aswesleepquote:Op maandag 1 februari 2021 20:16 schreef puzziepie het volgende:
Ongemakkelijk gesprek tussen Nick en Jill
Althans vooral bij Jill voel ik wat ongemak ...
Achterstallige BPMquote:Op maandag 1 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Effe off-topic: zoon eind verleden jaar naar Eindhoven verhuisd vanuit België. Had net (3 maand geleden) een 2-de hands auto in belgië gekocht van 4 jaar oud. Wil deze APK keuren en nederlandse platen, kostprijs 2000 euro inschrijving !!!
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Achterstallige BPM
Valt nog mee hoor
aan
Ik moet voor een auto die ik uit de USA wil halen 30K belastingen betalen
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:12 schreef D. het volgende:
Jill denk, als ik maar vaak genoeg zeg dat ik verder wil op tv, dan vragen ze me na BB vast
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef cheanny het volgende:
neem m'n woorden terug.. niet saai die speeddates. Toch wel leuk sommige korte gesprekjes. Wel wat chaotisch inderdaad.
Ik zie haar vooral meedoen aan dit soort programmatjes, niet echt serieuze programma's. Ze hoopt natuurlijk van wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
Gingen ze dit nu elke dag doen?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]
De regie wordt gek, zoveel gesprekken opeens. Eens wat anders dan zwijgende mensen op de bank.
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ook geen auto’s uit USA halen🤣
Wel onzekere kleine kinderen danquote:Op maandag 1 februari 2021 20:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien op kindertv....met kleine kinderen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gingen ze dit nu elke dag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |