die viert z'n feestjes thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
Slecht voorbeeld ook van Gotze. Die viert al een feestje als hij een keertje bij hoge uitzondering wedstrijdfit is.
Dat zullen prima feestjes zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die viert z'n feestjes thuis
[ afbeelding ]
Psv won in ehh Granada, en toen gingen ze verder en toen was het de hele avond feest en toen zei Mario ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
Slecht voorbeeld ook van Gotze. Die viert al een feestje als hij een keertje bij hoge uitzondering wedstrijdfit is.
Ik verstond niet wat hij zei moet ik bekennenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wederom gelachen, ook nooit geweten dat die Salomon humor had. Zit er meestal een beetje als een schoolmeestertje bij.
Hij brengt het heel vreemd, maar ergens zit er wel wat in. Thuis winnen van PSV is bijna een zekerheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wederom gelachen, ook nooit geweten dat die Salomon humor had. Zit er meestal een beetje als een schoolmeestertje bij.
Wellicht een keer een hoortestje laten afnemen, vaak gratis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik verstond niet wat hij zei moet ik bekennen
Waarom praat die idioot van een Maarten Wijffels alsof hij een hete peper in zijn reet heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mijn voorspelling is dat ie het tegen Groningen weer een stuk moeilijker gaat hebben. Maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Linssen doet het de laatste tijd wel prima in de spits dus ik begrijp het wel. Als linksbuiten is het echt kut met peren dus prima zo.
Mijn voorspelling is dat zondag onmogelijk door kan gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat ie het tegen Groningen weer een stuk moeilijker gaat hebben. Maar we gaan het zien.
Het is nog onduidelijk of het ook in het hoge Noorden veel gaat sneeuwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat zondag onmogelijk door kan gaan
Bedankt Ed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
als we de kansen maar afmakenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedankt Aldusquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een uur geleden was ie nog veel vagerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |