Zal wel op de vingers getikt zijn (lol).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch
[ twitter ]
Zoals ik al zei, Gommers is een enorme opportunist.
Potje kots.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik maak me zorgen om Jan @:el-stinho @:zipportal
Ik denk dat Jan Roos spijt als haren op zijn hoofd heeft dat 'ie ooit aan dat politieke partijtje is begonnen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik maak me zorgen om Jan @:el-stinho @:zipportal
Zoomers zijn wel de meest jankeballen generatie tot nog toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
'jongeren hebben het extreem zwaar'Nauwelijks eten op tafel?
Ok millennialquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
In Afrika is het erger!
Altijd een leuk argument.
Gl en PVDA.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benieuwd wie er gaat draaien als de kamer moet stemmen.
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.quote:
https://d66.nl/nieuws/avondklok-niet-nu/quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.
gaat misschien wel beter ook met wat rennende boa's achter je aan al zijn die in de regel #viesdikquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk voor Rutte, maar als ik na 20:30 nog een stukje wil hard lopen dan doe ik dat gewoon.
Ja, dat is wel een mooie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://d66.nl/nieuws/avondklok-niet-nu/
Dan zou ik dit even van de site halen, anders ga ik ze er KEIHARD mee om de oren slaan.
Ik vind Sigrid heel erg lief.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een mooie.
Maar dit zegt wel genoeg toch;
[ twitter ]
Wil je je persoonlijke problemen voor je houden aub?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind Sigrid heel erg lief.
Ik heb gewoon een heel diepe behoefte haar toyboy te worden. Mag toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je je persoonlijke problemen voor je houden aub?
Wat vindt Rebekka hiervan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel diepe behoefte haar toyboy te worden. Mag toch?
@Zipportalquote:
Wat een vrouw. Bohh.quote:
Mis je niks aan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon.
’ME-trapper’ Museumplein gepakt
https://www.telegraaf.nl/(...)r-museumplein-gepakt
quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon.
’ME-trapper’ Museumplein gepakt
https://www.telegraaf.nl/(...)r-museumplein-gepakt
Zoals verwachtquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer @:scrummie Dat is één.
[ twitter ]
Is uitgesteld naar morgen 10.15.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals verwacht.
Al is dat debat wel vanmiddag, en niet morgen pas volgens mij.
Oh bah.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is uitgesteld naar morgen 10.15.
Al gedaan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:23 schreef onlogisch het volgende:
D66 @:maxi-mus
PAK ZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook nog notes?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR.
Geen schade opgelopen
@:zipportal wel (lol)
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Moet je maar geen gifje posten.
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denktquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:46 schreef fetX het volgende:
Terug uit COR.
Ik denk oprecht dat 70% daar compleet achterlijk is.
Dat bewijst dan dus direct mijn puntquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% daar dit ook over jou denkt.
Ik zag hem gewoon posten hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Hoofdrolspeler @:Caland gemist daar.
Zou dit ermee te maken hebben??
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
B (haha)eetje opletten mongooltje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:49 schreef onlogisch het volgende:
Net terug uit COR.
Wow. Ga je zo met je maatjes van VBL om???quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
B
[..]
B (haha)eetje opletten mongooltje.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug uit COR. Nu weer gauw door voor de cijfers.
Ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Is Night Stalker op Netflix wat? Met name user @:Caland zie ik als fan van dit genre.
Beter ga je The Fall kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Welke aflevering ben jij nu?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter ga je The Fall kijken.
@:JR-Style-93 is fan.
The Fall? Die heb ik al jaren geleden helemaal gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertrouw mij maar als mede PSV-er.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oh best prima, je moet het ook niet te snel kijken allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet weer gekeken, aflevering 3 ofzo dus.
Hoezo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vooral mensen met kinderen zijn weer woedend op de avondklok. Dit vind ik wel grappig.
Een blok aan je been.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Vooral mensen met kinderen zijn weer woedend op de avondklok. Dit vind ik wel grappig.
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh best prima, je moet het ook niet te snel kijken allemaal.
Altijd weer een limburgs accent, die zijn niet goed.quote:
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.
al gezien, Gillian godinquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dat is niet de bedoeling. Maar dan moet ik wel een keer ergens verder mee.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.
ik ben ook meer van het afkijkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk je toch niet allemaal door elkaar joh.
Door Corona zijn veel mensen door de mand gevallen qua ouderschap.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vond Cobra Kai seizoen 3 wel heel erg tof.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog verder met Cobra Kai, Dark (seizoen 3 nog), The Fall dus, eigenlijk wil ik ook verder met Mr. Robot en The Expanse.
docu's sowieso nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Night Stalker krijgt overigens maar een 7.6 op IMDB.
Zou niet kijken.
Nightcrawler (2014) - IMDbquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Night Stalker krijgt overigens maar een 7.6 op IMDB.
Zou niet kijken.
the expanse godenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
STRIKE FIRSTquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Cobra Kai seizoen 3 wel heel erg tof.
Op basis van puur de titel zou ik die zeker niet kijken makker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:56 schreef Buitendam het volgende:
wordt een beetje gehyped die serie, is het wat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
Gisteren eerste twee afleveringen van Lupin gezien.
7,5/10
Check deze review @:Lenny_Leonard
Kijkt wel lekker weg. Mag die acteur ook wel (van Untouchable).quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt een beetje gehyped die serie, is het wat?
Ja ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
Zou Charlotte Nijs keihard doen trouwens
Dit even ter info
Sorry GGMM.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geklikt omdat ik dacht dat er iets heftigs te zien was
Teleurgesteld.
Geklikt omdat ik dacht dat hier een boem op te zien wasquote:
Sorry Caland.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Geklikt omdat ik dacht dat hier een boem op te zien was
Hevig teleurgesteld
Je bent nu wel klaar zeker?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja mIRC
Daardoor moet ik aan Mr. Robot denken
Gisteren seizoen 3 afgezien.
8,5/10
@:scrummie @:yvonne @:maxi-mus @:lenny_leonard
Erg toevallig. Ik heb gisteren de eerste aflevering daarvan gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:12 schreef fetX het volgende:
Gisteren eerste twee afleveringen van Lupin gezien.
7,5/10
Check deze review @:Lenny_Leonard
"We leven in een rechtstaat"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd. (met een klein leugentje)
Die film moet ik nog eens een keer kijken, ben er zowat alles van vergeten.quote:
Wtf, ik heb er niet één van Jan.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:53 schreef GGMM het volgende:
Hoppa, de like van Toeterjan is binnen.
Ik voel me goed
Uitsmijtertje want ik moet zo Onlo jr. gaan trainenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die film moet ik nog eens een keer kijken, ben er zowat alles van vergeten.
Gaat deze avondklok nog wat betekenen voor de avondwestrijden in het betaald voetbal?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf, ik heb er niet één van Jan.
Ik ben woedend.
Nee dat verwacht ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat deze avondklok nog wat betekenen voor de avondwestrijden in het betaald voetbal?
Dus lichttechnicus van een stadion is bij deze een VITAAL beroep?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet eigenlijk.
Falafelsalade.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kippensoep en broodjes gezond.
Je hoeft geen vitaal beroep te hebben toch? Werkgeversverklaring is genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus lichttechnicus van een stadion is bij deze een VITAAL beroep?
Ja, al gezien. Nog geen jaar geleden een NEE.quote:
Kut Turk. @GGMMquote:De ooit tot Nederlander genaturaliseerde Turk schoot op 5 april 1983 ’s avonds zes mensen dood, onder wie Carmen Sneekes, een meisje van 12, nadat hij bonje had gekregen met een van de cafébezoekers.
Het is helemaal geen stamppotweer. Tien graden, nu en dan zon. Wat zou ik gaan zitten somberen boven een bord hutspot?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Prima idee. Al is het nu nog stamppotweer
Omdat je anders een alternatief als falafelsalade krijgt natuurlijk. Dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is helemaal geen stamppotweer. Tien graden, nu en dan zon. Wat zou ik gaan zitten somberen boven een bord hutspot?
Zo geforceerd weer !!!quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je anders een alternatief als falafelsalade krijgt natuurlijk. Dat wens je niemand toe.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gereageerd. (met een klein leugentje)
Redelijk druk. Bijna niemand werkt thuis en de overheid doet NIETS.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de tering, iphone.
Je batterij is bijna leeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de tering, iphone.
Wanbeleidquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Redelijk druk. Bijna niemand werkt thuis en de overheid doet NIETS.
Niemand neemt die man serieus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
BidenGOD doet even een eerste speech met 85 open deuren.
Het moet ook niet te moeilijk worden hè.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Buitendam het volgende:
BidenGOD doet even een eerste speech met 85 open deuren.
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @Lenny_Leonardquote:Voordat je reageert
Speel de bal, niet de persoon.Mensuh ga ff koeluh, nu kan het nog
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @:lenny_leonard
Heel verwarrend.allemaal.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat COR blijft maar veranderen. Na persoon en bal nog meer regeltjes erbij. @:lenny_leonard
Heel verwarrend.allemaal.
Lekker maatquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
De note van @:lenny_leonard is binnen.
Waarom? Bombastisch nationalistisch geneuzel van een bejaarde nobuddie. Ik mis the Donald nu al.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch even een krop-in-keel-momentje bij Biden zojuist.
Doe even norm of zo gekquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toch even een krop-in-keel-momentje bij Biden zojuist.
Ik ga nu emotie-eten met een lekker toetje.
Deze post heeft een dikverdiende like gekregen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Bombastisch nationalistisch geneuzel van een bejaarde nobuddie. Ik mis the Donald nu al.
Hey simp.quote:
Prima nieuwsquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaa @:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
Oh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 00:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar het is voorbij
zei @:el-stinho
Ze kunnen beter vechain nemenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
jaaaaa @:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
quote:
Niet eens de moeite nemen om een nieuw topic te openenquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:34 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
ONZ / Jojoortje is jarig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom? Bombastisch nationalistisch geneuzel van een bejaarde nobuddie. Ik mis the Donald nu al.
quote:
Somsquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vind jij WO2 referenties grappig?
Terechtquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Coronadebat 21-01 #1 Avondklok
Dood topic genot.
Tamara van Ark is echt een teringdebiel.quote:
Hollandse middag.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als laatste. Diep in de middag.
Uiers genot als laatste.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook als laatste. Diep in de middag.
Het is inderdaad mokerduur.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Katten zijn wel genot.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
deze week een kat en een poes laten inenten en castreren/steriliseren 400 euro, niet dat ik er enige feeling mee heb maar dierenarts lijkt me toch wel leuker dan huisarts
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeftquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tamara van Ark is echt een teringdebiel.
Daar zouden ze echt eens op in moeten grijpen. Samen met van Haga zou daar eigenlijk maar één passende oplossing voor zijn.
Gifje van de oplossing ga ik NIET posten.
Ook gewoon de nr2 op kandidatenlijst van de VVD.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, die van Ark is echt een enorme dwaas. Jammer dat VVD dat soort types nog heeft
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net gyrosschotel op.
[ afbeelding ]
Jij ook lieverd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
BEDANKT!
Gefeliciteerd @:maxi-mus op de mooiste dag van het jaar.
Desinfecteren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
Ik had het even gemist, maar er is dus ook een Duitse coronamutatie gevonden (zo blijkt).
https://www.telegraaf.nl/(...)ronamutatie-gevonden
Tijd voor de nieuwe ctrl + v @:zipportal
#hugodejongekanniksquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:36 schreef fetX het volgende:
We zullen ook wel weer de laatste zijn die een variant heeft natuurlijk.
#altijdachterdefeitenaan
quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Er is dus nog geen Nederlandse variant die het nieuws haalt? #hugodejongekanniks
Niet gezien, deze post krijgt wel een likequote:Op donderdag 21 januari 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
#hugodejongekanniks
(deze grap maakte ik een week geleden ongeveer in het COR topic)
[..]
Bedankt, dan geef ik die van jouw ook een like!quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet gezien, deze post krijgt wel een like
Precies, waarschijnlijk nog een matige variant die door alle bestaande vaccins gestopt kan worden. Op de besmettingenranglijst worden we zelfs ingehaald door Tsjechiëquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:36 schreef fetX het volgende:
We zullen ook wel weer de laatste zijn die een variant heeft natuurlijk.
#altijdachterdefeitenaan
quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
Een post van moderator @:lenny_leonard wordt door een andere COR moderator weggehaald.
Sommige dingen kun je niet vaak genoeg benadrukken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Caland het volgende:
Had ik al eens gezegd dat @:onlogisch een teringmoderator is?
oh ja welquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom post ik het ook daar en niet hier
Ja, naast Joran.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Youri Mulder?
Stop de tijd.
COR mods:quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:45 schreef Zipportal het volgende:
Er wordt flink gemod in COR. Laat ze maar zweten.@:coco
Helaas ben ik twee dagen later geboren.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zou maar 21 geworden zijn vandaag
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:50 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
kan het niet lezen![]()
@:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
je bent genoemd, dat is toch al heel watquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:50 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
kan het niet lezen![]()
@:onlogisch @:wereldgozer @:mortaxx
Ik geloofde dat inderdaad meteen niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, al die partijen verontwaardigd dat die vrouw die boodschapjes kreeg van haar moeder bijstand terug moest betalen, blijkt dat ze een auto 'uit het duurdere segment' had gekocht en een motorOok vertelde ze niet dat ze in het buitenland was geweest. Net het verkeerde geval getroffen om verontwaardigd over te zijn.
goh, zal eens niet in de politiek dat ze weer over elkaar heen rollen zonder enige dossier kennisquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, al die partijen verontwaardigd dat die vrouw die boodschapjes kreeg van haar moeder bijstand terug moest betalen, blijkt dat ze een auto 'uit het duurdere segment' had gekocht en een motorOok vertelde ze niet dat ze in het buitenland was geweest. Net het verkeerde geval getroffen om verontwaardigd over te zijn.
Nuance; die motor en auto had ze al voor de de bijstand in ging.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
dus @3rr0r komt weer met halve info?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nuance; die motor en auto had ze al voor de de bijstand in ging.
Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het staat zo in het NOS artikel:quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:De anonieme vrouw kreeg sinds 2015 een uitkering en toeslagen. In 2018 bleek dat zij nauwelijks iets had uitgegeven aan levensonderhoud. Wel kocht ze een auto "uit het duurdere segment" en een motor, aldus de gemeente.
is een auto vermogen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.
Tenzij het noodzakelijk is om te hebben.
Nee want dat is nodig voor werk.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel raar want die shit moet je dan verkopen. Want dat is vermogen.
Tenzij het noodzakelijk is om te hebben.
Ik heb geen idee hoe de regels zijn bij uitkering aanvragen, nog nooit hoeven doen gelukkig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het staat zo in het NOS artikel:
[..]
Als het zelfs gemeld is, vind ik niet dat gemeente dat kan aandragen in een rechtszaak. Maar ja, ik ben maar Scrummie van het FOK!forum.quote:De advocaat bevestigt dat haar cliënt een auto en een motor had, maar dat die bij elkaar hooguit enkele duizenden euro's waard waren. "Bovendien heeft ze bij het aanvragen van een uitkering gemeld dat ze een motor en auto had."
Die advocaat kan zoveel zeggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee hoe de regels zijn bij uitkering aanvragen, nog nooit hoeven doen gelukkig.
Advocaat zegt dit in elk geval:
[..]
Als het zelfs gemeld is, vind ik niet dat gemeente dat kan aandragen in een rechtszaak. Maar ja, ik ben maar Scrummie van het FOK!forum.
maar is ook geen vermogenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want dat is nodig voor werk.
Echter een extra motor is nergens voor nodig.
dat lijkt me eenvoudig aan te tonenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die advocaat kan zoveel zeggen.
Maar goed de gemeente ook.
Ja precies. Vind het gehak van "ZIE JE NOU WEL!!!!!! TOKKIE!!!!" op die vrouw in elk geval wat te makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Die advocaat kan zoveel zeggen.
Maar goed de gemeente ook.
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Vind het gehak van "ZIE JE NOU WEL!!!!!! TOKKIE!!!!" op die vrouw in elk geval wat te makkelijk.
Een auto is geen vermogen nee.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.
wel leuk als je ontdekt dat je buren nsbers zijn, gelukkig heb je dat in een stad minderquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die verontwaardiging in eerste instantie was ook iets te makkelijk.
Waarom sluit jij je zinnen niet af met een punt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Scrummie heeft ongelijk
Discussie niet gelezen
omdat het geen brief isquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom sluit jij je zinnen niet af met een punt?
Ik haat jou.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Scrummie heeft ongelijk
Discussie niet gelezen
oeps!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen.
Rustig!quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Echt, goor walgelijk teringvarken ben je @:GGMM
DONDER GEWOON OP
Nou zegquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Echt, goor walgelijk teringvarken ben je @:GGMM
DONDER GEWOON OP
als hij het meende was het nog leukerquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een leuke grap van Rutte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |