Dan wordt de golf zwaarder en langer. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
3de golf onvermijdelijk laten we maar versoepelen. Beleid hangt weer van totale willekeur aan elkaar.
Geldt ook voor de avondklok, verraad je buurman en krijg keihard cashquote:
Doen ze in België ook al.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef Luke83 het volgende:
Klas+docent vijf dagen in quarantaine bij coronageval. Succes.
Linkje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik zit even die Routekaart te bekijken. Best strenge eisen voor niveau waakzaam. O.a. nog steeds eisen voor hoeveel bezoekers je thuis mag ontvangen en hoeveel mensen er in het restaurant mogen zitten, zelfs bij 0 besmettingen.
Het houdt niet op, niet vanzelf. Ze gaan door met het micromanagen.
Ouders gaan dat massaal weigeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:25 schreef Nober het volgende:
Verplicht in quarantaine en 5 dagen kinderen testen.
Laat het voetvolk maar weer even stoom afblazen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
Nog iets met verkiezingen die sws van mij mogen worden uitgesteld.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Avondklok tot 2 maart.
In de tussentijd nog wat leugentjes van Rutte en hij wordt daarna tot 1 april verlengd.
Ben ik ook wel bang voor jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan dus lastminute besluiten om de avondklok te verlengen. Dat lijkt me een onnodig risico op rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |