Jij nooit ergens gepist buiten de plee?quote:
Ahh wat schattigquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
En ze zijn allebei geen 12 meerquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
Lorenzooooo ...............quote:
Tot nu toe niet echt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
jij op je werkplek?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij nooit ergens gepist buiten de plee?
Ja eigenlijk wel, regelmatigquote:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
Dit hadden ze eigenlijk in week 1 moeten doen.
Ja best wel, maar als je moetquote:
Geen wcquote:
Ojee, een postorder bruid.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
Patrick heeft een vriendin uit Wit-Rusland (Belarus) van 11 jaar jonger.
Zijn een week te laat. Deze club presteert het om ons de saaiste speeddates ever te laten zien..quote:Op maandag 1 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doen
Een plaatje is niet echt de waarheidquote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belarus heeft wel prachtige vrouwen hoor vaak.
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
"Het is een spel hé" - Elsquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Verstond ik het goed dat hij zijn vriendin in een kledingwinkel heeft leren kennen, en dat ze al sinds 2000 in België woont?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
vind dat alle nakomelingen geen kans mogen hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geef ze een kansquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Te kort dagquote:
Nee man .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
Het geeft de huidige groep wal kans wat langer er in te blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnen
Niemand ziet ze dus ik stem voorquote:Op maandag 1 februari 2021 20:04 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee man .
Pols zijn leuk gewoon hier graag !!
Wie??quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
Nick: "Zooo... Wat is je eerste indruk?"
Michel: "Zag er toch beter uit op de foto"
Lijkt op Achterhoeks.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes (Let op: in antwerpen kunnen meskes ook kleine mesjes zijn !)
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
RS6quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel: "een R6" of een "Q8". Waarom dan niet direct een R8 ! denk ik.
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Thomas kiest de Cantaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
Thomas heeft geen auto en geen rijbewijs
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaan
Hij past alleen in een Hummerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
nee idd klopt is ook totaal niet de opzet van oorspronkelijke BB geweest na een maand nog even mensen erin doen lekker met nieuws en alquote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
toe maarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Via de zaak is dan nog wel te betalen..quote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.
Het was een grapje mafkeesquote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben wat forser dan Thomas, en ik pas prima in een kleine Clio. Lul niet zo stom.
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloersquote:
Leuk voor ons Fuck die vriendquote:
Beetje makkelijk te doorprikkenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
Het zijn er meerdere gelukt.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
LOlquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloers
Auto's inschrijven in België is eigenlijk veel te goedkoop.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Bpm in Nederland is geen grapquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Dat vraag je aan mij?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere gelukt.
Waarom zij niet?
Ja dat is duur.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
goh goh ik zit al weken op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
aswesleepquote:Op maandag 1 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Ongemakkelijk gesprek tussen Nick en Jill
Althans vooral bij Jill voel ik wat ongemak ...
Achterstallige BPMquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Achterstallige BPM
Valt nog mee hoor
aan
Ik moet voor een auto die ik uit de USA wil halen 30K belastingen betalen
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef cheanny het volgende:
neem m'n woorden terug.. niet saai die speeddates. Toch wel leuk sommige korte gesprekjes. Wel wat chaotisch inderdaad.
Ik zie haar vooral meedoen aan dit soort programmatjes, niet echt serieuze programma's. Ze hoopt natuurlijk van wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
Gingen ze dit nu elke dag doen?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣
Wel onzekere kleine kinderen danquote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gingen ze dit nu elke dag doen?
andere stream nemen danquote:Op maandag 1 februari 2021 20:24 schreef aswesleep het volgende:
Wel teveel Liese in beeld, die kennen we nu wel.
Dat was zoals ik het voelde ... een ander kan dat weer anders zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
aswesleep
Nick en Jill samen ging wel goed.
Wat is het nu😂😂😂
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:28 schreef aswesleep het volgende:
Patrick schakelt maar over op de dierenwereld om het uit te leggen aan Jill.
si vous ouvrez la porte, vous devez entrer aussiquote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
la porte est la, tu te casse
je m'en fous
pardon Liese? komt van Naomi af en eigenlijk van Daanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:23 schreef odie22 het volgende:
tjeetje zeg, is nog best grappig deze speeddates
edit : goed idee van Liese![]()
Souf zit al op een andere sloef waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
michel en liese wordt het dus al niet
Nonsens. Het maakt echt niet uit hoe lang een vrouw bij een partner is, net als dat het niet uitmaakt hoe lang een man bij een partner is. Zodra een van de 2 een betere klik heeft of iets voelt/krijgt wat ze bij de ander al lang niet hebben gevoeld/gehad, dan is het gauw klaar met de loyaliteit, weet ik uit ervaringquote:
Tis zo'n braaf en correct vriendelijk mannetje.. zou hij echt zo zijn?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word een beetje moe van die praatjes van Miesjel.
Ik kan hem niet plaatsen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis zo'n braaf en correct vriendelijk mannetje.. zou hij echt zo zijn?
Ben ik met je eens. Meneertje vind zich heel wat. Kneusjequote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word een beetje moe van die praatjes van Miesjel.
Niet voor de luxe maar om uit een vliegtuig te springen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill overal ter wereld mocht gaan op vakantie, gaat ze naar Dubai.
wie opent er een poort hahhah geen idee wat er precies staat terwijl ik een 7 met me examen had hahahaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
si vous ouvrez la porte, vous devez entrer aussi
goede acteurquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Kan die stem niet meer horenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef cheanny het volgende:
Juffrouw Naomi heeft het klasje niet onder controle
ik claim hem welquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nee, dat maakt hem juist zo leuk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar wat hij zegt over die mensen is waar. Super vriendelijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
Patrick is gek van Belarus. Oftewel... De enige Europese overgebleven dictatuur
Ja, die was wel even mooiquote:Op maandag 1 februari 2021 20:35 schreef 20100 het volgende:
Patje is een sekstoerist, je verwacht het niet.....
Zie de afschuw in de ogen van feminazi Naomi
Ja, zie streamverslagen!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:36 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al news over nieuwe bewoners ?
Die zitten zeker met spoed in het hotel ?
boy scout vibes krijg ik van hem. Beetje te correct naar iedereen toe..quote:
25 - man - make-up artist - Grappig en Fanatiekquote:Op maandag 1 februari 2021 20:36 schreef MMXMMX het volgende:
Is er al news over nieuwe bewoners ?
Die zitten zeker met spoed in het hotel ?
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef Benny het volgende:
Zou dit de eerste aanzet zijn tot bekenden van de bewoners in het huis?
Ah beetje zoals Zjoelie dus. De tolereer ik ook alleen maar omdat ze zo'n mooi poppetje is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
boy scout vibes krijg ik van hem. Beetje te correct naar iedereen toe..
maar goed, hij doet geen pijn aan mijn ogen dus dat heeft hij dan weer wel mee.
Oh ik geloof het meteen. Oost Europa en Rusland is echt heel leuk als je naar de juiste plekken gaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan niet oordelen over Minsk, maar ik trek geen woord in twijfel.
Oke bedanktquote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
25 - man - make-up artist - Grappig en Fanatiek
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
28 - man - adviseur - brabantse gezelligheid
19 - man - event manager - zorgzaam en lief
ze mogen kiezen over een paar dagen , de 1 zegt 2 de ander 3 maar er is geen aantal genoemd
opa heeft ook een pilletje genomen hahahaquote:
Opa, niet doodgaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
opa heeft ook een pilletje genomen hahaha
Geweldigquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
opa heeft ook een pilletje genomen hahaha
Ditmaal een grapje van Jill. Zou niet best zijn, ze woont er redelijk in de buurt.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Rene komt uit Hoorn en dat ligt in Brabant![]()
*Jill*
Thanks, lag het dus niet aan mij dat me dat opvielquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Liese heeft echt nauwelijks aan de ander dingen gevraagd. Bij niemand.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
Opa van Jill is 86 jaar. Hardcore opa.
Ja ho maar is wel weer genoegquote:
Dat zegt helemaal niets bij Jillquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ditmaal een grapje van Jill. Zou niet best zijn, ze woont er redelijk in de buurt.![]()
...Maar had gekund
Britt Dekker had toch ook een programma met ouderen? Misschien kan Jill het overnemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef cheanny het volgende:
Ik zeg: Jill en haar opa een eigen tv show! Een spetterend einde!!
die was bij elk gesprekje zowat 90% aan het woord.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Verbaast me niets.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Schijnbaar is haar geluid een bron van irritatie als er niet gezeurd wordt in het huisquote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
De anti-Naomi sentimenten hier vandaag stemmen mij behoorlijk bedroefd.
Liese gaat deze BB winnenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Yuuup. Ik was in het gesprekje van haar en Julie juist wel benieuwd naar het antwoord van Julie. Niks van te horenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
die was bij elk gesprekje zowat 90% aan het woord.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi zegt ik heb biologie gestudeerd, Jill zegt, wat is dat.
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Britt Dekker had toch ook een programma met ouderen? Misschien kan Jill het overnemen.
Komt door de Febo, die hebben express het geluid van Naomi’s zender omhoog geschroefd, een walgelijk complot!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar is haar geluid een bron van irritatie als er niet gezeurd wordt in het huis
goh verassendquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Ach, ze bashen zelfs Liese.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
De anti-Naomi sentimenten hier vandaag stemmen mij behoorlijk bedroefd.
Britt is echt niet dom!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.
Won toch 50.000 gld met Meisjes in de Jungle
Ja, ik vind haar ook best wel schattig.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat vind ik ook weer zo grappig aan haar![]()
Ik hou hoop dat er zulke bijna perfecte mannen zijn. De alleskunner in huis charmant en houdt van geintjes maar toch niet al te kwetsend te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een zwak voor haarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook best wel schattig.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Liese gaat deze BB winnen
sterk mopje
spelt dr spel
als dr maar geen jeuk an de Dott komt
Ja ik ook hoor, denk toch wel mijn favo als ik zou moeten kiezen. Haar kennis komt nog wel, ze is nog jong.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een zwak voor haar
niet bij mij. natte for the win. helaas onmogelijk, dus nu jillquote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Twee dagen geleden hier beide nog (met Nick) met kop en schouder favoriet hier.
snap ik, die anderen hebben ook niets interessants te meldenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Iedereen wil gewoon alles van haar weten, ze krijgt nauwelijks de kans om zelf iets te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Tis net een sprookje. Michel op het witte paardquote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef zodeju het volgende:
Ik hou hoop dat er zulke bijna perfecte mannen zijn. De alleskunner in huis charmant en houdt van geintjes maar toch niet al te kwetsend te zijn.
Ach, het meisje is alleen maar lollig en lief.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi zegt ik heb biologie gestudeerd, Jill zegt, wat is dat.
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Liese laat Jullie nu toch aardig kletsen hoor.
Ja, schatje vind ik het.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, het meisje is alleen maar lollig en lief.
En kijk is waar ze nu is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.
Won toch 50.000 gld met Meisjes in de Jungle
Ik verdenk haar er van een soort ADHD te hebben. Teveel energie en kan niet tegen stiltes.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.
Oh. Dat zou mij ook niks verbazenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:54 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er van een soort ADHD te hebben.
Kuthoer dan, toen had ik andere opstaan. En nu dacht ik, kijk ze luistert ff, zal het ff tikken.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.
Krijg echt het idee, zoveel hier klagen er juist vandaag over dat het niet te harde is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Komt door de Febo, die hebben express het geluid van Naomi’s zender omhoog geschroefd, een walgelijk complot!
Ze hadden ook moeten casten op verstaanbaarheid. In Vlaamse series praten ze gewoon Algemeen Beschaafd Vlaams, maar dat geld niet voor de casting rules van BB blijkbaar...quote:
Kuthoerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kuthoer dan, toen had ik andere opstaan. En nu dacht ik, kijk ze luistert ff, zal het ff tikken.
Jij kent de COS nog niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef odie22 het volgende:
Als er een topic zou komen met de titel, zeik hier Naomi en Liese af, dan was het hier een stuk rustiger
ja moet me soms echt concentreren.. kan niet iemand vd regie even snel ondertiteling erbij typen..quote:Op maandag 1 februari 2021 20:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden ook moeten casten op verstaanbaarheid. In Vlaamse series praten ze gewoon Algemeen Beschaafd Vlaams, maar dat geld niet voor de casting rules van BB blijkbaar...
Leuker om te volgen dan weerwolven. Maar of het een week leuk blijft weet ik ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef Toweler het volgende:
Heeft wel wat die 5 minuten gespreken hoor je eens wat anders
Ik weet niet of jullie me in de maling nemen.....haar kennis komt nog wel ze is nog jong. Hou oud moet je zijn om te weten wat biologie is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, denk toch wel mijn favo als ik zou moeten kiezen. Haar kennis komt nog wel, ze is nog jong.
Ik vond het ook wel wat. Zo leer je ze ook een beetje kennen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:56 schreef Toweler het volgende:
Heeft wel wat die 5 minuten gespreken hoor je eens wat anders
Nattequote:Op maandag 1 februari 2021 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit te zien? Kan iemand hem anders tonen voor me dit was haar eerste zin in DGK
Dit gaat misschien gauw vervelen ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:52 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis net een sprookje. Michel op het witte paard![]()
Is leuk voor even maar wil toch iets meer dan zo'n bijna perfecte man! Mag beetje knallen af en toe![]()
doe maar wat hete peperssss in z'n... en dan is ie voor mij goed
Ik neem je niet in de maling, ik vind haar echt leuk, was gewoon grappig die opmerking van haar en best herkenbaar, daarom zeg ik ook dat haar kennis zich nog wel verder zal ontwikkelen omdat ze nog zo jong is. Maar dat biologie stukje, tja, ze is nog niet zo lang van school en volgens mij krijgen ze dat nog steeds op de middelbare, biologie, daarom vond ik het zo grappig.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie me in de maling nemen.....haar kennis komt nog wel ze is nog jong. Hou oud moet je zijn om te weten wat biologie is.
dank je wel ging mijn op wat ze zeiquote:
gooi dr en Tweep uitquote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Toch is het jammer dat Nico Dijkshoorn geen BB columns meer schrijft. Ik zou een heel geestig stukje over Patrick willen lezen. Ik denk dat Nico hier wel wat mee kan. Het is wel een karikatuur.
I knowquote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dank je wel ging mijn op wat ze zei
Niet op speciaal onderwijs.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik neem je niet in de maling, ik vind haar echt leuk, was gewoon grappig die opmerking van haar en best herkenbaar, daarom zeg ik ook dat haar kennis zich nog wel verder zal ontwikkelen omdat ze nog zo jong is. Maar dat biologie stukje, tja, ze is nog niet zo lang van school en volgens mij krijgen ze dat nog steeds op de middelbare, biologie, daarom vond ik het zo grappig.
Ohw, ja daar weet ik niets van. Dus dat zou kunnen dan.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Niet op speciaal onderwijs.
Je wordt ook een beetje een repeterende plaatquote:Op maandag 1 februari 2021 21:02 schreef 20100 het volgende:
jezus waar hebben ze die kandidaten gevonden?
de beschutte werkplaats?
Ok...quote:Op maandag 1 februari 2021 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik neem je niet in de maling, ik vind haar echt leuk, was gewoon grappig die opmerking van haar en best herkenbaar, daarom zeg ik ook dat haar kennis zich nog wel verder zal ontwikkelen omdat ze nog zo jong is. Maar dat biologie stukje, tja, ze is nog niet zo lang van school en volgens mij krijgen ze dat nog steeds op de middelbare, biologie, daarom vond ik het zo grappig.
De meeste mannen die er zo uitzien die hebben een hoge pet op van henzelf.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Meneertje vind zich heel wat. Kneusje
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:01 schreef Benny het volgende:
Jill en Naomi zijn Thomas aan het nadoen.
Vervolgens is Naomi, door Jill, aan de beurt
"Wandel ik zo?!"
Jawel hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 21:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Niet op speciaal onderwijs.
Het lijkt me dan ook oprecht een hele leuke spontane chick om een keer een biertje mee te drinkenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef cheanny het volgende:
Wel leuk om t zien dat Naomi oprecht haar best doet bij Jill. Niets geforceerd zoals bij sommige anderen.
He dat tikte ik nie en nog steeds ranzigquote:Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Liese makt me saftige
vleesspieße
Naomi is zo lief tegen iedereen die lief tegen haar doetquote:Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef cheanny het volgende:
Wel leuk om t zien dat Naomi oprecht haar best doet bij Jill. Niets geforceerd zoals bij sommige anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |