Ze hebben er het meest aan als mensen spullen kopen en betalen en niet afhalen inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dat afhalen ook, daar gaan winkels veel aan hebben
Vier uur van te voren. Rompslomp.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Helemaal geen reet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje wereldvreemd ja. En als ik zo om mij heen kijk houden mensen zich er helemaal niet aan.
Volgens mij is Rutte een beetje blind want hier heb ik toch echt hele andere dingen gezien door die avondklok.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Tja, eerst alles afpakken dan ben je blij met een kruimel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dit is de nieuwe Rutten doctrine.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Dan mogen ze wel wat extra personeel aantrekken hahaha.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Ik wel. love itquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de avondklok niet wordt verlengd.
Mooi dat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. Dat dit niet 'een' mogelijkheid is maar iets wat al bij voorbaat zal gebeuren.quote:
Dat sowieso niet nee, ik ben het met lang niet elke regel eens waar ik me misschien wel aan houd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Boekwinkels hebben daar iig zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop voor de lokale winkels dat ze niet stoppen met thuis bezorgen anders haal ik mijn spullen mooi bij Amazon/Bol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |