Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, avondklok gaat dus gewoon verlengd worden. OMT zal zich niet opnieuw laten piepelen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dat afhalen ook, daar gaan winkels veel aan hebben
VVD wordt gewoon de grootstequote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Ja ja, we weten nu wel dat je een hekel aan docenten hebt.quote:
Helaas wel jaquote:
Niet mee eens..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Verkiezingen uitgesteldquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Er zijn geen alternatieven. Worden weer de grootste let maar op.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef Stefanovich het volgende:
Deze regering moet toch keihard afgestraft worden a.s. verkiezingen
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
Moest je allang doen. Als er niet getest wordt, verdween de hele 'pandemie' als sneeuw voor de zon.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou mijn vriendjes wel op het hart drukken zich absoluut niet te laten testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |