Lijkt op Achterhoeks.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieėdingwinkel = kledingwinkel
- verstoāan = verstaan
- meskes = meisjes (Let op: in antwerpen kunnen meskes ook kleine mesjes zijn !)
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
RS6quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel: "een R6" of een "Q8". Waarom dan niet direct een R8 ! denk ik.
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Thomas kiest de Cantaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
Thomas heeft geen auto en geen rijbewijs
Whahahaha dan hopelijk een 2 persoons..quote:
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaan
Hij past alleen in een Hummerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
nee idd klopt is ook totaal niet de opzet van oorspronkelijke BB geweest na een maand nog even mensen erin doen lekker met nieuws en alquote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
toe maarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Via de zaak is dan nog wel te betalen..quote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |