SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.#WeesGeenWhales
Tsjaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef Enawh het volgende:
Ik hoor Hugo 3 min praten maar het is alleen maar onzin wat hij uitkraamt
Half negen net voor de avondklokquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
Straks beschermd door vaccinatie. Met dit tempo bedoelt hij met straks 2030.
Daarom controleren ze dus ook nauwelijks op de werkvloerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
‘Kind eten leren op school nou eenmaal het beste’.
Joh, Rutte. Ondernemers kunnen hun werk nou eenmaal het beste doen met open bedrijven.
Of is dat anders?
Wanneer kunnen we weer op vakantie naar Zuid-Spanje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef Zipportal het volgende: Tijd voor de domme vragen van Charlotte.
Gewoon even op een andere manier tellenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
We lopen helemaal niks in, mafkees. Hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen? Mensonterend. Prietpraat. Minachting van de kijker. Schijtlolligheden
Later in de week advies van het altijd paniekerige OMT.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Enawh het volgende:
Wat zei Rutte nou over avondklok ?
Verlengen of niet ?
Hugo is een notoire domoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
We lopen helemaal niks in, mafkees. Hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen? Mensonterend. Prietpraat. Minachting van de kijker. Schijtlolligheden
De dagelijkse cijfers hebben kleine vertraging, maar deze week zou het denk ik wel moeten gaan stijgen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
R0 van 0.85 van oude variant. En van 1.3 van Britse variant.
2/3e van de besmettingen worden nu veroorzaakt door de Britse variant. Cijfers blijven elke dag dalen...
Kan ik nu niet rekenen of klopt dit niet?
De premier heeft Geschiedenis gestudeerd dus van hem mag je niet veel meer verwachten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
2/3e van de besmettingen worden nu veroorzaakt door de Britse variant. Cijfers blijven elke dag dalen...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar wanneer kan ik nou weer knuffelennnn en naar anime gay boy autisten events en weer lekker hugs en knuffelennnnnnn
[ afbeelding ]
Ga daar maar wel vanuit ja. Die gaat puur voor de zekerheid verlengd worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Later in de week advies van het altijd paniekerige OMT.
Lees: verlengen.
Godverdegodverquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Vermoedelijk zelfde als andere contactberoepen :3
Gelukkig is het net de KK-divisie, we kunnen niet degraderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Mani89 het volgende:
WE STAAN LAATSTE IN DE HELE WERELD MET INJECTEREN HUGO
VvD ligt aan de ketting bij bedrijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Weer niets over thuiswerken. Aankomende week dus weer iedereen op kantoor![]()
Echt hè. Sommigen denken dat het allemaal zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja want dit virus is zo lekker subtiel te sturen, is gebleken het afgelopen jaar.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
Ja, maar er is nu weer een terrorvariant op die Britse variant. Die roeit echt alles en iedereen uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom wordt er zo gevreesd voor de Britse variant en een derde golf?
in GB zijn er in verhouding veel minder besmettingen dan hier in NL.
Aan scholing komt geen einde en er zijn zat voorbeelden van mensen die een heel andere carrière volgen dan waar ze voor zijn opgeleid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was in een samenleving waar scholing en diploma’s veel minder belangrijk waren dan nu...
Anders weet ik zeker dat bedrijven gaan afbouwen met dat thuiswerken.quote:
Nee, dan is het 42, want 42 is het antwoord op allesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraag Hoe groot is het risco?
antwoord, het is een risico van ongeveer 36.4 op de schaal van dat is ja helemaal niet te meten klojo.
Beetje wereldvreemd ja. En als ik zo om mij heen kijk houden mensen zich er helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Ja, dat was een idiote redenatie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Ze hebben er het meest aan als mensen spullen kopen en betalen en niet afhalen inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dat afhalen ook, daar gaan winkels veel aan hebben
Vier uur van te voren. Rompslomp.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Helemaal geen reet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje wereldvreemd ja. En als ik zo om mij heen kijk houden mensen zich er helemaal niet aan.
Volgens mij is Rutte een beetje blind want hier heb ik toch echt hele andere dingen gezien door die avondklok.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Tja, eerst alles afpakken dan ben je blij met een kruimel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dit is de nieuwe Rutten doctrine.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Dan mogen ze wel wat extra personeel aantrekken hahaha.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Ik wel. love itquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de avondklok niet wordt verlengd.
Mooi dat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. Dat dit niet 'een' mogelijkheid is maar iets wat al bij voorbaat zal gebeuren.quote:
Dat sowieso niet nee, ik ben het met lang niet elke regel eens waar ik me misschien wel aan houd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Boekwinkels hebben daar iig zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop voor de lokale winkels dat ze niet stoppen met thuis bezorgen anders haal ik mijn spullen mooi bij Amazon/Bol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, avondklok gaat dus gewoon verlengd worden. OMT zal zich niet opnieuw laten piepelen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
VVD wordt gewoon de grootstequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Ja ja, we weten nu wel dat je een hekel aan docenten hebt.quote:
Helaas wel jaquote:
Niet mee eens..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Verkiezingen uitgesteldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Er zijn geen alternatieven. Worden weer de grootste let maar op.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
Moest je allang doen. Als er niet getest wordt, verdween de hele 'pandemie' als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
Dan wordt de golf zwaarder en langer. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Geldt ook voor de avondklok, verraad je buurman en krijg keihard cashquote:
Doen ze in België ook al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
Linkje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zit even die Routekaart te bekijken. Best strenge eisen voor niveau waakzaam. O.a. nog steeds eisen voor hoeveel bezoekers je thuis mag ontvangen en hoeveel mensen er in het restaurant mogen zitten, zelfs bij 0 besmettingen.
Het houdt niet op, niet vanzelf. Ze gaan door met het micromanagen.
Ouders gaan dat massaal weigeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef Nober het volgende:
Verplicht in quarantaine en 5 dagen kinderen testen.
Laat het voetvolk maar weer even stoom afblazen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
Nog iets met verkiezingen die sws van mij mogen worden uitgesteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Ben ik ook wel bang voor jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |