Hugo is een notoire domoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
We lopen helemaal niks in, mafkees. Hoe kan iemand zoveel onzin verkondigen? Mensonterend. Prietpraat. Minachting van de kijker. Schijtlolligheden
De dagelijkse cijfers hebben kleine vertraging, maar deze week zou het denk ik wel moeten gaan stijgen ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
R0 van 0.85 van oude variant. En van 1.3 van Britse variant.
2/3e van de besmettingen worden nu veroorzaakt door de Britse variant. Cijfers blijven elke dag dalen...
Kan ik nu niet rekenen of klopt dit niet?
De premier heeft Geschiedenis gestudeerd dus van hem mag je niet veel meer verwachten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:14 schreef Remco het volgende:
R0 van 0.85 van oude variant. En van 1.3 van Britse variant.
2/3e van de besmettingen worden nu veroorzaakt door de Britse variant. Cijfers blijven elke dag dalen...
Kan ik nu niet rekenen of klopt dit niet?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Modus het volgende:
Maar maar maar wanneer kan ik nou weer knuffelennnn en naar anime gay boy autisten events en weer lekker hugs en knuffelennnnnnn
[ afbeelding ]
Ga daar maar wel vanuit ja. Die gaat puur voor de zekerheid verlengd worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Later in de week advies van het altijd paniekerige OMT.
Lees: verlengen.
Godverdegodverquote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Vermoedelijk zelfde als andere contactberoepen :3
Gelukkig is het net de KK-divisie, we kunnen niet degraderen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Mani89 het volgende:
WE STAAN LAATSTE IN DE HELE WERELD MET INJECTEREN HUGO
VvD ligt aan de ketting bij bedrijven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Weer niets over thuiswerken. Aankomende week dus weer iedereen op kantoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |