Jij nooit ergens gepist buiten de plee?quote:
Ahh wat schattigquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
En ze zijn allebei geen 12 meerquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
Lorenzooooo ...............quote:
Tot nu toe niet echt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
jij op je werkplek?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij nooit ergens gepist buiten de plee?
Ja eigenlijk wel, regelmatigquote:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
Dit hadden ze eigenlijk in week 1 moeten doen.
Ja best wel, maar als je moetquote:
Geen wcquote:
Ojee, een postorder bruid.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
Patrick heeft een vriendin uit Wit-Rusland (Belarus) van 11 jaar jonger.
Zijn een week te laat. Deze club presteert het om ons de saaiste speeddates ever te laten zien..quote:Op maandag 1 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doen
Een plaatje is niet echt de waarheidquote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belarus heeft wel prachtige vrouwen hoor vaak.
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
"Het is een spel hé" - Elsquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Verstond ik het goed dat hij zijn vriendin in een kledingwinkel heeft leren kennen, en dat ze al sinds 2000 in België woont?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
vind dat alle nakomelingen geen kans mogen hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geef ze een kansquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Te kort dagquote:
Nee man .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
Het geeft de huidige groep wal kans wat langer er in te blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnen
Niemand ziet ze dus ik stem voorquote:Op maandag 1 februari 2021 20:04 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee man .
Pols zijn leuk gewoon hier graag !!
Wie??quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
Nick: "Zooo... Wat is je eerste indruk?"
Michel: "Zag er toch beter uit op de foto"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |