Echt hè. Sommigen denken dat het allemaal zo makkelijk is.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja want dit virus is zo lekker subtiel te sturen, is gebleken het afgelopen jaar.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
R0 van 0.85 van oude variant. En van 1.3 van Britse variant.
2/3e van de besmettingen worden nu veroorzaakt door de Britse variant. Cijfers blijven elke dag dalen...
Kan ik nu niet rekenen of klopt dit niet?
Ja, maar er is nu weer een terrorvariant op die Britse variant. Die roeit echt alles en iedereen uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom wordt er zo gevreesd voor de Britse variant en een derde golf?
in GB zijn er in verhouding veel minder besmettingen dan hier in NL.
Aan scholing komt geen einde en er zijn zat voorbeelden van mensen die een heel andere carrière volgen dan waar ze voor zijn opgeleid.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was in een samenleving waar scholing en diploma’s veel minder belangrijk waren dan nu...
Anders weet ik zeker dat bedrijven gaan afbouwen met dat thuiswerken.quote:
Nee, dan is het 42, want 42 is het antwoord op allesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraag Hoe groot is het risco?
antwoord, het is een risico van ongeveer 36.4 op de schaal van dat is ja helemaal niet te meten klojo.
Beetje wereldvreemd ja. En als ik zo om mij heen kijk houden mensen zich er helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Ja, dat was een idiote redenatie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Ook een rare uitspraak of conclusie van Rutte. Mensen houden zich aan de avondklok dus steunen de maatregelen. Whut? Ik kan gewoon weinig geld missen, fucker.
Ze hebben er het meest aan als mensen spullen kopen en betalen en niet afhalen inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dat afhalen ook, daar gaan winkels veel aan hebben
Vier uur van te voren. Rompslomp.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Helemaal geen reet.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje wereldvreemd ja. En als ik zo om mij heen kijk houden mensen zich er helemaal niet aan.
Volgens mij is Rutte een beetje blind want hier heb ik toch echt hele andere dingen gezien door die avondklok.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Tja, eerst alles afpakken dan ben je blij met een kruimel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Dit is de nieuwe Rutten doctrine.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Dan mogen ze wel wat extra personeel aantrekken hahaha.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Caland het volgende:
Ah ze gaan het vertrouwen winnen door voortaan de fouten te melden
Fantastisch
Ik wel. love itquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat de avondklok niet wordt verlengd.
Mooi dat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. Dat dit niet 'een' mogelijkheid is maar iets wat al bij voorbaat zal gebeuren.quote:
Dat sowieso niet nee, ik ben het met lang niet elke regel eens waar ik me misschien wel aan houd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar al houden ze zich er wel aan, dat is geen steun.
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:19 schreef Noek het volgende:
Boekwinkels hebben daar iig zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
Ik hoop voor de lokale winkels dat ze niet stoppen met thuis bezorgen anders haal ik mijn spullen mooi bij Amazon/Bol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:20 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |