Thanks, lag het dus niet aan mij dat me dat opvielquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Liese heeft echt nauwelijks aan de ander dingen gevraagd. Bij niemand.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef Aggie46 het volgende:
Opa van Jill is 86 jaar. Hardcore opa.
Ja ho maar is wel weer genoegquote:
Dat zegt helemaal niets bij Jillquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ditmaal een grapje van Jill. Zou niet best zijn, ze woont er redelijk in de buurt.![]()
...Maar had gekund
Britt Dekker had toch ook een programma met ouderen? Misschien kan Jill het overnemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef cheanny het volgende:
Ik zeg: Jill en haar opa een eigen tv show! Een spetterend einde!!
die was bij elk gesprekje zowat 90% aan het woord.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Verbaast me niets.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Schijnbaar is haar geluid een bron van irritatie als er niet gezeurd wordt in het huisquote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
De anti-Naomi sentimenten hier vandaag stemmen mij behoorlijk bedroefd.
Liese gaat deze BB winnenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Yuuup. Ik was in het gesprekje van haar en Julie juist wel benieuwd naar het antwoord van Julie. Niks van te horenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
die was bij elk gesprekje zowat 90% aan het woord.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi zegt ik heb biologie gestudeerd, Jill zegt, wat is dat.
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Britt Dekker had toch ook een programma met ouderen? Misschien kan Jill het overnemen.
Komt door de Febo, die hebben express het geluid van Naomi’s zender omhoog geschroefd, een walgelijk complot!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar is haar geluid een bron van irritatie als er niet gezeurd wordt in het huis
goh verassendquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Ach, ze bashen zelfs Liese.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:44 schreef WAvanBuren het volgende:
De anti-Naomi sentimenten hier vandaag stemmen mij behoorlijk bedroefd.
Britt is echt niet dom!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.
Won toch 50.000 gld met Meisjes in de Jungle
Ja, ik vind haar ook best wel schattig.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat vind ik ook weer zo grappig aan haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |