Ik hou hoop dat er zulke bijna perfecte mannen zijn. De alleskunner in huis charmant en houdt van geintjes maar toch niet al te kwetsend te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:32 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tis zo'n braaf en correct vriendelijk mannetje.. zou hij echt zo zijn?
Ik heb toch wel een zwak voor haarquote:Op maandag 1 februari 2021 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar ook best wel schattig.
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Liese gaat deze BB winnen
sterk mopje
spelt dr spel
als dr maar geen jeuk an de Dott komt
Ja ik ook hoor, denk toch wel mijn favo als ik zou moeten kiezen. Haar kennis komt nog wel, ze is nog jong.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een zwak voor haar
niet bij mij. natte for the win. helaas onmogelijk, dus nu jillquote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Twee dagen geleden hier beide nog (met Nick) met kop en schouder favoriet hier.
snap ik, die anderen hebben ook niets interessants te meldenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Liese heeft echt nauwelijks aan de ander dingen gevraagd. Bij niemand.
Iedereen wil gewoon alles van haar weten, ze krijgt nauwelijks de kans om zelf iets te vragen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:42 schreef Benny het volgende:
Liese heeft echt nauwelijks aan de ander dingen gevraagd. Bij niemand.
Tis net een sprookje. Michel op het witte paardquote:Op maandag 1 februari 2021 20:48 schreef zodeju het volgende:
Ik hou hoop dat er zulke bijna perfecte mannen zijn. De alleskunner in huis charmant en houdt van geintjes maar toch niet al te kwetsend te zijn.
Ach, het meisje is alleen maar lollig en lief.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi zegt ik heb biologie gestudeerd, Jill zegt, wat is dat.
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Liese laat Jullie nu toch aardig kletsen hoor.
Ja, schatje vind ik het.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach, het meisje is alleen maar lollig en lief.
En kijk is waar ze nu is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Britt heeft het goed voor elkaar. Leek ook een dom blondje.
Won toch 50.000 gld met Meisjes in de Jungle
Ik verdenk haar er van een soort ADHD te hebben. Teveel energie en kan niet tegen stiltes.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.
Oh. Dat zou mij ook niks verbazenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:54 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er van een soort ADHD te hebben.
Kuthoer dan, toen had ik andere opstaan. En nu dacht ik, kijk ze luistert ff, zal het ff tikken.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu, inderdaad. Net bij de speeddates niet.
Krijg echt het idee, zoveel hier klagen er juist vandaag over dat het niet te harde is.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Komt door de Febo, die hebben express het geluid van Naomi’s zender omhoog geschroefd, een walgelijk complot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |