand de jeugd niet uitgebreid de kans geeft breekt die ook niet snel door.
Een conservatieve spelopvatting zorgt over het algemeen niet voor veel doelpunten of een bepaalde hype rondom het spel. Dat in combinatie met minder jonge spelers zorgt voor minder waardecreatie.
vPersie op zijn top was (een stuk) beter dan Pelle op zijn top maar wij hebben hem enkel aan het begin en einde van zijn carrire hier gezien.quote:
Ja waarschijnlijk heb je gelijk hij maakt Immers bijna tot NL elftal materiaal dan kan je echt wel wat.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vPersie op zijn top was (een stuk) beter dan Pelle op zijn top maar wij hebben hem enkel aan het begin en einde van zijn carrire hier gezien.
Natuurlijk niet.quote:
Groot. Sterk. Black.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Wat heeft hij eigenlijk laten zien dat hij zo wordt gehyped? Ken ‘m niet zo goed.
Pi Air was ook wel genieten tijdens Europa Cup winst. Dat was het echt een bizar mooi jaar omdat ik alle uit en thuis wedstrijden in Europa erbij was. Jammer dat een of andere debiel Pim moest doodschieten vlak voor de finale.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle had zijn topjaren bij ons en was ook echt op alle vlakken genieten. Hoe hij van zero naar hero ging in een paar maanden en echt een helemaal voor Feyenoordbegrippen onvoorstelbaar goede spits werd. En dan was het ook nog eens een typische mooiboy Italiaan die bij elke vrije halve dag het vliegtuig naar de zon pakte, lekker aan kwam rijden in zijn ferrari en gewoon de baas was op en buiten het veld. Als ik ooit een mancrush heb gehad dan was dat wel op Pelgod![]()
Al was Ono wel beter. Maar die was maar saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |