Jij nooit ergens gepist buiten de plee?quote:
Ahh wat schattigquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
En ze zijn allebei geen 12 meerquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Benny het volgende:
Liese en Jill willen allebei acteren of meespelen met een bijrol
Lorenzooooo ...............quote:
Tot nu toe niet echt. Ik ben benieuwd naar de nieuwe bewoners.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
jij op je werkplek?quote:Op maandag 1 februari 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij nooit ergens gepist buiten de plee?
Ja eigenlijk wel, regelmatigquote:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:55 schreef Tourniquet het volgende:
Dit hadden ze eigenlijk in week 1 moeten doen.
Ja best wel, maar als je moetquote:
Geen wcquote:
Ojee, een postorder bruid.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
Patrick heeft een vriendin uit Wit-Rusland (Belarus) van 11 jaar jonger.
Zijn een week te laat. Deze club presteert het om ons de saaiste speeddates ever te laten zien..quote:Op maandag 1 februari 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ze gemotiveerd moeten worden met zulke spelletjes om elkaar beter te leren kennen. Ze hebben niks beters te doen
Een plaatje is niet echt de waarheidquote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belarus heeft wel prachtige vrouwen hoor vaak.
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En toch .. er komen 3 nieuwen of zo in. Die hebben wel 1/3 van BB gemist zo. Ik vind daar wat van .. die horen niet te winnen.
"Het is een spel hé" - Elsquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Verstond ik het goed dat hij zijn vriendin in een kledingwinkel heeft leren kennen, en dat ze al sinds 2000 in België woont?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
vind dat alle nakomelingen geen kans mogen hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geef ze een kansquote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Te kort dagquote:
Nee man .quote:Op maandag 1 februari 2021 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar een apart topic voor komen. Elke dag die polls
Het geeft de huidige groep wal kans wat langer er in te blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
buiten dat die komen ook weer met nieuws van buitenaf naar binnen ook vind dat ook niet kunnen
Niemand ziet ze dus ik stem voorquote:Op maandag 1 februari 2021 20:04 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Nee man .
Pols zijn leuk gewoon hier graag !!
Wie??quote:Op maandag 1 februari 2021 20:03 schreef Benny het volgende:
Nick: "Zooo... Wat is je eerste indruk?"
Michel: "Zag er toch beter uit op de foto"
Lijkt op Achterhoeks.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Vertalingen bij Patje en Nick:
- zeun = zoon
- Klieëdingwinkel = kledingwinkel
- verstoâan = verstaan
- meskes = meisjes (Let op: in antwerpen kunnen meskes ook kleine mesjes zijn !)
- Past-oep = pas op
- leuster = luisteren
-
Sorry, simultaanvertalen is niet mijn sterkste kant.
RS6quote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Michel: "een R6" of een "Q8". Waarom dan niet direct een R8 ! denk ik.
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Thomas kiest de Cantaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
Thomas heeft geen auto en geen rijbewijs
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze mensen hoeven dus ook niet voor de hoofdprijs te gaan
Hij past alleen in een Hummerquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
nee idd klopt is ook totaal niet de opzet van oorspronkelijke BB geweest na een maand nog even mensen erin doen lekker met nieuws en alquote:Op maandag 1 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, als ze vandaag nog hebben kunnen kijken op de streams (of ons topic hebben gelezen) dan hebben ze wel heel veel informatie over hoe de verhoudingen liggen, en wie er in de gevarenzones zitten. Dat is eigenlijk niet eerlijk.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:07 schreef rinardo het volgende:
toe maarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:06 schreef rinardo het volgende:
Julie heeft een dikke Mercedes ze heeft er 2 en bmwx6 voor patrick
Via de zaak is dan nog wel te betalen..quote:Op maandag 1 februari 2021 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had begrepen dat het lease auto's waren. En via de zaak.
Het was een grapje mafkeesquote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben wat forser dan Thomas, en ik pas prima in een kleine Clio. Lul niet zo stom.
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloersquote:
Leuk voor ons Fuck die vriendquote:
Beetje makkelijk te doorprikkenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
Het zijn er meerdere gelukt.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
LOlquote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind dat heel niet erg als mijn vrouw zo knuffelt met een goede vriend, gelukkig totaal niet jaloers
Auto's inschrijven in België is eigenlijk veel te goedkoop.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Bpm in Nederland is geen grapquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Dat vraag je aan mij?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het zijn er meerdere gelukt.
Waarom zij niet?
Ja dat is duur.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
goh goh ik zit al weken op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 1 februari 2021 19:54 schreef Shola het volgende:
Genieten jullie ook van deze editie? Wat een sensatie hé!
aswesleepquote:Op maandag 1 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Ongemakkelijk gesprek tussen Nick en Jill
Althans vooral bij Jill voel ik wat ongemak ...
Achterstallige BPMquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Achterstallige BPM
Valt nog mee hoor
aan
Ik moet voor een auto die ik uit de USA wil halen 30K belastingen betalen
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef cheanny het volgende:
neem m'n woorden terug.. niet saai die speeddates. Toch wel leuk sommige korte gesprekjes. Wel wat chaotisch inderdaad.
Ik zie haar vooral meedoen aan dit soort programmatjes, niet echt serieuze programma's. Ze hoopt natuurlijk van wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
Gingen ze dit nu elke dag doen?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣
Wel onzekere kleine kinderen danquote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gingen ze dit nu elke dag doen?
andere stream nemen danquote:Op maandag 1 februari 2021 20:24 schreef aswesleep het volgende:
Wel teveel Liese in beeld, die kennen we nu wel.
Dat was zoals ik het voelde ... een ander kan dat weer anders zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
aswesleep
Nick en Jill samen ging wel goed.
Wat is het nu😂😂😂
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:28 schreef aswesleep het volgende:
Patrick schakelt maar over op de dierenwereld om het uit te leggen aan Jill.
si vous ouvrez la porte, vous devez entrer aussiquote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
la porte est la, tu te casse
je m'en fous
pardon Liese? komt van Naomi af en eigenlijk van Daanquote:Op maandag 1 februari 2021 20:23 schreef odie22 het volgende:
tjeetje zeg, is nog best grappig deze speeddates
edit : goed idee van Liese![]()
Souf zit al op een andere sloef waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
michel en liese wordt het dus al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |