Lijkt op Achterhoeks.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes (Let op: in antwerpen kunnen meskes ook kleine mesjes zijn !)
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
RS6quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel: "een R6" of een "Q8". Waarom dan niet direct een R8 ! denk ik.
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Thomas kiest de Cantaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
Thomas heeft geen auto en geen rijbewijs
Whahahaha dan hopelijk een 2 persoons..quote:
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaan
Hij past alleen in een Hummerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
nee idd klopt is ook totaal niet de opzet van oorspronkelijke BB geweest na een maand nog even mensen erin doen lekker met nieuws en alquote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
toe maarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Via de zaak is dan nog wel te betalen..quote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.
Leuk voor de vriend van Juliequote:
Het was een grapje mafkeesquote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben wat forser dan Thomas, en ik pas prima in een kleine Clio. Lul niet zo stom.
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloersquote:
Leuk voor ons Fuck die vriendquote:
Beetje makkelijk te doorprikkenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
Het zijn er meerdere gelukt.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
LOlquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloers
Auto's inschrijven in België is eigenlijk veel te goedkoop.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Bpm in Nederland is geen grapquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Dat vraag je aan mij?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere gelukt.
Waarom zij niet?
Ja dat is duur.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
goh goh ik zit al weken op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |