Souf zit al op een andere sloef waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
michel en liese wordt het dus al niet
Nonsens. Het maakt echt niet uit hoe lang een vrouw bij een partner is, net als dat het niet uitmaakt hoe lang een man bij een partner is. Zodra een van de 2 een betere klik heeft of iets voelt/krijgt wat ze bij de ander al lang niet hebben gevoeld/gehad, dan is het gauw klaar met de loyaliteit, weet ik uit ervaringquote:
Tis zo'n braaf en correct vriendelijk mannetje.. zou hij echt zo zijn?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word een beetje moe van die praatjes van Miesjel.
Ik kan hem niet plaatsen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis zo'n braaf en correct vriendelijk mannetje.. zou hij echt zo zijn?
Ben ik met je eens. Meneertje vind zich heel wat. Kneusjequote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word een beetje moe van die praatjes van Miesjel.
Niet voor de luxe maar om uit een vliegtuig te springen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jill overal ter wereld mocht gaan op vakantie, gaat ze naar Dubai.
wie opent er een poort hahhah geen idee wat er precies staat terwijl ik een 7 met me examen had hahahaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
si vous ouvrez la porte, vous devez entrer aussi
goede acteurquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Kan die stem niet meer horenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:30 schreef cheanny het volgende:
Juffrouw Naomi heeft het klasje niet onder controle
ik claim hem welquote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nee, dat maakt hem juist zo leuk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar wat hij zegt over die mensen is waar. Super vriendelijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
Patrick is gek van Belarus. Oftewel... De enige Europese overgebleven dictatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |